נתגעגע: למה אנחנו אוהבים את ג'ואן ריברס?. צילום: פייסבוק

נתגעגע: למה אנחנו אוהבים את ג'ואן ריברס?

אמש נפטרה מלכת האופנה שלנו, החוצפנית הכי גדולה בהווליווד, ג'ואן ריברס, שהשאירה אחרייה את ביתה והנכד שלה. אנחנו נתגעגע ואתם?

אמש (ה') ג'ואן ריברס בת ה-81 הבדרנית, המנחה, והפאשניסטה מספר אחת נפטרה לאחר שבשבוע שעבר אושפזה בבית החולים לאחר שהפסיקה לנשום וקיבלה אירוע לב בזמן טיפול במיתרי הקול. ברגעיה האחרונים היא הייתה מחוברת למכונת הנשמה והמשפחה לקחה החלטה לנתק אותה. "החיים קשים, לכן תמיד חשוב לצחוק" אמרה פעם שאחד ההראיונות שלה. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© צילום מסך מהפייסבוק
© אינסטגרם

בעמוד הפייסבוק הרשמי והאינסטגרם של ריברס, פרסמה הבת מליסה את ההודעה על מותה "בני ואני רוצים להודות לצוות הרפואי בבית החולים, על הטיפול הנפלא שהעניקו לאמי, נדהמנו משפע התמיכה, האהבה והתפילות שהגיעו אלינו מרחבי העולם". הוסיפה גם כי "ההנאה הגדולה ביותר של אמי היתה לגרום לאנשים לצחוק. למרות שזה נראה קשה כרגע, אני יודעת שהבקשה האחרונה שלה היתה שנחזור לצחוק בקרוב".

‎‎פרסום‎ by Joan Rivers.‎

תחילת הקריירה

ריברס פרצה לעולמינו בהתחלה כשחקנית בהצגות כשהייתה בת 26, בסוף שנות ה-50.  את ההופעה הראשונה שלה כקומקאית-שחקנית עשתה בתוכנית The Tonight Show ויש האומרים שנכנסה לשם בזכות בעלה השני לאדגר רוזנברג שהיה כותב בתוכנית. לאחר מכן חטפה מספר סדרות כקומיקאית כמו"מופע של אד סאליבן" ו""The Swimmer".צעירה ויפה

צעירה ויפה © אינסטגרם
ג'ואן חוזרת לעבר
 
תמיד מלכותית
תמיד מלכותית © אינסטגרם

את תפקיד ההנחיה היא עשתה לראשונה בתוכנית אירוח בערוץ FOX שלא צלחה ולאחר מכן ניסתה את הנחייה בכל מיני טקסים אבל המשיכה להופיע כשחקנית-קומקאית שהיה מקצועה העיקרי. ריברס החליטה גם לטפח את תחום הכתיבה תחילה בסדרות כמו "מה שבחורה הכי אוהבת" וסרטים כמו "Rabbit Test".

© אינסטגרם
מנחה בתחילת הקריירה
 

המשפחה

ריברס הייתה נשואה פעמיים בנישואים שלא צלחו במהלך החיים הארוכים שלה. הגבר הראשון אליו התארסה למשך זמן קצר היה ג'יימס סנגר ולאחר מכן התחתנה עם לאדגר רוזנברג אביה של ביתה היחדה מליסה ריברס, שלאחר התאבדות של רוזנברג הייתה אחת האנשים שהכי קרובים אליה.

© פייסבוק

ריברס הייתה גם סבתא, לביתה מליסה יש ילד ומספרים כי היא הייתה סבתא נהדרת "היא סבתא מאוד אינטלגנטית" מליסה סיפרה באחת מראיונתה. מליסה כיום עבדה יחד עם ג'ואן כמפיקת תוכנית האופנה של ריברס "משטרת האופנה".

ג'ואן וביתה בראיון
 

הקריירה היום

ג'ואן כיום מנהלת קריירה כפאשניסטה, מבקרת אופנה מוצלחת ומובילת את תוכנית האופנה הכי גדולה בערוץ E! "משטרת האופנה". כל מי שעוקב אחר ריברס יודע שפה גדול לא חסר לה והיא לא מפחדת להגיד ביקורת "זה לא מרושע, אני פשוט אומרת את האמת, את כל הריכולים מאחורי הגב, אני אומרת לכולם.." כך מספרת באחת מראיונתה. 

© אינסטגרם
 
© אינסטגרם

בנוסף ניהלה את התוכנית אינטרנטית בערוץ היוטיוב שלה, "במיטה עם ג'ואן",  שמצולמת בחדר השינה שלה, בביתה של בתה, מליסה. 

התוכנית האחרונה © אינסטגרם
במיטה עם ג'ואן
 

לאחרונה ריברס שידועה בתור יהודיה גאה, הגנה על ישראל לפני כחודש בזמן "צוק איתן" והפכה לאחת המדוברות באותו יום בתקשורת. 

 
אוהבת את ישראל
 

נתגעגע.

אנחנו נתגעגע לריברס בגלל ההומור שלא היה בו מעצורים, ההתדמה בקריירה למרות המשברים, המשפחתיות והאהבה שהיא מפזרת, האופנה הייחודית שלה, האי אכפתיות שלא משנה כמה ניתוחים פלסטיים היא תעשה, היא תדע שזה יפה ותצחק על זה אלפי פעמים וכמובן שלא פחדה אף פעם להיות הביץ' הכי גדולה בהוליווד. 

                              "החיים קשים, לכן תמיד חשוב לצחוק ולחייך."

© פייסבוק
© פייסבוק
© פייסבוק
תגובות