הפאשניסט: הכירו את דולב בר בן שטרית.

הפאשניסט: הכירו את דולב בר בן שטרית

הוא בן 19, לומד במכללה, מעריץ של ליידי גאגא והוא הפאשניסט שלנו כי הוא מתלבש איך שהוא רוצה מבלי לחשוב מה אחרים יגידו - הכירו את דולב בר בן שטרית

דולב בר בן שטרית, בן ה/19, מעריך ענק (הוא ביקש מאיתנו לא להגיד מעריץ) של ליידי גאגא, לומד קולנוע במכללה ועובד כסדרן בהיכל תרבות.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

דולב הוא הפאשניסט שלנו בגלל שלהעיז זאת מילת מפתח אצלו. הוא מתלבש איך שהוא רוצה מבלי לחשוב מה אחרים יגידו "אופנה זה בעצם כשאתה לובש בגד זה נותן רושם וכשאתה נותן רושם טוב אנשים התייחסו אליך טוב".

אז בואו נחזור אחורה.. 

"זה התחיל מגיל קטן, תמיד הילדים היו אוהבים כדורגל ודברים של בנים, אבל אני הייתי יותר בקטע של ברביות ומשחקים של בנות, וזה פשוט גדל איתי. זה התחיל בגן, הייתי מעורב בבחירת הבגדים שלי מגיל קטן, לעומת ילדים אחרים שההורים היו מלבישים אותם. כבר אז אני הבנתי שאני נורא אוהב את כל הקטע הבגדים, האופנה והעיצוב. לבשתי מגיל קטן בגדים שאנשים מסתכלים עליהם מוזר או שההורים לא מתלהבים מהם".

אם כבר חזרנו אחורה, איפה היה הרגע שהחלטת שאתה באמת אוהב אופנה?

"זה דבר די אישי. בילדותי הייתי ילד שמן, הרגשתי שהבגדים שלבשתי הם איזשהו מסתור ואנשים שמנים לא יכולים ללבוש כל בגד שהם רוצים. בכיתה י"א ירדתי קרוב ל-20 קילו והתחלתי להעיז, הייתי לובש פריטים יותר בולטים ויותר דוגמאות - לא משנה כמה זה נועז. אני זוכר את זה כאירוע מאוד משמעותי בשבילי".

"אני נורא פעיל, אפשר להגיד שאני חי את זה"

אם דיברנו על ניהול אתר אי אפשר שלא לדבר על הרשתות החברתיות "אני נורא פעיל, אפשר להגיד שאני חי את זה. ניסיתי כמה פעמים עם בלוגים ודברים כאלה כי אני נורא אוהב לכתוב, אבל אף פעם לא הצלחתי להתמיד ואמרתי לעצמי אולי זה לא מתאים לי". 

הרשתות החברתיות לוקחות חלק משמעותי גם בלבוש שלו "אני לוקח השראה מטמבלר ואינסטגרם. אני מסתכל איך בנים מתלבשים ברשתות. אני לא אעתיק בצורה מדויקת אני אעשה לזה גרסא משלי". 

דולב לומד קולנוע במכללה וגם שם הוא מראה את יכולתיו האופנתיות "למכללה אני נורא אוהב ללבוש בגדים שהם מיוחדים אבל לא בולטים מדי, מראה לא מתאמץ. כשאני מתלבש אני משתדל שיהיה לי בעיקר נוח בלימודים שאני לא מתעסק מדי במה שאני לובש".

 

"לגאגא יש החיבור הזה בין מוזיקה לאופנה וההערצה אליה חיברה אותי לשניהם"

הפאשניסט: דידי קובו מראה מה תלבשו להופעה של גאגא
 
עדן גפני
הוא מעריץ מושבע של הזמרת ליידי גאגא ותלבושותיה ובעל טעם ייחודי באופנה. את הסטייל הייחודי הוא מראה בגאווה לכולם, ועכשיו גם לנו - הכירו את דידי קובו

כל מי שמכיר את דולב יודע שליידי גאגא היא מישהי נורא משמעותי בחיו "היה לי אתר מעריצים לליידי גאגא. אני מאוד אוהב אותה כי גם לה יש את החיבור הזה בין מוזיקה לאופנה וההערצה אליה חיברה אותי לשניהם".

דולב מספר לנו שגאגא היא בעצם זאתי שדחפה אותו לרדת במשקל בצורה משמעותית "הפריט הכי חשוב עבורי זה חולצה שקניתי בכיתה י"א של ליידי גאגא וזאת הייתה החולצה שבאיזשהו מקום גרמה לי לרדת במשקל.  זאת החולצה היחידה שנשארה בחנות והיא הייתה מבד צמוד ובתור בן אדם שמן הייתי רחוק מהמידה שלה אז פשוט הבטחתי לעצמי שעד תאריך מסוים אני אוכל ללבוש את החולצה הזאת".

"החיבור שלי לגאגא מיוחד, היא סוג של "דחפה" אותי לעשות משהו שנורא הרווחתי ממנו. אני לא הרבה לובש את החולצה, אין לי תמונות איתה, אבל היא תמיד תהיה בארון שלי".

מה הפריט הכי מיותר שקנית?

"קניתי נעליים שחורות באתר asos עם פלטפורמה לאורך כל הנעל, הן יפות מאוד אבל הבנתי שאני לא יכול ללכת באופן יומי על נעלי פלטפורמה כי זה לא הכי נוח".

מה לדעתך הפריט שחייב להיות בכל ארון?

"כובע, יש לו המון שימושים מעבר להגנה מחום, מקור. לדעתי השימוש העיקרי שלהן הוא כשאני קם בבוקר והשיער פשוט לא מסתדר אני שם כובע והבעיה נפתרת. אני חושב שזה לא משנה אם זה בנים או בנות, השיער לפעמים לא מסתדר אז הכובע פשוט פותר את הבעיה".

את הבגדים שלו הוא מעדיף לקנות בחניות מסוימות אבל שם המותג לא כל כך משנה לו "אני בן אדם שחולה על זארה, אני מסוגל לגור שם. אני אוהב את זארה בגלל הדגדמים שלהם, לא השם. לא משנה לי אם הבגד יהיה מהשוק או מלואי ויטון. לדעתי ממש חשוב לנהל תקציב נכון, זה בעייתי לקנות בגדים במחירים כל כך גבוהים". 

בגדי חורף או קיץ?

"חורף, כי באופן אישי לי יש יותר בגדים יפים לחורף מאשר לקיץ. גם כשאתה בחורף אתה לובש יותר בגדים, זה קפוצון יפה ומעיל וחולצה מתחת פשוט יותר אוהב את בגדי החורף".

מהן תגובות את שומע על הסטייל שלך?

"זה תלוי, מההורים בהתחלה זה ,מזה החולצה הזאת?', אבל אחרי פעם פעמיים שאני אלבש אותה הם יגידו וואי היא ממש יפה טוב שקנית אותה. אבל מהאנשים ברחוב, במכללה וחברים יש הרבה מחמאות כמו 'וואי איזה יופי אתה לבוש'. באמת מעריכים אותי, זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי ואני מניח שזה גורם גם להם להרגיש טוב, זה כל כך כיף ומדרבן אותך להתלבש יפה".

 

 

 

 

תגובות