המאכלים המומלצים ביותר לאחר אימון ספורטיבי. shutterstock

המאכלים המומלצים ביותר לאחר אימון ספורטיבי

לכל אלה שחושבים שאם הם יאכלו לאחר האימון הם לא ירדו במשקל, אתם טועים לגמרי. חשוב מאוד לאכול לאחר האימון ארוחה מזינה שתחזיר לגוף שלכם את כל החומרים שהוא זקוק להם. אספנו לכם 10 מאכלים ומשקאות מומלצים ביותר לאחר האימון

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

ביצים

חלבונים הם דבר שמאוד חשוב לאכול לאחר פעילות ספורטיבית כי הם בונים את תאי השריר שלכם מחדש. הביצים עשירים בחלבונים לכן הם אחד המאכלים המומלצים ביותר לאכילה לאחר אימון ספורט.

מיץ תפוזים סחוט

במקום לשתות מיץ תפוזים קנוי בבקבוק, סחטו לעצמכם כוס מיץ תפוזים. בנוסף לויטמין C תוכלו לקבל אשלגן המסייע לגוף לשחזר את רמת הנוזלים שלו.

© shutterstock

קינואה

קינואה היא אחד המאכלים הטובים ביותר לאחר ספורט. היא מכילה חלבונים וסיבים רבים והיא קלה מאוד להכנה.

בננה

אם אין לכם כל כך הרבה זמן לאחר פעילות הספורט ובא לכם לאכול משהו קליל, אכלו בננה. הבננה מספקת הרבה אשלגן והא מסייעת לבנות מחדש את השרירים.

© shutterstock

אוכמניות

אוכמניות הן מאכל נהדר לאחר אימון ספורטיבי. האוכמניות מזרזות פי שלוש את קצב ההתאוששות לאחר האימון.

© shutterstock

אננס

לכל מי שלא ידע, אננס עשיר בויטמין C ובנוסף לזה הוא מרכיב מרכזי בתיקון רקמות. אז אם בא לכם לאכול משהו קטן ישר לאחר האימון אננס הוא המאכל המצוין בשבילכם.

קיווי

מנה קטנה של קיווי עשירה בויטמין C ובאשלגן מצוינים לגוף לאחר ספורט.

סלמון

מנת סלמון היא מצוינת לאחר ספורט. היא מכילה מנה גדולה של חלבון ואומגה שלוש, העוזרת לבניית השרירים מחדש ואפילו גורמת לשיפור הביצועים.

בטטה

בטטה היא מאכל מצוין לפתוח איתו את הארוחה שלאחר האימון. היא מתוקה, מזינה ומכילה בתוכה ויטמינים חשובים מאוד העוזרים לבניית השריר.

מים

אולי זה נראה מובן מאליו אך לאחר פעילות גופנית לא משנה מה אתם אוכלים חשוב לשתות שלוש כוסות מים כדי להחזיר את הנוזלים שאיבדתם במהלך האימון.

© shutterstock
תגובות