הפאשניסט: הכירו את איתי בר. צילום: ג'סיקה ליפקין

הפאשניסט: הכירו את איתי בר

הוא רק בן 17 וכבר יש לו אוסף תכשיטים מרשים אותם עיצב בעצמו, הוא חושב שצריך להתלבש איך שאוהבים, ואומר שבעתיד נוכל לקנות בגדים שהוא בעצמו יעצב - הכירו את איתי בר

איתי בר, בן 17 מראשון לציון, אוהב לחפש בגדים שיתאימו לסגנון לבושו הספציפי ועוסק בזמנו הפנוי חוץ מלעבוד ברולדין, הוא מצייר, מצלם ועוסק בהכנת אקססוריז הורסים ועיצוב בגדים "אני עושה את זה בערך 4 שנים".

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

איתי הוא הפאשניסט שלנו השבוע בגלל היצרתיות שלו והאומץ להתלבש איך שהוא רוצה גם אם לא כל התגובות יהיו חיוביות "אומרים לי שלבית ספר אני מתלבש מוגזם" כך מספר לנו.

© ג'סיקה ליפקין

איתי מאוד אוהב חולצות מכופתרות ולובש אותם לעיתים קרובות, אבל יש לו חולצה מכופתרת מאוד אהובה עליו "יש לי חולצה בעלת צבע בורדו וציורים בגווני כתום, ירוק זית וכחול". את הפריטים שלו הוא בוחר בקפידה "כשאני הולך לקניות, אני אף פעם לא קונה בגד שאני יודע שאני לא אשתמש בו", אבל אם מתעקשים על פריט אחד הוא מספר על צמיד ישן מעור שהוא לא משתמש בו. 

© ג'סיקה ליפקין

איתי בעד לקנות מותגים רק אם הם לא מוחצנים ונראים למראה עין "אם הסמל של אותו המותג לא מופיע על החולצה, כמו ערס רוסי שלא יודע להתלבש". את הבגדים שלו הוא קונה במותגים הפופלרים בקניון "אני קונה בזארה, פול אנד בר, טופ מן, ברשקה ואייץ' אנד אם".

בגדי קיץ או חורף?

"חורף, בגלל שאפשר ללבוש שכבות כמו למשל סריג ומתחתיו מכופתרת".

© אינסטגרם

את ההשראה שלו הוא שואב מהסביבה שלו "אם אני רואה משהו שאני אוהב אצל בן אדם רנדומלי, אני מנסה לקחת ממנו את הלוק או אפילו משדרג את זה". גם הטלוויזיה והרשת נותנות השראה ללבוש של איתי, "אני רואה פרויקט מסלול, הטופ מודל הבאה, תצוגות אופנה וצילומים באינטרנט".

© אינסטגרם

למרות שאת הסטייל שואב מכל מיני מקומות, יש לו תקופה אהובה בסטייל "אני מתחבר להתקופה הויקטוריאנית, היה את כל השמלות הענקיות, הכובעים, החליפות המוזרות, סטימפאנק וכל הכובעים הגבוהים".

לבית הספר איתי מתלבש עם בנדנה, חולצות מקושקשות, תכשיטים מגניבים, מכנסיים משופשפים לכן כצפוי התגובות היו מחולקות, "יש את אלה שאומרים לי 'איזה יופי התלבשת', 'איזה חתיך' וכאלה. אבל בדרך כלל אומרים לי שלבית ספר אני מתלבש מוגזם". 

 © ג'סיקה ליפקין

איתי משפר ומשדרג את הבגדים שלו, הוא עיצב כמה פריטים כמו ג'ינס משופשף, ואת התחביב הזה הוא מתכנן להפוך לעסק "אני וידידה בדיוק מדברים על זה שנכין כמויות ונמכור את זה באינטרנט. עכשיו אנחנו מתנסים, הכל עדיין בשלבי לימוד".

איך התחלת לעשות את זה?

"אני עושה את זה בערך 4 שנים. הייתי בחופשה משפחתית ברודוס, הלכנו ברחוב ופתאום אנחנו רואים מין סימטה, שיש בה חנות תכשיטים בסוף, שאתה יכול להרכיב בעצמך שרשראות, הכנו שם כמה שרשראות. מאז אני וכל האחים החלטנו לפתח את זה, במיוחד אחותי הגדולה שמכינה צמידים ושרשראות.

 

 
תגובות