הסוד של ויקטוריה: איך הדוגמניות שלה שומרות על הגזרה?. צילום: אינסטגרם

הסוד של ויקטוריה: איך הדוגמניות שלה שומרות על הגזרה?

בשביל להיות חלק מהמלאכיות של ויקי, צריך לעבוד הרבה מאוד על הגוף. יצאנו לחקור איך אותן דוגמניות מכינות את הגוף שלהן לתצוגה, ומה יהיו המגמות הבולטות השנה

ב-2 לדצמבר תתקיים תצוגת ויקטוריה סיקרט השנתית בלונדון. מדי שנה חברת ההלבשה התחתונה הכי גדולה ויקטוריה סיקרט מעלים מופע בו "המלאכיות" של החברה כלומר הדוגמניות הכי נחשבות באותה תקופה, עולות על הבמה עם כנפיים והלבשה תחתונה מיוחדת, בנוסף תמיד יש הופעה של זמר ברקע למשל קנייה ווסט וניקי מינאז' או ג'סטין ביבר והשנה אלו הולכים להיות הכוכבים הכי גדולים של השנה החולפת הלא הם אד שירן, טיילור סוויפט ואריאנה גרנדה.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

לפי עיצוב הלוקים שכבר פורסמו ניתן להבחין שהשנה תהיה תצוגה בסגנון אתני שכבש אותנו לאחרונה. בחודשים האחרונים כל הדוגמניות שהולכות להשתתף בתצוגה כבר נכנסו לכושר ועובדות קשה על מנת לשמור על הגזרה. 

אדריאנה לימה 

אדריאנה לימה נכנסה כבר לכושר השיא שלה, וצולמה כבר בתור מחזיקת ההלבשה התחתונה הכי חשובה של הערב. בשביל להכנס לכושר לימה מתאמנת באיגרוף, והמון אימונים מפרכים הכוללים שכיבות סמיכה. 

© אינסטגרם

 

Just keep moving baby!💪👊💪👊

A video posted by Adriana Lima (@adrianalima) on

© אינסטגרם

אלסנדרה אמברוסיו

אלסנדרה אמברוסיו דוגמנית העל הברזילאית גם קיבלה יחד עם לימה את מובילת הכבוד וכבר הצלטמה עם ההלבשה התחתונה המובילה של הערב.  אמברוסיו מצאה דרך מיוחדת להתאמן, היא החליטה שהיא לוקחת על עצמה כמה שיעורי בלט. 

© אינסטגרם
© אינסטגרם

ברג'י היינן 

ברג'י היינן הייתה מאלכית של ויקוטריה ב-2011 ו-2012 והשנה היא חוזרת אלינו. היינן בוחרת בדיוק כמו לימה להתאמן עם כפפות איגרוף והמון שעות בסטודיו, אבל בנוסף בשבועות האחרונים נראה כי היא מבלה מחופשה לחופשה. 

© אינסטגרם
© אינסטגרם

קנדיס סוונפול

קנדיס סוונפול הדוגמנית הלוהטת מדרום אפריקה, גם מתאמנת בריקוד לקראת המופע. סוונפול דואגת להעלות כל שבוע את ספירה לאחור לקראת המופע. כנראה שהיא ממש מצפה לו. 

 

 

5 weeks.....@victoriassecret @jordan_betten #jewelry #handmade #shipwrecked

Candice Swanepoel (@angelcandices) tarafından paylaşılan bir fotoğraf on

דייבון וינדסור

דייבון וינדסור אחת מהדוגמניות הפחות מוכרות במלאכיות, אבל כנראה שהיא רוצה להוכיח לכולם שהיא עובדת קשה בשביל זה. וינדסור גם עוברת אימוני איגרוף, TRX, עושה פילאטיס, וקופצת בחבל לפחות פעם ביום. 

 

#TrainLikeAnAngel more like #SweatLikeAnAngel ⚡️☔️ #vsx #VSFashionShow @victoriassecretsport

A video posted by Devon Windsor (@devwindsor) on

אימן חמם

כמו שכבר אמרנו, השנה התצוגה תתאפיין במראות אותנטים וים תיכוניים ואין אחת המתאימה לייצג את המגמה יותר מהמלאכית הבאה משום שהיא נמצאת בויקטוריה סיקרט על תקן "הבחורה האותנטית", זו שהתרבות הים-תיכונית היא חלק ניכר מחייה והמראה שלה בעיקר.

אימן שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה איך היא הגיבה כאשר גילתה שהיא עומדת ללבוש את הכנפיים המסורתיות של המותג וכתבה "הרווחתי את הכנפיים" תוך כדיי אימון אגרוף והוא לא הראשון שלה כמו שהיא חושפת באינסטגרם.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

ג'סמין טוקס

ג'סמין היא אחת המלאכיות הצעירות שישתתפו בתצוגה השנה והיא יודעת שאת לא סתם זוכה בתפקיד הזה בגיל 23, מצפה לך עבודה קשה ומפרכת.

ג'סמין הקדישה את כל כולה למכון ולמטרתה ובילתה שעות רבות באימוני כושר עם מאמנת אישית ואף ביצעה גיחות למכון באמצע הלילה ושיתפה בעמוד האינסטגרם שלה שהיא מרימה משקולות.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

קרלי קלוס

קרלי היא עוד אחת מהמלאכיות הצעירות שישתתפו בתצוגה אבל לא נראה שזה מדאיג אותה, היא אמנם מתאמנת לקראת התצוגה אך לא עושה רושם שהיא תשקיע יותר מבדרך כלל בשביל התצוגה הזאת, היא משתפת אותנו איך היא מצליחה לארגן אימונים בין צילומים, אבל לא יותר מזה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

קלי גייל

קלי היא דוגמה למלאכית שתעשה הכל למען המותג, התמונות שהיא בוחרת לשתף ברשתות החברתיות מעידות על כך. היא עושה הכל החל מפעילות אירובית ועד אגרוף ואימונים במכון הכושר ואפילו אימונים עם מאמנת כושר אישית על רצפת חדר המלון שלה וזה ללא ספק משתלם לה ואין לנו ספק שהיא תגיע מוכנה לתצוגה ותדהים את כולם.

© אינסטגרם
 

MondayMorning #AerospaceNYC #Handwraps @elcuerpodepapi

A video posted by Kelly Gale (@kellybellyboom) on

© אינסטגרם

מריה בורגס

מריה עובדת קשה על הגזרה שלה, היא מתאמנת במכון הכושר ועושה פילאטיס מכשירים על מנת להגיע לגוף המושלם, לאחרונה היא גם חזרה לשחק כדורסל, מי אמר שכושר חייב להיות משעמם?

© אינסטגרם

מוד ולצן 

ולצן, ההולנדית הדקיקה שמזכירה לנו יותר מפעם לפעם את טוויגי האחת והיחידה, חגגה את יום הולדתה ה21 במכון. כן, כן שמעתם נכון, היא העבירה את יום הולדתה במכון על מנת להתחטב בזמן לתצוגה, היא גם החלה ללמוד בלט ממש כמו אלסנדרה אמברוזיו. וביהאטי פרינסלו.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

ג'ורדן דאן

ג'ורדן מתאמנת בעיקר עם חברים ויחד הם מבצעים אימוני פילאטיס עם כדור, אנחנו מתארים שזה בשביל לא להשתעמם מרוב כמות האימונים שהיא עושה כמלאכית.

 

© אינסטגרם

 

תגובות