בגדי הבויפרנד חוזרים? טרנדים על פי H&M. צילום: הנס מוריץ

בגדי הבויפרנד חוזרים? טרנדים על פי H&M

קולקציית הסטודיו של החברה הוצגה בעבר בשבוע האופנה בפריז, והשבוע הוצגה בישראל עבור אושיות אופנה, בלוגרים וכתבי אופנה, בניהם כתבתנו חן גל אשר שמדדה גם היא מהקולקציה

רשת האופנה המובילה H&M תשיק החל מה-4 בספטמבר בכ-260 חנויות מרכזיות ברחבי העולם את קולקציית ה"סטודיו" שלה.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© הנס מוריץ
קולקצית הנשים
 

קולקציית הסטודיו הוצגה בשבוע האופנה בפריז, והשבוע הוצגה בישראל עבור אושיות אופנה, בלוגרים וכתבי אופנה. הקולקציה מפגישה בין הלוק הנשי לגברי, ניתן להחליף ולשלב בין בגדי הגברים לנשים.

© הנס מוריץ 

כידוע לנו, לבישת בגדי גברים "בגדי הבויפרנד" היה אחד הטרנדים השולטים בקיץ שעכשיו ממשיך גם לחורף, הטרנד נתן מראה סקסי, צעיר, מגניב, לא מתאמץ ומחמיא לכל אחת. בין הבגדים המוצגים בקולקציה ניתן למצוא חולצות מחוייטות, בלייזרים, ואף מעילי אופנעונים.

© הנס מוריץ
© הנס מוריץ
קולקצית הגברים
 

בקולקציה ניתן לראות גם בגדים נשיים במיוחד מבדים רכים כמו משי, שיפון ותחרה. בצד הנשי ניתן למצוא קומביניזון עם כתפיות דקות, המשחק בין הנשיות והרכות לגבריות וקשיחות יוצר ניגוד מסתורי, עמוק, סקסי ומעניין.

© הנס מוריץ

בד ה"קטיפה" מאוד שולט העונה, וניתן למצוא אותו במגוון דגמים בקולקציה, בין הדגמים האהובים עלינו הוא אוברול אלגנטי וסקסי בצבע כחול כהה אשר כולו מבד "קטיפה". הקולקציה הינה יוקרתית וגלאמית, ניתן להבחין גם בדגמים המשלבים "פייטים" אך לא באופן מוגזם ובמידה קטנה יותר מבעבר.

© הנס מוריץ
 
גם קסטרו חושבים שהחרדל שולט?
נועה ריינה
הצבעים ממש לא הולכים להיות סכמטיים כמו בכל חורף רגיל, הצבעים שישלטו הם..

הצבעים השולטים העונה הינם גווני החרדל, כחול, שחור, בז', חאקי, ואפור עם נגיעות של כתום. אנו חוזים כי השילוב של כתום ואפור יחד הוא השילוב השולט בעונה הבאה ואף בקיץ שאחריה.

 

שילוב הפרינטים הולך לשלוט. שילוב של בד שקוף עם מעילים. החורף לא מפחדים להעיז וצבע השחור שאנו רגילים לראות הולך להעלם לנו מהעיינים.

© הנס מוריץ
© הנס מוריץ
© הנס מוריץ
לאוהדות הלוק החייתי, הדפסי הזברה חזרו לאופנה בנגיעות קטנות, כלומר שלא נראה שמלה מנומרת בלבד אלא ערבוב של פרינטים,כמו זברה עם מנומר וכדומה.
© הנס מוריץ
© הנס מוריץ
לירן כוהנר כבר לובשת © רפי דלויה

כתף חשופה לימי הסתיו והחורף הפחות קריר מככבת גם היא. טרנד ה"חליפה" ששלט בקיץ האחרון ממשיך איתנו בחולצות נשפכות עם מכנסיים תואמים.

© הנס מוריץ

גם הפרווה המלאכותית שיוצרת מראה יוקרתי במיוחד חוזרת לככב בארוננו ולחמם את ליבנו בחורף. ניתן היה למצוא אותה במעילים, חולצות ואפילו כובעים חמים. H&M להזכירכם אנחנו עדיין בישראל החמה.

© הנס מוריץ

קולקצית האקססוריז משלבת כסף ומתכת עם אבנים. הצבעים הקרים יוצרים מראה יוקרתי אשר משדרג כל הופעה, נעליים מחודדות וקבקבים.

© הנס מוריץ

 

תגובות