גביעי גלידה לא רק לגלידה. צילום מסך מאינסטגרם

גביעי גלידה לא רק לגלידה

בחורף כולנו מתגעגעים לגלידה ולגביעי הגלידה. בכדי שלא תתגעגעו יותר מדי, אספנו לכם מספר קינוחים שאפשר לאכול עם גביעי גלידה

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

גביעי קאפקייקס

את הבלילה לקאפקייקס מכינים כמו בלילה של עוגה בחושה רגילה ושמים אותה בתוך מנג'טים. אחרי שהכנסתם את הקאפקייקס לתנור והם מוכנים, הגיע הזמן לקשט. יש המון דרכים מיוחדות לקשט את הקאפקייקס, אחת מהן היא להשתמש בגביע גלידה.

קצפת אוורירית

בחורף לא נעים לאכול גלידה. בכל מקרה קפוא בחוץ ואנחנו לא רוצים שכל הגוף שלנו יקפא גם. אם כך איך תוכלו לאכול גביעי גלידה גם בחורף? עם קצפת כמובן! כל מה שעליכן לעשות הוא להקציף שמנת להקצפה, להוסיף מעט פודינג ולזלף לתוך גביע גלידה. אם אתן רוצות את הקצפת שלכן צבעונית תוכלו לטפטף מעט צבע מאכל באיזה צבע שתרצו לקצפת לפני הזילוף.

 

Custom cone bling. Nice, @designlovefest #EEEEEATS #icecream

A photo posted by 🍦Ice Cream (@icecream) on

איפה העוגה 

אם אתם מכירים מישהו שיש לו יום הולדת בקרוב ואתם רוצים להשקיע בטירוף ולהדהים את כולם ביצירתיות שלכם, העוגה הבאה היא הרעיון המושלם עבורכם. הכינו עוגה בחושה וצפו אותה בקרם באיזה צבע שתרצו. לאחר מכן, הכינו קצפת וזלפו אותה בצורת כדור בתוך גביע הגלידה והניחו על העוגה. לסיום קשטו את העוגה עם סוכריות צבעוניות והנה לכן עוגת החלומות.

כדורי שוקולד

בכדי ליצור כדורי שוקלוד, עליכם להשתמש בביסקוויטים מרוסקים כדי ליצור כדור יציב וטעים. במקום ביסקוויטים, אפשר לרסק את גביעי הגלידה ולהכניס אותם לבלילת כדורי השוקולד. כך תיצרו את הטעם המיוחד של גביעי הגלידה בתוך כדורי השוקולד. 

קייק פופס

אם אתם יותר טיפוס של קייק פופס, תוכלו להכין קייק פופס בתוך גביעי גלידה. בסרטון הבא תלמדו כיצד לעשות זאת בקלות. כן, כן זה לא כדור גלידה. אז שיהיה בהצלחה ובתיאבון!

 
תגובות