רוצו לקנות: הבגדים של קים קרדשיאן למכירה.

רוצו לקנות: הבגדים של קים קרדשיאן למכירה

תמיד חלמתם להתלבש כמו קים קרדשיאן? עכשיו זה יכול להתגשם ועוד עם הבגדים שהיא עצמה לבשה! אז כמה עולה שמלת הערב של קים ולמה בעצם היא מוכרת אותם? הפרטים בכתבה

אם תמיד רציתם להיראות כמו קים קרדשיאן עכשיו זאת לגמרי ההזדמנות שלכם להגשים את החלום. בזמן שהכוכבת לא עסוקה בלשבור את האינטרנט היא עושה גם מעשים טובים. קרדשיאן העלתה לEbay את חלק מבגדיה שהיא מעוניינת למכור ותוכלו למצוא שם עשרות חולצות, מכנסיים, שמלות, נעלייים, תכשיטים ובין השאר גם את חזיות הספורט שלה, בגדי גוף, בגדי ים, גרביים ואפילו בגדים ונעליים של ביתה הקטנה נורת' ווסט.

כן, גם הבגדים של נורת' ווסט שם.
כן, גם הבגדים של נורת' ווסט שם. © אינסטגרם

וכמה בעצם עולה לקנות את הבגדים המקוריים שאותם לבשה קרדשיאן? קרדשיאן העלתה לאתר את כל הבגדים כמכירה פומבית ככה שמי שמציע את הסכום הגבוה ביותר מקבל את הבגד בנתיים הפריט הזול ביותר שאפשר למצוא ב"חנות" של קרדשיאן באיביי הוא מכנס ג'ינס שחור עם קרעים שנראה שעבר עליו הרבה ולא כל כך חדש כמו בעבר שכרגע נמצא במכירה בפחות מארבעה שקלים! אבל אם תרצו לקנות מכנס חדש ודומה מהחנות שבו קרדשיאן עצמה קנתה זה יעלה לכם כ879 שקלים.

המכנסיים של קים בתחתית הרשימה
המכנסיים של קים בתחתית הרשימה © Ebay

בנתיים הדבר הכי יקר שנמצא ברשימה היא השמלה האדומה שאיתה היא הגיעה להופעה של בעלה קנייה ווסט בסידני לפני כ-3 חודשים. למרות שרק התחיל המכירה הפומבית כבר יש מישהו שמוכן לשלם על השמלה שלה כ-1,600 מעניין לכמה המחיר יקפוץ בסיום המכירה.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

כולם רוצים את השמלה האדומה של קים
כולם רוצים את השמלה האדומה של קים © Ebay
מוצעת למכירה באיביי
מוצעת למכירה באיביי © Ebay

אז למה בעצם קים קרדשיאן מוכרת את בגדיה? אחוזים מהכספים שאיתם המעריצים קנו את הבגדים יתרמו בסופו של דבר לכנסיית "קהילת קליפורניה" "כדי להפיק תועלת לאנשים שגרים בדרום קליפורניה, על ידי מתן הזדמנויות להתפתחויות רוחניות, פיזיות, שכליות, חברתיות ותרבותיות בחיי הנוצרים" כתבה קרדשיאן באיביי. אנחנו אמרנו שהיא גם דואגת לעשות גם מעשים טובים.

הבגדים הכי פופולרים בחנות של קים
הבגדים הכי פופולרים בחנות של קים © צילום מסך מ-Ebay


הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות