נעים להכיר: בלוגרים שחייבים לעקוב אחריהם באינסטגרם. צילום: אינסטגרם

נעים להכיר: בלוגרים שחייבים לעקוב אחריהם באינסטגרם

הם אופנתיים, מלאי שיק והכי חשוב - הם ישראלים. קבלו את הבלוגרים הצעירים ששווה להקליק ולעקוב אחריהם

מיה שיינדמן

רק בת חמש-עשרה וכבר סוללת את דרכה להיות הפאשיוניטה הבאה. הבלוג של מיה  MISSDAZZLER הוקם לפני כשנתיים בו היא מציגה סטייל היפסטרי ופוסטים של .DIY האינסטגרם שלה אגב, מלא בשיק.

© טמבלר
© טמבלר
 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

חן בן-שושן

מראה שאפשר לשלב בין אופנה לטכנולוגיה. בבלוג שלה StreetChikGeek היא משתפת לא רק אאוטפיטים הורסים אלא גם עצות יופי וטיפוח. באינסטגרם היא לפעמים מפנקת באיזה טוטוריאל.

© טמבלר
© טמבלר

ג'ונתן ידובסקי

לג'ונתן יש בלוג אופנה עם כל ההשקות של המותגים הכי גדולים. בנוסף לזה שהוא חובב אופנה מושבע הוא גם דוגמן. האינסטגרם שלו מלא תמונות שריריות. אז מה יותר שווה מזה?

© טמבלר
© טמבלר

אסיה פלקוב

אסיה הקימה את הבלוג בעקבות אהבתה החזקה לאופנה. בבלוג שלה יש מהכל - מ"לייף סטייל" ועד טרנדים שמזכירים שיק אמריקאי. באינסטגרם שלה יש בנוסף לבגדים גם הרבה אוכל.

© טמבלר
© טמבלר

לירון עיני

בבלוג של לירון עיני תמצאו חברות זולות של אופנה וטיפוח שלא נוסו על בעלי חיים. את הבגדים שלה אי אפשר למצוא כי מגניב לדעת שהיא מעצבת אותם בעצמה. עוד מגניב לדעת כי פרט לזה שהיא חובבת אופנה ובעלי חיים היא גם ציירת מאוד מוכשרת. חלק מהציורים תוכלו לראות באינסטגרם של שלה.

© טמבלר
© טמבלר
 

אור גל

אור בן ה-20 משלב בבלוג את אהבתו לצייר גרפיטי לבין אהבתו לאופנה באמצעות הדפסים סופר/מגניבים, הוא גם היה הפאשניסט שלנו באתר ולעיתים גם יוצר קמפיינים משותפים עם בלוגרים אחרים. ממליצה לצפות בפוסטים נפלאים באינסטגרם שלו שמשלבים בין השניים.

© טמבלר
© טמבלר

 

תגובות