BFF: החברות הכי פוטוגנית אצל הסלבס. צילום: טמבלר, אינסטגרם

BFF: החברות הכי פוטוגנית אצל הסלבס

לכל אחת יש את ה-BFF שלה, זאת שאפשר לדבר איתה על הכל, לצחוק איתה, לעשות שטויות. מי הן החברות הכי פוטוגניות בתעשייה? הצביעו

סלינה גומז ודמי לובאטו

סלינה גומז ודמי לובאטו הכירו לפני 15 שנים כשבגיל 7 השתתפו בתוכנית ילדים "החברים של ברני". שתיהן כוכבות ילדים אהובות, זמרות, שחקניות בתוכניות ילדים ואפילו השתתפו יחד בסרט שנקרא "תוכנית להגנת נסיכות". כוכבות הדיסני האהובות מנהלות חברות צמודה ומתוקשרת, והעובדה שהן משחקות על אותה המשבצת בלב הצופים לא מפריעה להן. הן מגיעות לאירועים יחד, מעלות תמונות רבות שלהן, ומתעדות כל רגע יחד. חלק מהמעריצים לא קיבלו את החברות, מעריציה של גומז אומרים שלובאטו מקנאה בה, הלובאטים אמרו שדמי היא המוכשרת מבין השתיים ולא ניתן להשוות ביניהן.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

הן הכי פוטגניות כי: אין כמו חברות ילדות שמחזיקה כל כך הרבה זמן מעמד, הן כוכבות הדיסני הכי כובשות על המסך, במיוחד כשהן מעלות תמונות יחד בהן הן צוחקות, מחייכות ובעלות חיוך מושלם. 

© tumblr, @fetusicxns
חברות מגיל קטן
חברות מגיל קטן © טמבלר

קנדל וקיילי ג'נר

קנדל ג'נר וקיילי ג'נר הן אחיותיה למחיצה של קים קרדשיאן. שתיהן בתקווה לפתח קריירת דוגמנות מצליחה, בעוד שקנדל דוגמנית מתחילה וקיילי רק בצעדיה הראשונים לעולם הדוגמנות בנוסף הן השיקו ב-2013 קולקציית בגדים בעיצובן. נראה שהאחיות ג'נר מתחילות להיחשף תקשורתית ומהוות איום על שאר אחיות קרדשיאן. 

הן הכי פוטגניות כי: קודם כל, כי אחיות דוגמניות ואי אפשר להתעלם מהסטייל המנצח של האחיות, שכל תמונה שהן מעלות גוררת אחריה המון תגובות בעיקר על הלבוש. קנדל נוהגת ללבוש פריטים צמודים ואין ספק שזה מחמיא לה ביותר. קיילי, הקטנה ממנה בשנתיים,  בעלת מבנה "בודילישס", נוהגת ללבוש צבעים יותר נייטרלים, פחות צבעוניים ומגוונים מאחותה.

פותחות את הפה על המשפחה בראיון
 

ירדן הראל ולירן כוהנר

ירדן הראל ולירן כוהנר הן שחקניות, דוגמניות ומגישות טלוויזיה ישראליות. הן נפגשו לראשונה בעולם האופנה, כאשר הובילו קמפיינים משותפים ביחד, דיגמנו ב"אינטימה", זכו לקמפיין יחד במותג בגדי הים "פלפל" וחלקו שערים. חוץ מעולם האופנה, שיחקו בכמה סדרות כמו "מה בכריש" ו"החברים של נאור".

הן הכי פוטגניות כי: כי הן יפות ומוכשרות. שתי חברות טובות שמדגמנות יחד, משחקות יחד, מופיעות בעיתון יחד ומתראיינות יחד זה השילוב המושלם. לפעם הבאה חשבתם אולי על דואט בשירה?

הכי יפות בעולם
הכי יפות בעולם © אינסטגרם
תמיד מדגמנות ביחד
 

אשלי בנסון ושי מיטשל

הן הכירו על סט צילומי הסדרה שלהן אי שם בשנת 2010 ומאז מיטשל ובנסון חברות טובות מאוד. אבל חוץ מזה שאשלי בנסון ושי מיטשל משחקות בשקרניות קטנות ויפות, הן מפיעות על שערי מגזין ביחד ומטפחות חברות יפה שכוללת תמונות משותפות רבות יחד ברשתות טוויטר ובאינסטגרם. הן ידועות בטיולים הרבים שהן עושות יחדיו כמו חופשה בהוואי. ב-2013 בנסון ציינה שמיטשל היא אחת מחברותיה הטובות ביותר, ושיי אמרה שהחברות ביניהן היא כמו "אהבה ממבט ראשון".

הן הכי פוטגניות כי: שתי דוגמניות, סדרת מתח אחת, חופשה בהוואי, וחברות כמו של אחיות. לכל אחת יש היופי האקזוטי שלה, מצד אחד מיטשל כהת עור, בעלת שיער שחור ויופי עוצמתי ומצד שני בנסון עם בלונד עדין במיוחד. 

תמיד כאן בשבילכם ברשת
 
יפות ומצחיקות
יפות ומצחיקות © אינסטגרם
מבלות גם בהוואי
 
שירן סנדל ודון לני גבאי

שירן סנדל ודון לני גבאי הן כוכבות הילדים הכי גדולות בארץ. שתיהן גדלו בערוץ הילדים, אם זה הנחייה באולפן, ואם כשהן מופיעות בסדרות מתח, סנדל ב"גאליס" ודון ב"השמינייה". כל אחת מונה קבוצות מעריצים רבות בכל הרשתות החברתיות. הן מעלות תמונות רבות ביחד, נסעו לחופשה ליוון ולאילת יחדיו והן לומדות ביחד משחק.

הן הכי פוטגניות כי: כוכבות ילדים תוצרת הארץ שמופיעות לנו כל יום על המסך, מפנקות אותנו בתמונות שלהן יחד ללא הפסקה, וכי אנחנו אוהבים אותן. כל אחת מאופינת בתור פאשניסה, אבל גם נטולות איפור ובבגד ים הן יפיפיות.

תמיד ביחד
תמיד ביחד © אינסטגרם

אריאנה גרנדה וג'נט מקארדי

אריאנה גרנדה וג'נט מקארדי הן כוכבות נוער אמריקאיות. הן הכירו בעולם הניקואלדיון ומיד התחברו, אנשי הטלוויזיה אהבו את החיבור הזה והחליטו לתת להן תוכנית בשם "סאם וקאט"בת כשדמותה של ג'נט לקוחה מהסדרה "ICARLY" ודמותה של קאט לקוחה מ"ויקטוריוס", קומדיית מצבים מצחיקה שבה הן הכוכבות הראשיות. חוץ מהמשחק, גם כשרון השירה משותף להן, עם שירים ואלבומים שזכו להצלחה רבה.

הן הכי פוטגניות כי: מעבר לזה שאנחנו שומעים את השירים שלהן מתנגנים כל הזמן במצעדי הלהיטים, תוך כדי שאנחנו צופים בסאם וקאט כמובן, הן מתנדבות וזה מחמם לנו את הלב. חוץ מזה שבמקרה תאריך הלידה שלהן ב-26 ביולי אותו דבר בהפרש של שנה. כל אחת מהן בעלת יופי ילדותי ומצחיק, וכשהן מצטלמות ביחד, אנחנו מתים מצחוק.

מככבות בסדרה
 
החברות הכי טובות על המסך
החברות הכי טובות על המסך © אינסטגרם
online poll by Opinion Stage
תגובות