הטרנדים לחורף 2015-14 על פי חברות ההלבשה הגדולות. צילום: יחסי ציבור

הטרנדים לחורף 2015-14 על פי חברות ההלבשה הגדולות

כל חברות ההלבשה כבר התחילו להציג את בגדי החורף, הלילות כבר מרגישים יותר קרירים, השמיים מעט אפורים, טיפות הגשם מופיעות מידי פעם וזה הזמן המושלם להתחיל לארגן את הארון שלנו לעונה. מה הם הטרנדים לחורף 2015-14 על פי חברות ההלבשה שכולנו רוכשים בהם? כל הרשימה בכתבה

חברת H&M

החורף מציעה החברה קולקציה של שילוב בין הלוק הנשי לגברי כלומר נוכל למצוא חליפות ומכנסיים רחבים לנשים. בנוסף נוכל למצוא פרינטים חייתים משולבים, אם פעם יכלנו למצוא רק שמלה מנומרת, החברה החליטה שהחורף לא יהיה שחור וערבבה את כל הפרינטים יחדיו.

© הנס מוריץ
© הנס מוריץ

בנושא הצבע לא רק נוגע בפרינטים ובטקסטורות אלא גם בצבעים הייחודיים כמו חרדל, ירוק וכחול שהולכים להתשלב כחליפה אחת. את הטרנד הזה נוכל לראות גם בשאר חברות ההלבשה הגדולות. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי: 

© הנס מוריץ
© הנס מוריץ

גם הפרווה משנות ה-80 והג'ינס משנות ה-90 חזרו אלינו העונה, נוכל למצוא חליפות ג'ינס שלמות לשני המינים ומעילי פרווה ענקיים כמו בסרטים הכי גדולים.

© H&M STODIU
© הנס מוריץ
 
בגדי הבויפרנד חוזרים? טרנדים על פי H&M
חן גל
קולקציית הסטודיו של החברה הוצגה בעבר בשבוע האופנה בפריז, ועכשיו הגיעה לישראל.

 

הטרנד הנבחר: פרינטים חייתים משולבים. מכיון שחיכנו זמן רב שנוכל להשתולל בחורף, והטרנד הזה נותן לנו את זה במידה רבה. 

הטרנד שייכשל: הפרווה. בכל זאת אנו גרים בארץ ישראל, כלומר שהחורף לא באמת חורף, לכן ללכת ב-22 מעלות צלזיוס בחורף עם פרווה זה לא נעים במיוחד. 

 

 

תצוגת האופנה בפריז
 

FACTORY 54

גם לחברה הזאת כמו H&M יש השפעות מהארון הגברי על הנשי. כלומר נוכל למצוא המון פריטים מחויטים, בגדי ג'ינס מגניבים ונעליים שטוחות.

© שרבן לופו 

עוד מראה שמראה לנו ששמלה חמודה וקטנה זה ממש לא מה שהולך להיות החורף, מראה הנעורים הנועז של שנות ה-60 וה-70. המראה מתבטא עם עם פרינטים ייחודים, בגדים אוברסייז, טוטאל לוק העשוי ג'ינס וסניקרס.

© שרבן לופו
© שרבן לופו

גם אצל הגברים חוזרים אחורה אפילו יותר מאצל הנשים, היישר לשנות ה-50. יחד עם קריצות לעולם הצבא והאופנוענים, בלבוש של מכנסי ומעילי עור ואופנת רחוב מגניבה.  

בנוסף אצל הגברים נוכל למצוא עולם הספורט פוגש את אופנת הרחוב ומקבל זווית של אופנה גבוהה. פריטי המפתח: סווטשרטים, מכנסי פוטר, מכנסיים מחויטים עם אלמנטים מעולם הלבשת הספורט וקרדיגנים.

© שרבן לופו

הטרנד הנבחר: בגדים אוברסייז. טרנד האוברסייז נמצא אצלנו כבר כמה עונות, לכן הגיע הזמן לשפר אותו ולהביא אותו בגרסה חדשנית גם בחורף הזה.

הטרנד שייכשל: ללבוש רק סניקרס. כולנו מחכים לחורף רק בשביל להוציא את המגפיים האהובות עלינו אחרי שכל הקיץ לבשנו כפכפים, סנדלים וסניקרס, לכן אנחנו נשארים רק עם המגפיים.

FOREVER 21

פוראבר 21 חברת ההלבשה הגדולה והזולה, החליטה להיות ייחודית לחורף הקרוב, ולהוציא קולקצייה חדשה של האחת והיחדה "ברבי". הקולקציה מתאפיינת בבגדי גוף, סוודרים פרוותים, ואת הלוגו והפרצוף של ברבי על כל בגד או מוצר אפשרי.

 

© יחסי ציבור

 

© יחסי ציבור

בנוסף החברה מציעה לקהל הצרכנים לוקים של בוהו שיק עם שילוב המערב הפרוע,  עם כובעים גדולים והמון פרנזים. 

© יחסי ציבור

הטרנד הנבחר: בוהו שיק הולך להשתלט עלינו, אבל שימו לב שזה יהיה לוק רק לפאשניסטיות ופאשניסטים בגלל התעוז.

הטרנד שייכשל: ברבי בהגזמה. נוכל לראות את הטרנד הזה מגיח מידי פעם בסוודר וורוד ופרוותי, אבל להיות טנרד שיתפוס - לא. 

ZARA

גם זארה חוזרת לאחור ודואגת להציג לנו  פרשנויות חדשות לתלבושות מעשורים של המאה הקודמת. בזארה החליטו לקחת את טרנד המשרד צעד אחד קדימה. הפריטים יהיו מאופיינים בלוק גברי יחד עם נשי ופריטים כמו: בווסטים ארוכים, חליפות בגזרה משוחררת יותר ובג'קטים ללא כפתורים או בחליפות עם הדפסים מיוחדים.

© ZARA

אם שמתם לב, רוב החברות מעלימות את טרנד העור שמאפיין את החורף, אבל זארה לא מעלימים את הטרנד ויהיה ניתן למצוא אותו בשמלות, חצאיות, במכנסיים ואפילו מכנסי ברמודה. בצד השני זארה מבטיחים לנו בקולקציה המון פריטים נקיים ובדים טבעיים.

© יחסי ציבור

גם שילוב של חליפות שלמות ובגדים בפריט או צבע אחיד ישתלטו על חניות ההלבשה של החברה. בקולקציה יהיה ניתן לרכוש אוברולים קצרים או ארוכים בגזרות שונות. לאישה אשר מעדיפה ללכת על קו מוכר ובטוח, ניתן למצוא נגיעות משנות ה-50 ושנות ה-60, אשר יבואו לידי ביטוי בגזרות הפעמון שמדגישות את המותן ואילו גזרות שנות ה 60, הגורמות לרגליים לבלוט. 

© יחסי ציבור

הטרנד הנבחר:  טרנד העור. אי אפשר להעביר חורף אחד בלי פריט עור אחד, אין מישהי שלא אוהבת לתת לפחות מעט רוקנרליות מידי פעם ללוק והעור בנגיעות קטנות כמו מעיל עור יספק לנו את זה.

הטרנד שייכשל: טרנד המשרד הקיצוני. טרנד זה לא יתפוס בקרב בני נוער שאוהבים לוקים מעט יותר משוחררים, אבל יצליח בקרב קהל המבוגרים.

רנואר

עכשיו נעבור אל האופנה הישראלית. נתחיל עם הטרנד הראשון בדומה לזארה הוא סטים שלמים ומשוגעים. כל הפיג'מות ששמרתם מגיל 4, הגיע הזמן להוציא מהארון ופשוט ללבוש. פרינטים לא רגועים, בצורות חדות ומגוונות. את הטרנד ניתן למצוא בשילוב של לוקים מגניבים ששוברים את הסופר רעש בבגדים, למשל: בלייזר מחויט שחור עם מכנס אלאדין בצבעי כתום וטקסטורה משוגעת.

© לם וליץ סטודיו
© לם וליץ סטודיו

צבעי החרדל הולכים להשתלט עלינו, בשילובים של קצר וארוך, מכנס ארוך ומתחת גרביון בצבע הנגדי שלו כמו חרדל וכתום. בנוסף ניתן יהיה למצוא בצבע החרדל השראות של הקיבוץ הישן, מין בד בהשראת שקים וצבעי חום מונכרמטים, אבל שילוב של גזרות חדשניות.

© לם וליץ סטודיו
© לם וליץ סטודיו

עכשיו נחזור לאחור בנוסטלגיה מטורפת לשנות ה-90. כל טרנד "החללית", כלומר בגדים בסטים שלמים מבריקים בדמיון לשקית וואקום פלסטיק. ואז זה המשיך לשילוב צבעים, סטים שלמים ופשוט שנות ה-90 חזרו לכל הארון שלנו.

© לם וליץ סטודיו

אם אתם אוהבים להיות שגרתיים, רנואר מציעה לנו כמו בכל שנה סריגי חורף מחממים שמאופיינים בפריטים "מגורדים" ובצורות גאמטריות גדולות. גם ג'ינסים כחולים תוכלו למצוא ברנואר שממליצים על לוקים של ג'ינס שלם כלומר חולצת ג'ינס יחד עם מכנס ג'ינס.

© רפי דלויה
 
כל הטרנדים בסיקור תצוגת רנואר
נועה ריינה
הטרנדים לחורף היו בהחלט מפתיעים וייחודיים, כל הסטים נעשו בהשראות של תקופות שונות וייחודיות, החברה ניסתה ליצור טרנדים חדשים בתרבות הישראלית, הרבה יותר נועזים ובועטים

 

 

הטרנד הנבחר: כל מה שקשור לשנות ה-90, הולך לחזור. כלומר טרנד שקיות הניילון והבגדים דמוי הפיג'מות המטורפות יכנסו לכל אחת ואחד לארון. 

הטרנד שייכשל: ג'ינס בשילוב עם ג'ינס. ניסו את הטרנד זה כבר בחורף שעבר, אבל זה לא כל כך צלח, מסיבה אחת פשוטה - זה לא נראה לנו טוב בעין. 

 

קסטרו

בקסטרו ניסו להיות ייחודיים עם דגש על הלוק המערבי. היה אפשר לראות את גלביות המאוסות שממש לא נעלמות לנו החורף ותפירה בולטת ומיוחדת על חלק מהבגדים. אפילו הצבעים ממש לא הולכים להיות סכמטיים כמו בכל חורף רגיל. הצבעים שישלטו הם צהוב חרדל, אדום, חום, גוף והכל בלוק אחד. 

© אבי ולדמן

טרנד נוסף שהחברה מציעה זה טוויסט מפתיע ללוק האתני. כל הבגדים שיש בארון של סבתא, כלומר שמלות עם פרחים ענקיים, גזרת אוברסייז גדולה, חגורות מותן ענקיות ושכבות רבות. בנוסף כל הטרנדים החמים מ-2012 עד 2011 חזרו כמו למשל טייץ' הקטיפה. יהיה אפשר לראות בחורף גם מכנסיים רחבים בכל הגזרות והאורכים. 

© אבי ולדמן

אצל הגברים הלוק האלגנטי לא בלט, והנוחות שלטה. גברים הולכים להתלבש בלוק רוקסטי ואתני יחדיו, היה בלבוש המון קריצות מצד אחד לעולם הערבי עם שרשרות גדולות ומכנסי אלאדין ענקיות ומצד שני העולם היהודי, עם בגדים בדמיון לתלית וחוטים שיוצאים מהחולצות כמו בתל. גם לחורף גולש נעלי הסלפירס בצבעים הרגילים. 

© אבי ולדמן
 
מה היה בתצוגת קסטרו?
נועה ריינה
התצוגה נערכה בקונספט של מערב-מזרח, בוהו-שיק עם טאץ' בוקרים, סטייל אוריינטלי, נגיעה רוקנ'רולית, שילוב בין המערב הפרוע, אווירת הבוקרות הטקסניות יחד עם שנות השבעים והמראה הבוהמייני

 

 

הטרנד הנבחר: מכנסיים רחבים, עור, גלביות, רוקסטי ואדום. 

הטרנדים שיכשל: צבעי החום-חרדל, מגפיים גבוהים, שילוב צבעים מוגזם. 

 
תגובות