המאכלים הטובים ביותר לגוף שלנו. צילום מסך מטמבלר

המאכלים הטובים ביותר לגוף שלנו

איך להתגבר על התפרצויות אקנה? מה לאכול כדי למנוע נשירת שיער? אילו מזונות יחזקו את הציפורניים שלכם? סטפני מורן, דיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים ונוער, אספה לנו טיפים חיוניים למזונות הטובים ביותר עבור הגוף שלנו

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

תותים

למה הם כל כך נהדרים? תותים למעשה מונעים שינוי בצבע השיניים שלנו. הם מכילים מרכיב בשם חומצה מאלית, שאחת מסגולותיו היא הסרת כתמים מהשיניים. בנוסף, הודות לריכוז כמות נכבדת של ויטמין C התותים גם מסייעים לנו בייצור קולגן עבור השערה. אז הרווחתם פעמיים! חיוך בוהק ושיער חזק.

© צילום מסך מטמבלר

קינואה

הקינואה היא דגן עשיר בחלבון, המכילה שורה של מרכיבים המיטיבים עם העור והשיער. הוויטמינים מפחיתים את ההצטברות של גרגירי מלנין, הגורמים לסימנים כהים וצלקות אקנה. בקינואה, יש גם חלבון שמייעל  ש מקדם את צמיחת השערה ומגדיל את גמישותה.

פטריות

פטריות מכילות ויטמין B, ברזל ואשלגן שמסייעים כולם בהענקת גוון עור בהיר יותר וחלק יותר.

שמן זית

שמן זית עושה פלאים לגוף, אך כמובן במינון. הוא גורם לשיער שלנו להיות חזק יותר, מבריק יותר, ורך יותר. בנוסף, קיימים בשמן זית חומרים נוגדי חמצון רבים שיכולים להפחית את הנזק שנגרם על ידי עיצוב השיער בטמפרטורות חום גבוהות כמו פן, החלקות לשיער ועוד.

© צילום מסך מטמבלר

שקדים

שקדים טובים מאוד נגד לחץ. כך שאם אתם בתקופת מבחנים, קחו לכם חופן קטן של שקדים, רצוי לא יותר מ-8 ביום, ועזרו לגוף להתמודד עם השפעות המתח.

© צילום מסך מטמבלר

מזונות שכדאי להימנע מהם

סוכרים

אחד האויבים הגדולים של העור הוא הסוכר הפשוט הנמצא בממתקים, שתייה מתוקה, עוגות ועוד.

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר

מלח

צריכת כמות גדולה של מלח מעלה את הסיכון לאקנה ולכן מומלץ להימנע ממזונות עשירים במלח.

© צילום מסך מטמבלר
תגובות