קניות החודש: איפה תקנו ביום שישי השחור?. צילום: יחסי ציבור, צילום מסך מהאתר

קניות החודש: איפה תקנו ביום שישי השחור?

כשבארצות הברית מתחיל הבלאגן מרוב מבצעים והנחות, אנחנו אספנו לכם את הכל מסודר מאוד. בואו לראות את גרסת יום שישי השחור הישראלית ולתכנן את הקנייה החכמה הבאה שלכם

הטירוף האמריקאי שמתקיים אחת לשנייה ומסעיר את כל הצרכנים, לא משאיר אותנו, הצרכנים הישראליים, אדישים. לכל האנשים שאוהבים מבצעים או פשוט אוהבים לקנות מוצרים - חג שמח!

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

EBAY - איביי

אתר הקניות הלאומי Ebay, לכבוד יום שישי השחור, מתעדכנים כל יום מבצעים שונים ושווים. מחירי ההנחות נעים בין 20%-80%, ומוצרים רבים נמכרים ללא תשלום על המשלוח. שווה לנצל, כי בכל זאת, ישראל. רוב הכסף שלנו הולך על המשלוח.

© צילום מסך מהאתר

sheinside

sheinside, אתר קניות אינטרנטי בדומה לאייבי, מעניק הנחה של קנה מוצר וקבל את השני ב60% הנחה.

© צילום מסך מהאתר

ADIKA - עדיקה

ADIKA, אתר השופינג האופנה המוביל בישראל מציג לנו הנחות של עד ל-70 אחוז הנחה על מגוון פריטים ממגוון המחלקות: תיקים, חולצות, סריגים, שמלות ועוד. המבצעים יחלו החל מיום חמישי 27.11.14 ועד ליום שני 1.12.14 בחצות.

© יחסי ציבור

קרביץ 

בקרביץ תוכלו למצוא מאות מוצרים בהנחות מטורפות, כגון רמקולים אלחוטיים, אוזניות, מקלדות, עכברים ואביזרי סנכרון וטעינה לסמארטפונים וטאבלטים. בנוסף, מציעים לכבוד המאורע 1+1 על מאות ממוצרי החנות. המבצעים יחלו החל מיום שישי, 14 בנובמבר, ועד יום ראשון 23 בנובמבר.

© צילום מסך מהאתר

USHOPS

USHOPS,  אתר קניות למוצרים בארצות הברית. לכבוד יום שישי השחור, ניתן לקנות דרך האתר מוצרים במחירי המבצע של הבלאק פריידי בחו"ל, ולהנות מ-60 דולר מתנה עבור משלוחים לישראל מהאתר.

© צילום מסך מהאתר

BUG – באג

BUG, מחשבים רכשה את כתובת האינטרנט הישראלית של הבלאק פריידי כבר בשנה שעברה, וכעת כאשר נכנסים לכתובת כדי לראות מבצעים, מבקשים מן הגולשים למסור את המייל שלהם כדי שישלחו להם את המידע למייל. אנחנו עדיין מחכים. כנראה שהאתר יישאר סגור עד שישי עצמו. מנסים להפתיע אותנו?

© צילום מסך מהאתר

Amazon - אמזון

Amazon מציעים לנו מאות מוצרים במבצעים מטורפים לכבוד החגיגה. מכשירים טכנולוגיים שונים, צעצועים, בגדים, מוצרי טיפוח ועוד. 

© צילום מסך מהאתר

 

 

 

תגובות