הכלב הוא האקססוריז החדש: יום צילומים כלבים. צילום: חן אביב

הכלב הוא האקססוריז החדש: יום צילומים כלבים

גם לכלבים שלנו מגיע להיות אופנתיים! ראיינו את טל בורגן, מנהלת מותג "ריבוס" מבית "בונזו" ואת מירב קאופמן, בלוגרית אופנה ומעצבת בגדי כלבים בתחילת דרכה

גם לכלבים מגיע בגדים מעוצבים משלהם לכן נערך יום צילומים במשכן אמנים הרצליה לקולקציה החדשה של "ריבוס", חברת הלבשה לכלבים מבית "בונזו". במסגרת האירוע, הכלבים החליפו בגדים ודגמנו אל מול המצלמות.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© חן אביב

מתי התחלתם לעצב בגדי כלבים?

"למעשה את הקולקציה הראשונה השקנו לפני 11 שנה". את הכלבים התחילו להלביש משתי סיבות מרכזיות "קר בחורף, כמו שלנו נעים לשים מעיל שיגן עלינו בפני הרטיבות והגשם, גם הם זקוקים לזה". סיבה נוספת היא המראה החיצוני כלומר שגם הכלבים רוצים להיות אופנתיים, "אנחנו משקיעים המון באאוטפיטים של הכלבים שלנו כדי שהם ייראו יותר טוב, יימשכו יותר תשומת לב וכולנו אוהבים שהכלבים שלנו מסובבים ראשים ברחוב" מספרת טל בורגן מנהלת מותג ריבוס מבית בונזו.

© חן אביב

"אנחנו שואבים השראה מאופנת בני האדם" כך מספרת לנו בורגן. "אנחנו בודקים מה הטרנדים שצפויים לבני האדם ועל סמך זה יוצרים בגדים לבעלי החיים. למשל השנה קולקציית הבגדים של בני האדם צפויה לכלול המון הדפסים, צבעי טבע, קצת הדפסים פולקלורים, וכך בנינו לכלבים את הקולקציה שלהם".

"ההשראה שלי מגיעה מכיוון יפני, סטייל יותר מקושקש וחמוד. יש מושג ביפנית שנקרא "קאוואיי", שזה כל מה שחמוד ומשם לקחתי את המתיקות הזו" כך מספרת לנו מירב קאופמן מעצבת בגדי כלבים.

© חן אביב
© חן אביב

בורגן מספרת על תהליך שלם של ייצור עד שהבגדים מושלמים "התהליך ארוך. אנחנו מוודאים שהוא מיוצר בהתאם לסטנדרטים שלנו. אחד הסטנדרטים שלנו הוא נוחות הבגד ולכן אנחנו משתמשים בבגדים נושמים, גמישים ורכים" .

כמה זמן לוקח לך לעבוד על העיצוב?

"ממש מהר. תוך שעה כבר ידעתי מה אני רוצה, היה לי עיצוב גמור" כך מספרת קאופמן.

© חן אביב
© חן אביב

מה טווח המחירים?

"טווח המחירים הוא בין 50-100 שקלים. תלוי אם מדובר בסוודר או מעיל עבה, אבל זה בהחלט מחיר המתאים לכל כיס שמאפשר לכולם להנות מהפריבילגיה של להלביש את הכלב שלהם" כך מספרת בורגן.

© חן אביב

איפה אפשר לרכוש את הבגדים?

השנה השקנו 11 דגמים שיימכרו בחנויות המחמד. אפשר למצוא אותם בכל חנות חיות, את בגדי ריבוס מבית בונזו".

© חן אביב
© חן אביב
 

5

תגובות