מיילי סיירוס באמת השתנתה?. צילום: טמבלר

מיילי סיירוס באמת השתנתה?

כולנו עקבנו אחרי השינוים של סיירוס במהלך השנים האחרונות, אבל איך ומתי זה קרה? כל השנים שלה בכתבה

"ילדה טובה" - עברה של מיילי סיירוס

כבר אי אפשר להכחיש, האנה מונטנה החמודה כבר מזמן נעלמה ובמקומה קיבלנו זמרת פופ פרובוקטיבי. עד שנת 2012 מיילי סיירוס הייתה על תקן ילדה "חמודה וטובה" שכיכבה במגוון סדרות של דיסני וביניהן התוכנית "האנה מונטנה"  שהפכה לאחת הסדרות הנצפות בישראל ובנוסף הוציאה עוד אלבומים שהפכו ללהיטים.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

להיטים שקטים וחמודים
 
© אינסטגרם
© טמבלר
 

תחילת השינוי - השיער

סיירוס החלה את השינוי שלה כשהחליטה לתרום את שיערה לחולי סרטן, ונשארה עם בלורית בלונדינית וגאלח בצדדים. התסרוקת הפכה לאחת הטרנדים הכי סוחף ונתן לסיירוס לוק מגניב ושובבי.

© טמבלר
© טמבלר
© טמבלר

קליפים פורבקטיבים

לאחר שקיבלה את הלוק החדש החלה להצטלם לקליפים בהם היא יושבת ערומה על כדור הריסה, כשהיא מלקקת פטיש, מצטלמת בפוזות מיניות, או סתם מעשנת. כל הקליפים האלה היו לעומת לפני כמה שנים בודדות בהם הצטלמה עם שורט קייצי וגופיה שמאפיינים בני נוער.

 
 
 

סמלי הפורבקטיביות 

אם פעם סיירוס הייתה מצטלמת כשעל פנייה פרוש חיוך גדול וכובש כיום הסמל שלה זוהי הלשון בחוץ שמלקקת המון דברים.  אפילו האיפור שפעם היה עדין וחמוד כמו אודם בצבע ורוד וצלליות, כיום היא מאופרת שעל שפתיה אודם אדום וצללית עדינה לגמרי. כמובן לא נשכח את הקעקועים, שמאז תחילת השינוי גופה מקועקע בהמון צורות ללא משמעות.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

השינוי השפיע גם עלינו?

עם השינוי והלהיטים החדשים שלה באו גם התגובות הרעות, המון אנשים ובעיקר בני נוער נסחפו אחריה ואחרי הגאלח שעשתה שעם הזמן ראינו גם על חברים שלנו או אפילו אנשים. בנוסף השפתון ששמה סיירוס באחד הקליפים הפך לפופולרי בבתי הספר והרשתות החברתיות. 


היום, לפחות שיר אחד מהלהיטים החדשים מככב בקניונים, במכוניות ובאוזניות של בני נוער. בנוסף השירים החדשים השפיעו על סדרות גדולות ומדוברות בישראל כמו "הבורר" בו השחקנית לירית בלבן (נעמי כפית) חיקתה אותה בקליפ שמתאר את עלילתה וסיפורה בסדרה. 

 
 
© טמבלר
© טמבלר
תגובות