16 סוגים של חברות שאת חייבת בחבורה שלך . צילום: טמבלר

16 סוגים של חברות שאת חייבת בחבורה שלך

חבורה של BFF's נוצרת בזכות השילוב של סוגי אופי שונים לחבורה אחת שמאחדת את כולן. אז איזה סוג של חברה חסר לכן? ואיזה סוג של חברה את?

זאת שמכירה את כולם

היא מכירה את כולם, היא סופר מקושרת בהכל, היא זאת שתכניס אתכן למסיבות הכי שוות, תכיר לכן את חבורות הבנים הכי שווים בסביבה, ותמיד יהיה לה סיפורים מעניינים על אנשים שבחיים לא הכרתן. 

העשירה 

היא זאת שתארגן את המפגשים הכי מושקעים שלכן. העשירה בדרך כלל תאהב לפרגן במתנות שוות, ותמיד תשמח לפתוח את הבית הענק שלה לכל מי שרוצה לבוא ולשבת. 

© צילום מסך מהטמבלר

המוזרה

המוזרה תמיד תדבר על דברים שאין לכם מושג בהם אבל איכשהו מעניין לשמוע אותם, יהיה לה תחביבים שאף אחד לא עוסק בהם, אבל היא תמיד תצחיק אתכן במוזריות שלה. 

הליברלית 

כמה אפשר לדבר על נעליים ובנים? הליברלית תעלה נושאי שיחה על המצבים הישראלים, תביא טיעונים למה האדם צריך להיות חופשי, ותכעס על חוסר צדק בשיוון הזכויות בעולם ובישראל.

© טמבלר

הנועזת

כל חבורת בנות צריכה את האחת שלא תפחד מכלום. הנועזת תגרום לכן לצאת מהקופסה שלכן ולעשות דברים מטורפים שלעולם לא הייתן עושות בלעדייה.

הטום בוי

הטום בוי היא זאת שמביאה חספוס לחבורה. הטום בוי היא אחת ששונאת שופינג ותתעצבן אתכן על כל דקה מיותרת באחת מהחנויות, והיא זאת שתפסיק כל שיחה שמדרדרת לכיוון שיחות הליפסטיק למינהן.  

© צילום מסך מהטמבלר

זאת שמנבלת את הפה

תמיד צריך בחבורה את האחת ש"הפיוז שלה קצר" ותתעצבן במהירות מכל דבר, היא זאת שתגן עליכן מכל סכנה ותעמוד על הדעות שלה ותנסה לעשות צדק בשבילכן. בנוסף, היא תגיד לכן את האמת מבלי שום מחסומים או בושה להגיד את המילה הלא נכונה.

הרכלנית

בסופו של יום, כולנו אוהבים לשמוע סיפורים על חיים של אנשים אחרים, ומי אם לא הרכלנית תספק לכן את המידע הכי עסיסי וחם בסביבה. 

© .shutterstock

האופנתית 

בכל חבורה צריך קצת גישה לאופנה, והאופנתית תביא את הגישה הזאת לחבורה. בנוסף, האופנתית תמיד תהיה לבושה בבגדים הכי יפים ותדאג שאתן בחיים לא תמצאו את עצמכן עם לוק הכי ביוש בכל מקום.

בעלת אורח חיים בריא

בין המבורגר לגלידה במפגשים הקבוצתיים שלכן צריך שמישהי תספר על ההשלכות של מה שאכלתן לפני שתעברו גם לפיצה. בנוסף, היא זאת שתלמד אתכן את הצורה הכי נכונה לעסוק בספורט ותכין לכן מאכלים בריאים.

© shutterstock

הזהירה

הזהירה נחוצה לחבורה כי היא זאת שתעצור אתכן רגע לפני שתעשו שטות. הזהירה אמנם תכניס לכם לראש פחדים שמעולם לא היה לכם, אבל גם תגרום לכם להיזהר מהסכנות בחיים היומים שלכן. 

החכמה

החכמה היא זאת שבעלת הציונים הכי גבוהים, ומצטיינת בכל שיעור אפשרי. החכמה תעזור לכם בכל עבודה בלימודים, ותמיד כיף ללמוד איתה ועם הסיכומים שלה למבחנים. 

© shutterstock

הפעילה בחברה 

הפעילה בחברה היא בדרך כלל זאת שנקראת "הנשמה של הקבוצה", היא פעילה בכל ארגון אפשרי ורק מחפשת איפה היא יכולה לתת מעצמה. כולם אוהבים אותה, ואי אפשר שלא. 

היצרתית

היא עוסקת במוזיקה, ציור, כתיבה, משחק ובקיצור - היא היצרתית מבניכן. היצרתית תביא משהו שונה ומגניב, היא חושבת אחרת, ומדהימה אתכן כל פעם מחדש ביצירות שלה. 

© צילום מסך מהטמבלר

המצחיקה

בכל חבורה צריך את האחת שתקליל את האווירה וכל דבר שתאמר פשוט יצחיקו את כולן. כל מפגש איתה זה מופע סטנד-אפ מלא עם הדרן כפול. צחוק תמיד טוב לנשמה. 

הפלרטטנית

כל הגברים לא יכולים לפספס אותה, היא מפלרטטת ולא מפחדת ממערכות יחסים, יש לה אלפי סיפורי דייטים, והיא זאת שלא תתבייש לשדך לכן את הבן הכי מדהים שאת דלוקה עליו. 

 
תגובות