כולם מדברים על שלום: מחאת האופנה של שאנל. צילום: dailymail

כולם מדברים על שלום: מחאת האופנה של שאנל

לפני מספר שעות התקיימה תצוגת האופנה הכי גדולה. התצוגה התרחשה בצעדה של כל דוגמניות המסלול הגדולות, ברחובות פריז, כשאר הן מחזיקות מגפונים ושלטים הקוראים למחאה

תצוגת שנאל SS15, האירוע לו מחכים כל הפאשניסטים הכי גדולים, חוץ מהבגדים המרהיבים, קארל לגרפלד המעצב הראשי ומנהל הקרייאטיב של החברה תמיד דואג שהתצוגות לא יהיו שגרתיות כמו שאנחנו רגילים. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי: 

לפני מספר שעות התקיימה תצוגת האופנה הכי גדולה. התצוגה התרחשה בצעדה של כל דוגמניות המסלול כמו קנדל ג'נר וקארה דלווין ברחובות פריז כאשר הן מחזיקות מגפונים ושלטים הקוראים למחאה כפי שדווח ב/dailymai. על מה המחאה? אף אחד לא בדיוק יודע אבל כנראה שהיא מעודדת פמינזם בגלל שצעדו נשים בלבד.

עוד משהו שעידד את הפמינזם זה הבגדים שאופינו בחליפות גדולות שלא מבליטות את האופי המיני של הבנות. כל הבנות לבושות בצבעים מיוחדים והמון באלגן על הבגדים שנוצרים מרקימות שונות ותכשיטים גדולים. 

השורה הראשונה
השורה הראשונה של עולם האופנה
הגיעה לתמוך בקיילי
הגיעה לתמוך בקנדל
הבטיחו משהו גדול מראש
 

את התצוגה הובילה דלווין הדוגמנית הבריטית בת ה-21 שמייצגת את החברה זה מספר שנים, בנוסף תוכלו למצוא אותה צועדת בכל התצוגות הקודמות של החברה. את הקשר עם החברה החלה מזמן כאשר קארל לגרפלד לקח אותה בתחילת דרכה כבת חסותו. 

 
© צילום מסך מהפייסבוק
 
תגובות