5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על המשקל בחנוכה הקרוב. צילום מסך מטמבלר

5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על המשקל בחנוכה הקרוב

חנוכה ידוע כחג משמין במיוחד. לכן, רגע לפני שהחג מתחיל, אספנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לשמור על המשקל, גם בחנוכה

בחנוכה, כמו שאנחנו וגם אתם יודעים קיימים הרבה מאכלים ספוגים בשמן. הסופגנייה והלביבה מטוגנות בשמן עמוק וכידוע שמן לא ממש עוזר לשמור על הגזרה. אנחנו יודעים שזה טעים ואנחנו לא מבקשים מכם להפסיק לאכול. אפשר לאכול את אותם המאכלים של חנוכה רק בצורה קצת אחרת, יותר בריאה ופחות משמינה.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

סופגנייה עגלגלה וטעימה 

המאכל שהכי מסמל את חנוכה הוא כמובן הסופגנייה. יש את הסופגנייה הרגילה עם הריבה, ועוד מגוון סופגניות עם שלל ציפויים ומילואים. הסופגנייה מטוגנת בשמן עמוק, כך שהיא מלאה בשמן. הפתרון הוא לא פשוט, אבל אפשרי. תגבילו את עצמכם לסופגנייה אחת בכל שנה. לא אחת לפני חנוכה אחת בחנוכה ואחת אחרי, אלא רק אחת. אם אתם ממש לא מסוגלים לאכול רק אחת, יש לכם פתרון. קיימים מתכונים באינטרנט של סופגניות מחומרים שונים, שהן הרבה יותר בריאות ופחות משמינות.

© צילום מסך מטמבלר

לביבה חמה ומתוקה

גם הלביבה, אם לא ידעתם, מטוגנת בשמן, אבל גם לזה יש פתרון. קיימים מגוון מתכונים של לביבות בריאות יותר באינטרנט. לביבת בטטה, תפוחי אדמה,  קישואים, גבינות ועוד. יש גם לביבות אפויות, שהן הרבה יותר בריאות.

האוכל הוא לא הכל

אנחנו יודעים שאתם אוהבים לאכול, במיוחד בחנוכה. אבל חשוב שתזכרו שהאוכל הוא לא הכל. תתרכזו בשאר המנהגים שיש בחנוכה, כמו להדליק נרות, לשיר שירים ולסובב סביבונים. השתדלו להימנע מלעבור ליד חנויות שמוכרות סופגניות, זה יותר מדי מפתה.

© צילום מסך מטמבלר

סלט לצד הארוחה

אם בחרתם בכל זאת להכין לביבות, אל תאכלו רק אותן. תכינו ליד הלביבות סלט גדול. כך, למרות שאכלתם לביבות מטוגנות לא תאכלו יותר מדיי כי שבעתם מהסלט.

© צילום מסך מטמבלר

טיילו בכל שבילי ישראל

למרות שיש חופש מבית הספר, זה לא אומר שצריך לרבוץ מול הטלוויזיה, הפלאפון והמחשב כל היום. תצאו החוצה, תטיילו בארץ היפה שלנו, או שתעשו קצת ספורט. ספורט תמיד עוזר לשמור על הגזרה גם אם אכלתם יותר מדי. אם בכל זאת נשארתם כל היום בבית ואין לכם כוח לצאת החוצה, אתם יכולים לעשות קצת תרגילי ספורט בבית.

© צילום מסך מטמבלר

למרות שכולנו רוצים לשמור על הגזרה, תזכרו שחנוכה זה חג האור. אל תסבלו ואל תהיו עצובים. תיהנו בחג ואיכלו מה שתרצו, רק בכמות הנכונה. שיהיה לכולנו חג שמח!

תגובות