הפאשניסט: דידי קובו מראה מה תלבשו להופעה של גאגא.

הפאשניסט: דידי קובו מראה מה תלבשו להופעה של גאגא

הוא מעריץ מושבע של הזמרת ליידי גאגא ותלבושותיה ובעל טעם ייחודי באופנה. את הסטייל הייחודי הוא מראה בגאווה לכולם, ועכשיו גם לנו - הכירו את דידי קובו

גאגא ישראלי. הוא מעריץ מושבע של הזמרת ותלבושותיה ובעל טעם ייחודי באופנה. הוא לא שומר את אהבתו לזמרת לעצמו, ואת הסטייל הייחודי הוא מראה בגאווה לכולם. הוא פעיל בקבוצת הפייסבוק הרשמית ואף זכה אצלנו במקום הראשון בתחרות התחפושות שעשינו בחג הפורים השנה, כששחזר כמעט במדויק את לבושה של גאגא. הכירו את דידי קובו.

"התחלתי לאהוב אותה לפני חמש-שש שנים" מספר לנו קובו. "ממש בתחילת הקריירה שלה, כשהיא עוד לא הייתה מוכרת והוציאה את שיריה הראשונים. ב-2011 הפכתי למעריץ אדוק כאשר הצטרפתי לקבוצת המעריצים שלה בפייסבוק".

© צילום מסך מסרטון
דידי קובו

"היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה"

מבחינה אמנותית - גאגא מנסה להחזיר את כוח הפרובוקציה הידוע לשמצה שלה וכמו שלפני כחודשיים גרמה לריב מתוקשר בינה לבין דמי לובאטו לאחר שעודדה אמנית בריטית להקיא עליה במהלך הופעה שלה בפסטיבל המוזיקה SWSX.

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

© GIPHY

לדוגמה, היא כבר הספיקה לעלות לבמות עם תחפושת עם זרועות, אחת עם כנפיים ואפילו אחת עם שרשרת "רייב" שכתוב מעלי מריחואנה. נראה שהליידי מנסה לשמר את מה שהיא הייתה פעם. גאונה אומנותית ומוזיקלית, שהצליחה לשתף פעולה עם אלטון ג'ון ולטעון שהיא שואבת השראה ממדונה ומדיוויד בוואי.

© פייסבוק

"ליידי גאגא היא אינדיבידואלית" אומר קובו על הסיבה להשראה ממנה. "היא יכולה להרשות לעצמה ללבוש מה שהיא רוצה ומתי שהיא רוצה, וזה מה שמושך אותי - הגיוון. העובדה שהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה, מושכת אותי ונותנת לי השראה".

יש תלבושת של גאגא שאהבת במיוחד?
"את התלבושת הזאת, זה כי אני ממש אוהב דברים גרנדיוזים, וזה מצד אחד גדול ומושך תשומת לב ומצד שני "רגיל" ולבן".

© GIPHY

בפורים האחרון קובו שחזר את הלוק של גאגא מתחילת הקליפ "טלפון", ואף זכה בתחרות של פרוגי מבין תחפושות רבות. הוא מזמין את הפריטים הייחודים בעיקר מהאינטרנט, מאתר הקניות "אמזון" וחלקם קונה בארץ בחנויות אופנה שונות. "הקרובים אליי מקבלים מאוד ומעריכים אותי, וברחוב אנשים בשוק, נותנים מבטים מופתעים ונדהמים, אך אני מעדיף להתייחס רק לתגובות החיוביות וכאלה לא חסר".

© יוהנתן אזואלי

להופעה של גאגא, מה תלבש?
"מעין לבוש של גאגא מהשנה האחרונה".

ואיך אתה חושב שליטל מונסטר(מעריץ של ליידי גאגא) צריך להתלבש להופעה?
"כמה שיותר בולט, כי בעיניי זה הכי טוב למשוך תשומת לב, ובעיקר את תשומת הלב של גאגא. אבל גם נוח כמובן, כדי שיהיה אפשר ליהנות מההופעה".

באיזה קליפ גאגא לדעתך התלבשה הכי טוב?
"כמובן שטלפון. יש שם המון לוקים שונים, וכולם מהממים".

 

בעבר אמרו שגאגא מחקה את מדונה ב"שגעונות" שלה ובפרובוקטיביות בלבוש. אתה מסכים עם האמירה הזו?
"אני חושב שלגאגא יש את הדרך שלה. מדונה עשתה דברים מדהימים, אך גם לגאגא מותר, והיא עושה דברים שונים לחלוטין והיא מצליחה להיות אינדיבידואלית".

יש לא מעט תמונות שלך עם עקבים. ספר לנו קצת על הרומן הזה ביניכם.
"הזמנתי בשביל התחפושת והתאמנתי, ועכשיו אני שולט בהם מצויין. לקח לי חודשיים להתאמן אבל הצלחתי מהר מאוד ונהניתי איתם".

© צילום מסך מהפייסבוק

תן לנו איזה טיפ לסיום לגברים(וגם לנשים) להליכה על עקבים?
"תזכור שלא משנה איפה אתה, תרגיש שאתה הולך על מסלול וכל העולם מסתכל רק עליך".

אמירה לסיום?
"נתראה בהופעה!".

© טמבלר
תגובות