פרויקט 5210 יוצא לדרך: כך תשמרו על אורח חיים בריא. צילום: shutterstock

פרויקט 5210 יוצא לדרך: כך תשמרו על אורח חיים בריא

לא, לא מדובר פה בעוד שיר של משה פרץ, אלא במיזם בריאותי חדש של אוניברסיטת חיפה שמותאם במיוחד לבני נוער ומטרתו לקדם אורח חיים בריא

כיום רוב בני בנוער במדינה ובעולם בכלל פחות מתעסקים בנושא הבריאות. אז אולי זה כי אנחנו צעירים ומשתדלים לחיות את החיים בצורה שלדעתינו היא הכי נכונה, אך בריאה ברוב במקרים היא לא. באוניברסיטת חיפה החליטו לקחת את העניין ליידים ולהתחיל לקדם בארץ את פרויקט הבריאות הבינלאומי "5210" כדי שגם בני הנוער בישראל יתרגלו אורח חיים בריא יותר.
 
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
 
פרויקט 5210 דוגל בצורת אכילה בריאה, מזינה ובכמויות הנכונות על מנת לשמור על התנהלות תקינה והגיונית יותר. כל ספרה מייצגת כמות המתייחסת לפעולה יומית שצריך לעשות כדי לשמור על איזון. 5 - חמישה פירות או ירקות ליממה, 2 - לשהות למשך שעתיים בלבד מול מסך, 1 - פעילות גופנית משעה ומעלה ביום, 0 - משקאות ממותקים ביום.
 
 © shutterstock
 העלאת המודעות לפרויקט החלה בדרך מעניינת מאוד. אנשי המיזם האירו את מבנה האוניברסיטה באורות בצורת הספרות 5210 על מנת לעניין ולמשוך את תושבי העיר והאזור וכמובן כדי להשיג את תמיכתם בפרויקט החשוב. במקביל עלה גם אתר בו מוסברים הנושאים הבריאותיים כמו השפעת שתיית משקאות מתוקים על הגוף. 
 
בנוסף לפרויקט פיתחו שלושה חוקרים אפליקציה אשר תאפשר לבני הנוער לשתף אחד את השני בבריאותם, בספורט ואף להתייעץ אחד עם השני ולחלוק מידע וטיפים שיעזרו לבני הנוער בתהליך הבריאות ואולי אפילו יתנו להם עוד מוטיבציה לתהליך. 
 
 
 
 
תגובות