עוגיות מחדשות: 6 דברים שלא ידעתם על אוראו!. צילום מסך אינסטגרם

עוגיות מחדשות: 6 דברים שלא ידעתם על אוראו!

כולנו מכירים את העוגיות הכי טעימות ומתוקות בשוק - אוראו. שני הביסקוויטים והקרם הוניל שבאמצע נמצאים אצלנו הרבה פעמים בארון, ומשמשים לנו הנאה ענקית. מה מסתתר מאחורי העוגייה המוצלחת?! כל הפרטים שלא ידעתם

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

1.נמכרת בארצות הברית?!

ברור שכן! מאז שנת 1912 אוראו היא העוגיה שזכתה בהכי הרבה מכירות בארה"ב. יותר מ-450 מיליארד עוגיות נמכרו מאז שעוגיות אוראו הוצגו לראשונה. בהחלט, שני הביסקוויטים עם הקרם הווניל שבאמצע הצליחו להגיע למדינות הגדולות והקטנות ביותר ובכך לשלוט על העולם.  

 

Keep your friends close but your #RedVelvetOreo cookies closer. In stores now! #USonly

A photo posted by OREO (@oreo) on

2. דרך אוראו

כמו דרך המלך, קיימת גם דרך אוראו. בשנת 1898 כמה חברות אפייה התאגדו ביחד ויצרו את חברת האפייה נביסקו. הם פתחו מאפייה בין רחוב 15 לרחוב 16 בניו יורק, שם יצרו את העוגיה הנאהבת- אוראו. המאפייה הזאת היא מקום הולדת העוגיה. בזכות כך, רחוב 15 בשדרה התשיעית נקרא רשמית-"דרך אוראו".  

 

Follow the red velvet carpet. #RedVelvetOreo #USonly

A photo posted by OREO (@oreo) on

3. אוראו עם שומן חזיר

למזלנו, זה לא קרה. שומן חזיר היה הופך את העוגיות ללא כשרות וחלקנו לא היינו יכולים לטעום אותן לעולם. המילוי של האוראו הוכן בתחילתו עם שומן חזיר. בשנות התשעים כל חברת נביסקו עברה להשתמש בשומן צמחי ולכן אין לנו ממה לחשוש.  

 

Why are we so happy? Who nose. #OreoMini

A photo posted by OREO (@oreo) on

4. אוכלים בשיטה נשית וגברית

מחקר שנעשה גילה כי 84 אחוז מהגברים אוכלים את העוגיה כשהיא שלמה, ולא מפרקים אותה לשני חצאים. לעומת זאת 41 אחוז מהנשים מפרקות את העוגיה לשני חצאים ואז אוכלות אותה. איך אתם אוכלים אותה? 

5. העוגיה מקורית?

הטעם המקורי של העוגיה היה לימון. כמו וופל לימון, יש מעט מאוד אנשים שאוהבים את הוופל הזה. בגלל חוסר בקונים, הפסיקו לייצר את האוראו בטעם הלימון. כמה חבל! 

 

Draw me like one of your French biscuits.

A photo posted by OREO (@oreo) on

6. מקיפות את כדור הארץ!

אם ניקח את כל העוגיות שיוצרו ונסדר אותן על קו המשווה, הן היו מקיפות את כדור הארץ 381 פעמים. בנוסף, הן היו מגיעות לירח הלוך וחזור יותר מחמש פעמים. 

 

If you can jump ‘em, you can dunk ‘em.

A photo posted by OREO (@oreo) on

 

תגובות