טעים ומיוחד: הרעיונות למשלוחי המנות הכי מיוחדים שיש. צילום מסך מאינסטגרם

טעים ומיוחד: הרעיונות למשלוחי המנות הכי מיוחדים שיש

מחר, כולנו מתחפשים בבית הספר ומביאים משלוחי מנות איש לרעהו. כדי שהמשלוח מנות שלכם יהיה הכי מיוחד בכיתה, אספנו לכם את הרעיונות למשלוחי המנות הכי יפים שיש

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

משלוח נושא

אם אתם רוצים להיות מקוריים אתם יכולים ללכת על משלוח נושא. מה הכוונה? הכוונה היא שכל משלוח המנות יהיה קשור לאותו נושא בדיוק כמו מסיבת נושא. תוכלו לקשט את הסלסלה באותו נושא ולהכניס ממתקים הקשורים לאותו נושא.

משלוח מחופש

במקרה שהתחפושת שלכם קשורה לאוכל למשל מכונת מסטיקים או גלידה תוכלו להעביר את הנושא של התחפושת שלכם למשלוח המנות. כך שאם התחפשתם למכונת מסטיקים תוכלו להוסיף הרבה מסטיקים למשלוח והאריזה תראה בצורה של מכונת מסטיקים.

סושיה

אם אתם מתמחים בהכנת סושי, אוהבים סושי, נושמים סושי וכל היום רק רוצים ללכת לאכול סושי, המשלוח הזה נועד לכם. כל שעליכם לעשות הוא להכין סושי, בעזרת אצות, אורז ודג או ירקות, במקרה שאתם צמחונים. את הסושי תשימו בקופסא קטנה מחולקת לארבעה חלקים, בכל חלק יהיה סושי עם תוספות אחרות ובחלק האחרון שימו רטבים בקופסאות קטנות ומקלות סושי. 

 

#sushi #fish #picnic #bento #ninilife❤ #queenpicnic100 #queeniepicnic #hanbin #ninicook❤

A photo posted by Wendy Ni (@wendy501350703) on

פונדו

כולם אוהבים פונדו, לכן כולם ישמחו לקבל פונדו כמשלוח מנות! מה צריך בשביל משלוח כזה? בננות, תותים, תפוחים ועוד פירות טעימים ומתוקים, שוקולד מומס וקופסה מלכותית לשים בה את הכל. חשוב להכין את המשלוח ממש לפני השליחה כדי שהפירות לא יהפכו לשחורים והשוקולד לא יהפוך לקשה. משימה קשה אבל שווה את ההשקעה. 

הבריא

אם אתם אנשים של אוכל בריא  ואוהבים דברים מחנויות טבע שונות, המשלוח הזה  בשבילכם. במשלוח זה תשימו יוגורט עם גרנולה, פירות חתוכים בכל צבעי הקשת וגבינות טעימות. אל תשכחו לשים אותו בצלחת אורגנית! 

הקונדיטוריה

לכל האנשים שאוהבים לאפות, זה יכול להיות החג שלכם. תיקחו יום או יומיים לפני ותכינו את כל מה שאתם רוצים. אוזני המן, עוגות ועוגיות. סדרו את המוכנים על צלחת מפוארת, עטפו בצלופן וזהו, זה מוכן. 

 

#חגפוריםשמח #אוזניהמן

A photo posted by @adizipo on

תגובות