ליידי גאגא מתכוננת כבר לחגים?. צילום מסך מאינסטגרם

ליידי גאגא מתכוננת כבר לחגים?

היום חשפה חברת ההלבשה הגדולה H&M שליידי גאגא וטוני בנט יככבו בקמפיין בחורף הקרוב. גאגא חשפה בשעה האחרונה את הידיעה בסרטון קצר ומגניב יחד עם בנט בחשבון האינסטגרם שלה

היום חשפה חברת ההלבשה הגדולה H&M שליידי גאגא וטוני בנט יככבו בקמפיין ה-HOLIDAY של הרשת בחורף הקרוב. החברה כתבה בפייסבוק שלה "זה לא סוד יותר!".

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

אנחנו רגילים לראות את גאגא כוכבת הפופ הגדולה מובילה קמפייני אופנה כמו של ורסאצ'ה, אבל עבור בנט  זמר הפופ והג'אז בן ה-88 זה משהו חדשני, שאנו לא רגילים לראות. גאגא התחילה את קשרייה עם החברה עוד בנובמבר 2013, כשהכוכבת פתחה באופן רשמי את חנות הדגל הענקית של H&M בטיימס סקוור בניו יורק. 

הקמפיין של ורסאצ'יה © יחסי ציבור

גאגא חשפה בשעה האחרונה את הידיעה בסרטון קצר ומגניב יחד עם בנט בחשבון האינסטגרם שלה, בסרטון גאגא אומרת למעריציה "טוני ואני נרגשים להודיע שאנחנו מובלי הקמפיין החגים של H&M" ואז טוני מוסיף "ליידי ואני 'Cheek to Cheek' בקמפיין".

הקולקצייה תהיה קולקצייה מיוחדת לחגים הנוצרים. והקמפיין יעלה בטלוויזיה ברחבי העולם החל מסוף חודש נובמבר ובמקביל, תעלה גרסה ארוכה יותר של הפרסומת עם שני הכוכבים באתר החברה

גאגא בפתיחת החנות בטיים סקוור
גאגא בפתיחת החנות בטיים סקוור

זהו לא שיתוף הפעולה היחיד של שני הכוכבים, הם מבצעים יחדיו אלבום חדש 'Cheek to Cheek', שישוחרר ב-23 בספטמבר, האלבום החדש הוא תוצאה של שיתוף פעולה מרגש בין שני אמנים מדורות שונים. הם בנוסף יבצעו שיר מתוך אלבומם החדש בפרסומת הקמפיין.

© צילום מסך מהפייסבוק

כזכור לנו, גאגא אמורה להגיע לארצנו הקטנה בתאריך ה-13 בספטמבר, להופעה גדולה שתיערך בפארק הירקון, אבל כרגע עם המצב הבעייתי, אין לדעת אם הכוכבת תגיע.

© טמבלר
תגובות