על הגג ובמדבר: 5 מקומות מקוריים לארוחת ערב. צילום: shutterstock

על הגג ובמדבר: 5 מקומות מקוריים לארוחת ערב

לכל משפחה יש את המקום המיוחד בבית בו הם נפגשים ואוכלים יחד את ארוחת הערב. אבל מה עם קצת לצאת מהשגרה ולאכול פעם אחת במקום מיוחד אחר? קבלו את חמש המקומות הכי מקוריים לארוחת הערב הבאה שלכם

בשיתוף עם אסם

חוף הים

ארוחת ערב בחוף הים יכולה להיות סוף מרגיע ליום ארוך וקשה. אין כמו להתבונן בשקיעה ובגלים כדי לצבור אנרגיה מחדש. אפשר לבקש מאבא שיארוז בצידנית אוכל חם ומפנק ואנחנו נדאג להביא תרמוס של תה חם ומתוק כי צריך לזכור שיכול להיות מאוד קר בחוף הים. חשוב לארוז טוב את האוכל בקופסאות אטומות כדי שלא ייכנס חול מעצבן לשיניים, ואחרי האוכל אפשר למלא את הקופסאות הריקות בצדפים שאספנו על החוף ולהכין מהם שרשראות מגניבות.

© shutterstock

מדבר

ארוחת ערב בלב המדבר הצחיח היא הזדמנות נהדרת להתנתק מעט מהסמארטפון ומהאינטרנט ולהקשיב קצת לשקט שמסביב. אחרי שהמדבר יחשיך נוכל לשכב על שמיכה פרושה על הקרקע ולהביט בכוכבים הרבים שבשמים תוך כדי כרסום האוכל הטעים שהבאנו מהבית. שימו לב: במידה ואתם רואים כוכב נופל - אל תשכחו לבקש משאלה!

© shutterstock

ביער

ארוחת ערב ביער היא הזדמנות נפלאה לאסוף עשבי תיבול לארוחה שתבשלו במקום. תוכלו למצוא עשבי תיבול רבים כמו זעתר, רוזמרין, מרווה, לבנדר ועוד. כדאי לעשות סיבוב לפני החשכה, לאסוף בזהירות את העשבים, (מומלץ מאוד להיעזר בספר מגדיר צמחים) לתת שאיפה ענקית מהריחות הנפלאים של היער ולהכין סלט ענק או שקשוקה משוגעת בשילוב העשבים שמצאנו וגם להוסיף אותם לפינג'אן תה רותח ומתוק. 

*לא לשכוח שחשוב מאוד להיות חכמים באש! זה אומר להדליק אש רק היכן שמותר ולכבות טוב את האש לפני שעוזבים את המקום

© shutterstock

על הגג של הבית

לא הרחק מהמטבח שלנו מסתתרת נקודת תצפית מאוד לא שגרתית על העיר בה אנו גרים. אם אפשר, ניקח מחצלת, כמה כריות מהסלון ואת הסירים שבישלנו לארוחת הערב ונעלה לגג של הבניין. נוכל לנשום אוויר צח של הקומות העליונות, להביט בקו הרקיע של העיר ולעשות פיקניק במקום הכי מגניב שקיים ונמצא רק מטר וחצי מהבית שלכם. היתרון המובהק שאם התעייפתם אחרי האוכל, תוך פחות מדקה תוכלו להשתרע על המיטה שלכם.

© shutterstock

בפארק

בכל עיר יש את הפארק העירוני שלה ובדרך כלל הוא גם נמצא במרחק נסיעה קצרה מהבית שלנו. אפשר להציע להורים להעמיס את האוכל שהכנו לארוחת הערב בתא המטען של הרכב, בשילוב עם מחצלות ושמיכות נעימות ולצאת לאכול בפארק העירוני. אחותכם הקטנה תוכל לשחק במתקנים ואתם אולי תירצו אחרי האוכל לקלוע כמה סלים עם אבא (כמו בכדורסל, לא כאלה מקש). את הזבל נזרוק בפח כדי שהפארק יהיה נקי עד ארוחת הערב הבאה!

© shutterstock

רוצים שהכוכב האהוב עליכם יגיע אליכם הביתה לארוחת ערב? בואו להשתתף בפעילות שולחן משפחתי שלנו!

תגובות