הכי עכשווית: אודיה ראש כובשת את פסגת הסטייל בגיל 17. צילום: justjaredjr

הכי עכשווית: אודיה ראש כובשת את פסגת הסטייל בגיל 17

אודיה ראש נולדה בחיפה ועברה להתגורר בארצות הברית ומאז כובשת שם כל פסגה. אנחנו הכנו בשבילכם רשימה של הלוקים הכי טובים

אודיה ראש אמנם רק בת 17 אבל זה לא עוצר ממנה לזכות בפרס "פריצת השנה" בטקס נבחרי הילדים, לככב בסרט הוליוודי בשם "המעניק", להיות חברה קרובה של טיילור סוויפט, להיות פאשניסטה בהתהוות ולאחרונה לקבל קמפיין לרשת התיקים והאקססוריז "קואץ" האמריקאית יחד עם השחקנית זואי קרביץ, ויש האומרים כי היא דומה למילה קוניס, הנה כמה מהסטיילים האחרונים שלה שנראו על גבי השטיח האדום.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

הבכורה של המעניק

בסרט שבו מככבת אודיה יחד עם ה-BFF החדשה, טיילור סוויפט וכך גם עם השחקנית קייטי הולמס, היא לבשה שמלה אדומה וזורמת שמתאימה לה בול מבית ג'ורג' הוביקה, נעליים מכריסטיאן לוביטון ותכשיטים מווילו רו כפי שדווח באתר justjaredjr

טקס נבחרי הילדים

בטקס נבחרי הילדים בו זכתה בפרס "פריצת השנה" וקיבלה גלשן מתנה, לבשה הכוכבת שמלת סטרפלס אדומה מבית מוניק לולייה והדהימה את הקהל ואותנו.

 
 

קומיקון

בקומיקון כאשר הציגו את "עיר החטאים" בקומיקון בסן דייגו, לבשה ראש שמלה שחורה ונינוחה שמתאימה לגילה מבית הונור ונעליים מבית ג'רום ס. רוסיו.

© טמבלר

מסיבת עיתונאים לכבוד המעניק

במסיבת העיתונאים ראש לבשה שמלת תחרה בת שניי חלקים בצבע לבן של מוניק לולייה שנתנה לה את הלוק של בת השכן שכולם אוהבים.

© טמבלר
© טמבלר

האפטר פארטי של גלובוס הזהב

לאפטר פארטי הזה היא הגיעה בשמלה ירוקה מדהימה, ובתוך המסיבה המשיכה לרקוד יחד עם החברות טיילור סוויפט, היילי סטיינפלד ושרה היילנד.

 

הסטייל היומי 

אודיה אוהבת להשקיע בכל יצאה שלה מהבית וכמובן לעלות את זה לאינסטגרם. הסטייל מאופיין ביופי אקזוטי ומגניב, עם פרינטים מעיזים ומיוחדים.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
תגובות