איך היא עושה את זה: 8 טיפים מאת מור סילבר . צילום מסך מהאינסטגרם

איך היא עושה את זה: 8 טיפים מאת מור סילבר

היא כובשת כל פסגה אפשרית, מנהלת חשבון אינסטגרם מגניב, נמצאת בכושר שיא, מומחית לשופינג ובעלת בגדים הורסים - נכון, אנחנו מדברים על מור סילבר. ועכשיו, כחלק מהקמפיין של המותג o.b מור מביאה לכן 8 טיפים יעילים במיוחד

ככה תעשי את השופינג הנכון

השופינג הנכון הוא קודם כל עם הפארטנר הנכון. הפארטנר הנכון לשופינג צריך להיות בנאדם הכי אובייקטיבי שאומר לך את האמת ורק את האמת. ברוב המקרים זאת אמא. לפעמים גם חברה טובה אבל באמת חברה טובה, לא אחת שתגיד לך הפוך ותגרום לך לקנות את השמלה הכי לא מחמיאה והנעליים הכי מזעזעות (וזה יכול לקרות). כמובן שלשופינג צריך להיערך - לבוא עם נעליים שטוחות ועם איזו שמלה קלילה שבשנייה את מחליפה בגדים, שיהיה לך נח ולא תתעצלי למדוד!

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

© צילום מסך מהאינסטגרם

הדבר שהכי כיף לעשות בקיץ

 הדבר שהכי כיף לעשות בקיץ הוא ללכת לים (!!!!). בעייני ים זה המקום הכי מרגיע, שאת שוכחת הכל, בלי שום מחשבות מציקות. בים אפשר לבלות גם עם חברות וגם לפעמים לבד (אני פחות עושה את זה, אבל זה ממש טוב לנפש). אל תשכחו שהים כיף כי תמיד יוצאות התמונות הכי יפות.

© צילום מסך מהאינסטגרם

רוצים גזרה כמו של מור?

אני משתדלת לשמור על גזרה טובה בעיקר בזכות הסווטשופ. זה אימון בנות, גג עד 10 בנות שמשלב כח, TRX (אימון רצועות), ואירובי - כל הגוף עובד, את יוצאת משם גמורה, סחוטה, ובקיצור מתה, אבל זה שווה את זה. נהיה לי ריבועים בבטן (!!!!!). בנוגע לאוכל אני אוהבת לאכול וגם אוהבת המון שטויות, אז אם יש יום שהתפרעתי, יום למחרת אני מאזנת את זה ופחות נוגעת בשוקולדים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

המדריך לאינסטגרם המושלם

אינסטוש מגניב מתחיל בתמונות מגניבות, במלא סלפי עם חברות, מגוון לוקים שיקים וצבעוניים, וכמובן אקססוריז. אל תשכחו גם האשטגים מצחיקים, אפקטים מחמיאים, תיוגים שווים, אבל יש סודות לאינסטוש שלי שאשמור לעצמי. "X-PRO II" הוא הפילטר האהוב עליי שגם תמונה בינונית מוציא אותה היסטרית.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 כך תמצאי את הפריט המושלם שלך

אני חושבת שאקססוריז, התפקיד שלהם הוא להקפיץ את הבגד, את הטוטאל לוק, אם הם סתם מעמיסים את הבגד וזה נראה מתאמץ אז לוותר - פחות זה לפעמים יותר.  האקססוריז האהוב עליי שאני דיי אובססיבית אפשר להגיד הוא משקפיים. שרופה על משקפי שמש, יש לי מלא בכל המינים ובכל הצבעים ואני תמיד אוהבת לגוון.
 
© צילום מסך מהאינסטגרם

לשמור על הטיפוח והביטחון העצמי בזמן הווסת

הדרך הכי טובה לשמור על הטיפוח בזמן הוסת היא ללבוש איזה משהו קליל, קצת רחב וחשוב שיהיה כהה. לא הייתי מתעסקת עם בגד לבן בזמן הוסת. אני מאמינה שברגע שנוח לך ואת מרגישה טוב עם הבגד זה משפיע על כל המצב רוח וההרגשה הכללית, גם אם יש קצת כאבי מחזור. מה שמשפר לי את הביטחון העצמי בזמן הוסת הוא שקצת החזה נפוח, אז נחמד ששלושה/ארבעה ימים בחודש החזה נראה גדול יותר...
© צילום מסך מהאינסטגרם

הדרך הטובה ביותר לנצל את חופשת הקיץ

הדרך הכי טובה לנצל את חופשת הקיץ והחופש הגדול היא לבלות המון עם חברים ומשפחה. כי במהלך השנה אנחנו לפעמים במרוץ עם הלימודים והעבודה ולא מספיקים להתראות עם אנשים שאנחנו אוהבים - וזה הזמן המושלם.
© צילום מסך מהאינסטגרם

הטיפ הכי חשוב הוא...

הטיפ הכי חשוב שלי לנערות הוא לעצור רגע, לעשות הפסקה רגע מכל הלחץ הזה. כשאת נערה מופעל עלייך המון לחץ. את מרגישה שאת צריכה להרשים בנים, להרשים גם את החברות, להרשים את ההורים בציונים, להרשים את עצמך ולהיות מקובלת. ואת פחות חושבת על הדברים הבאמת חשובים, שזה קודם כל להיות נאמנה לעצמך. רק שתגדלי תביני שתקופה ארוכה ניסית רק להרשים.
 
אז ממני אלייך - תעצרי רגע. תפסיקי להרשים. תסתכלי במראה. תאהבי את עצמך. באמת תאהבי את עצמך. כפי שאת. תלבשי מה שאת אוהבת עלייך ולא מה שחברות שלך אומרות לך. תתייחסי לבן שמתייחס אלייך ולא לבן שהוא הדיבור בקרב החברות שלך. תשקיעי בלימודים כי זה באמת ישתלם לך בעתיד ואמא ואבא לא סתם בלחץ על זה. זה הזמן שלך ללמוד. והכי חשוב תבלי זמן עם המשפחה כי הם באמת הכי חשובים.
© צילום מסך מהאינסטגרם
קרדיט: שרית & לורנס ניהול אישי | 
תגובות