איך מגיעים להיות אחת ממעצבות התכשיטים הגדולות? ראיון. צילום: אינסטגרם

איך מגיעים להיות אחת ממעצבות התכשיטים הגדולות? ראיון

קפצנו לביקור בסטודיו של מעצבת התכשיטים גל ורדי או בכינויה Galislfy. גל חשפה לנו בראיון מאיפה הגיע החיבור אל עולם האופנה, ההתכוננות שלה לשבוע האופנה שהתקיים בניו-יורק ופרטים על הפרוייקט החדש של Platforma

הקולנוע והטלווזיה זה לא בשבילה. Galislfy היא חברת תכשיטים שהקימה המעצבת הישראלית גל ורדי לפני כשלוש שנים. אבל חברת התכשיטים לא הייתה השאיפה היחדה שלה - כשורדי עלתה לארץ מלוס אנגל'ס שבארצות הברית היא החליטה להוציא תואר בתחום הקולנוע והטלוויזיה בטענה שזה מה שבאמת מעניין אותה.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

"לא חשבתי שאני אעסוק בתכשיטנות בעתיד"

ורדי ניסתה את מזלה מספר פעמים בלימודים באוניבסרטית תל-אביב  אבל היא הבינה ורדי שזהו לא התחום שבו היא תרצה לעסוק בעתיד, אלא לעסוק בצד האומנותי והיצרתי. ורדי התחילה במהלך לימודיה  לעצב תכשיטים ואקססוריז שונים ובעצם מפה הכל התחיל, "תחום האופנה תמיד עניין אותי אבל האמת שלא חשבתי שאני אעסוק בתכשיטנות בעתיד עד שזה קרה בפועל" אומרת ורדי.

© אינסטגרם

החיבור אל עולם האופנה הגיע עוד מגיל קטן. ורדי מספרת שבזמן שהיא שיחקה בברביות או בבובות שונות היא תמיד גזרה ועיצבה להן בגדים, או מתעסקת בכל עניין השחלות וחרוזים ויוצרת כל מיני תכשיטים. את ההשראות הגדולות של עיצוביה של גל היא טרנדים עולמיים עם שילוב של רטרו ווינטג' ומוסיפה שלדעתה זהו השילוב המנצח.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

כלי ההצלחה של ורדי זה לא רק העיצובים המדהימים שלה אלא הדרך שבו היא צילמה אותם, במקום לצלם על רקע לבן ומשעמם, היא צילמה אותם בצורה הרבה יותר מיוחדת, ברקעים ומקומות שלא צפוים "התמונה עצמה הייתה הכלי הכי שיווקי שלי וככה בעצם כל הצלחה" אומרת ורדי.

© אינסטגרם

עוד אחד מכלי הצלחה שלה היו בלוגריות האופנה בעולם ואפילו גם מהארץ, היא הייתה יושבת על הרשת וברגע שהייתה רואה מישהי מגניבה עם סטייל מיוחד היא פשוט הייתה שולחת להן מתנות גם אל הצד השני שבעולם וכיום היא אפילו חברה של כמה מהן. 

© צילום מסך מהאתר
© אינסטגרם

לא רק אקססוריז, מנהלת אתר אופנה

גל לא נחה לרגע ופתחה את האתר Platforma שמטרתו לחבר בין בולגריות אופנה אל המותגים השונים שאחת המטרות שלה בעתיד, זה להפוך את האתר למין סוכנות בוטיק של בלוגי האופנה.

גל מרגישה שעם האתר היא פרצה גבולות. היא בעצם פתחה תחום חדשה שאינו קיים בארצנו ובמקום שבולגריות האופנה יצרו קשר עם המותגים היא מתווכת בינהם בדרך הטובה והמוצלחת ביותר.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

לא הכל ורוד וזוהר

כמו שאומרים בחיים לא הכל ורוד ולפני כשנה גל נאצלה לחוות משבר לא קטן כאשר אנשי עסקים מסין רבים החלו להעתיק את העיצובים המיוחדים שלה, היא יצאה אל מאבק קשה, איבדה המון פרנסה ואפילו נאצלה לגלות שגם העסקים ומעצבים ישראלים עושים זאת. 

© אינסטגרם

בימים אלו ורדי מתכוננת אל שבוע האופנה הראשון שלה שבניו-יורק למרות שבעבר היא הייתה בשבוע האופנה שבברלין מבחינתה זה לא אותו הדבר. "זה הולך להיות ממש ממש קשה" אומרת ורדי מהסיבה שעומד להיות לה אתגר מאוד גדול להסתובב ברחובות ניו-יורק ימים שלמים יחד על עקבים יחד עם תיק, לפטופ, מצלמה ועוד הרבה דברים.

תגובות