ארוחת בוקר זוגית: 2 בתי קפה מומלצים לבני נוער . בן יוסטר

ארוחת בוקר זוגית: 2 בתי קפה מומלצים לבני נוער

מהיום מתחילים את היום החופשי בארוחת בוקר מפנקת ולא יקרה. יצאנו למספר מסעדות על מנת לבחון את ארוחת הבוקר הזוגית המשתלמת עבורכם!

הרבה פעמים, בין השעות החופשיות בבית הספר, בחופשים ובימים פנויים, אנחנו מחפשים מה לעשות. מהר מאוד אנחנו פונים לעניין האוכל, ומחפשים מסעדה שתתאים לנו הן בסוג האוכל והן לכיס. הפעם, החלטנו לעשות סקר בכמה בתי קפה, ומתוכם בחרנו בשניים המוצלחים שגרמו לנו לרצות לחזור חזרה. יצאנו שתי כתבות נוער, כל אחת לבית קפה אחר. טעמנו, שאלנו, בחנו, ולבסוף ארגנו הכל בכתבה אחת! כל הפרטים על קפה ג'ו וקפה קקאו.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

קפה ג'ו

לכבוד השנה החדשה, הם יצאו בתפריט חדש, מרענן ולטענתם מוצלח בכמה דרגות! ארוחות הבוקר בתפריט הציעו את עצמן בין היתר לטבעוניים וצמחוניים, והשאירו לאוכלי כל להינות מארוחות זוגיות נוספות ומפנקות. הארוחת בוקר הזוגית שקיבלנו הכילה תשעה מטבלים. המטבלים כללו כדורי פלאפל, קוביות בולגרית עם פלפל קלוי, אבוקדו, גבינת שמנת עם זיתים מטובלים, לבנה עם חציל שרוף ושמן זית, טונה עם בצל ירוק ורוטב שום, צזיקי פיקנטי ומסבחה. 
וכמו לכל מטבל, צריך בסיס. לכן, קיבלנו סלסלת לחם עם טעימות חמאה, סלט אישי לכל אחד, שתי ביצים לבחירה ושתי שתייה לכל סועד. 

© פרוגי

סדר גודל הארוחה היה ללא ספק מתאים לשני סועדים ואפילו לאחד יותר. הארוחה הייתה עממית ומפנקת ואף הפתיעה בסוף עם קינוח קטן של עוגת בראוניז עם אגוזים שחסכו קנייה של קינוח בנפרד. היא התאימה לקהל הנוער מבחינת הטעם והאמת שגם מבחינת הכסף. המטבלים שאפשרו שתי תוספות בחינם, האופציות ללחמים השונים ולתוספת ראשונית חינמית, השתייה שהגיעה פעמיים לכל סועד והביצים העשירות עלו סך הכל 109 שקלים. בנוסף למחיר הנעים ולארוחה המוצלחת, הכלים שבהם הוגש האוכל היו אותנטיים ורמת הנקיון שאפה למצויינות. השירות היה מהיר, מקצועי והישיבה הייתה חמימה מאוד. 

© רונן מנגן
שתיה חמה
שתיה חמה © פרוגי

קפה קקאו

ארוחת הבוקר הכי נמכרת ברשת קפה קקאו היא ארוחת בוקר זוגית. הארוחה מגיעה עם עשרה מטבלים. בניהם, לבנה ושמן זית זעתר, גבינת נפוליאון וסומק, צפתית בקצח, טפנד זיתי קלמטה, טחינה ירוקה, חמאה, ריבה ביתית, סלט טונה, סלט אבוקדו, ממרח בולגרית עם בצל ירוק. בנוסף למטבלים, ניתנות שתי ביצים לבחירה, שני סלטים אישיים, לחמים עם מתכון מיוחד של הרשת, שתי שתייה קרה ושתי שתייה חמה. 

גם רשת קאקאו הכילה מטבלים עממים, אשר מתאימים לארוחת בוקר ומזינים בערכם בריאותי. הארוחה הייתה בהחלט משביעה ומתאימה לשני סועדים ועלתה כ- 109 שקלים. קקאו החליטו אף הם להביא קינוח בתוך הארוחה. הקינוח היה מוזלי מרענן המכיל יוגורט, סילאן ופירות טריים. בנוסף, הישיבה הייתה נחמדה מאוד והשירות היה טוב מאוד. 

© בן יוסטר
ארוחת הבוקר ליחיד
ארוחת הבוקר ליחיד © פרוגי 
תגובות