"זה לא כזה קל וזוהר" ריף נאמן הדוגמנית בת ה-16 בראיון. צילום:  בן אסיף

"זה לא כזה קל וזוהר" ריף נאמן הדוגמנית בת ה-16 בראיון

היא בעלת יופי ייחודי ועיינים עמוקות והיא עולה וכובשת את כל הקמפיינים. אבל דוגמנות זה ממש לא החלום היחדי שלה - ריף נאמן בת ה-16

ריף נאמן בת 16, עולה לכיתה י"א, והיא אחת הדוגמנית המבטיחות שהולכות לכבוש אותנו. אבל נאמן ממש לנצמדת לעולם הדוגמנות בלבד, היא לומדת במגמת תאטרון "אני מקפידה לפתח את תחום המשחק" ועוסקת בריקוד "אני רוקדת בלהקה". 

© אנסטסיה שמואלוב

נאמן מתגוררת בכפר תבור שבצפון וחייה רחוק מאור הזרקורים התל אביבי "אם אני מחסירה חומר בגלל ימי צילומים, אני משלימה מחברים לכיתה" והיא מדגמנת כבר מגיל 9 והספיקה לא מעט בתעשיית האופנה - אך היא רק בתחילת דרכה.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© אנסטסיה שמואלוב 

נאמן התחילה בעולם הדוגמנות בגיל צעיר מאוד וכבר הספיקה לככב בקמפיינים כמו פוקס קידס, רשת אופנת הגלישה בלו בירד ובשבוע שעבר הצטלמה ל-TWENTYFOURSEVEN. "להיכנס לעולם הדוגמנות בגיל 9 נראה כיף, ממש התלהבתי והתרגשתי" נאמן מספרת לנו על תחילת דרכה בעולם הדוגמנות.  

"זה לא כזה קל וזוהר כמו שזה נראה"

להתחיל מגיל מוקדם גורם להתחשל בעולם הדוגמנות ולדעת להתמודד עם הכל "גיליתי שזה לא כזה קל וזוהר כמו שזה נראה, הלכתי להמון אודישנים ולא התקבלתי לכולם, או שבשלבי הבחירה האחרונים נשרתי מהם, לפעמים זה הרתיע אותי, אך אני מרגישה שזה חישל אותי ולימד אותי לדעת לקחת הכל בפרופורציות הנכונות, כי אלו החיים" כך מספרת לנו נאמן.

© אנסטסיה שמואלוב 

קשה לשלב בין לימודים לבין הנסיונות להצליח?

"זה לא קל, הלימודים חשובים לי ולכן אני מנסה להתמיד. אם אני מחסירה חומר בגלל ימי צילומים אני משלימה מחברים לכיתה".

© בן אסיף
© אנסטסיה שמואלוב

"הלימודים חשובים לי"

אסור לשכוח שריף עדיין נערה ומנסה להתנהל בין חיי חברה לעבודה "עם החברים אני משתדלת להפגש בסופי שבוע ובמסיבות". למרות שריף עובדת המון החברות שלה איתה בכל מצב "החברות עומדות מאחורי, ממש מפרגנות וזה כיף לי".

מה התגובות של המשפחה שלך?

"המשפחה מאוד תומכת, אמא שלי הולכת איתי לאורך כל הדרך מההתחלה, ומקפידה לבוא לכל ימי הצילומים. אני יודעת שזה דבר שלא מובן מאליו בכלל".  

© בן אסיף

יש לך טיפ להצליח בעולם הזה?

"זה לא עולם פשוט, בגלל זה צריך לדעת לקחת דברים בפרופורציות, לא לבוא עם יותר מדי ציפיות והכי חשוב, זה להיות מי שאת".

© בן אסיף
תגובות