פורט לי על הלב: 5 הגברים שגיטרות עושות אותם סקסים. צילום: giphy

פורט לי על הלב: 5 הגברים שגיטרות עושות אותם סקסים

גיטריסטים זו חולשה של כל בחורה, לחלקם שיער מתנפנף ברוח ותסרוקות מולאט מפורסמות ולחלקם שיער מרוח בג'ל, אבל לכולם יש כשרון אחד במשותף. הנה 7 הגברים שגיטרות עושות להם רק טוב

1. קורט קוביין - סולן להקת "נירוונה"

מדובר בתופעת טבע שאין לתארה במילים, קורט קוביין היה מנהיג של דור שלם, החל מצאת האלבום השני של להקתו "נירוונה" הוא הפך לאליל בקרב מאות אלפיי אנשים, למרות שהוא כבר 20 שנים לא איתנו, קשה להתעלם מכשרונו ונגינתו בגיטרה והמראה שאלוהים נתן לו.

 
© טמבלר

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

2. כריס מרטין - סולן להקת "קולדפליי"

כריס מרטין הוא אחד השמות היותר מוכרים בעולם, הוא סולן להקה מצליחה שהיה נשוי לזוכת אוסקר ולאחרונה אף ניהל רומן קצר עם שחקנית זוכת אוסקר נוספת בשם ג'ניפר לורנס, אך כאשר עוד היה נשוי לגוונית' פאלטרו כתב והקדיש לה לא מעט מהשירים שכתב, כגון "Fix You" ו"Yellow", וובכן, כשחתיך כמו כריס מרטין מנגן לך סרנדות פרטיות, איך אפשר שלא להתאהב?

 
© טמבלר

3. אלכס טרנר - להקת "ארקטיק מאנקיז"

מי שיכול לזכות ללא כל מאמץ בתואר פריצת השנה הקודמת הוא ללא ספק אלכס טרנר, הבחור לא רק יודע לכתוב שירים ולנגן, הוא גם מתנוענע תוך כדיי בצורה סקסית למדיי ועל הדרך מתחזק את המראה המודרני של דני זוקו בכבוד, אנחנו כבר מזמן התאהבנו, אבל אלכס אתה מוזמן לכתוב לנו שיר, סתם לכיף.

© GIPHY
 

4. ניק ג'ונאס

ניק ג'ונאס הוא כבר לא האח הצעיר בלהקת "האחים ג'ונאס" עכשיו הוא עצמאי ומנגן ושר לגמריי בעצמו, ניק שלאחרונה קיבל קמפיין למותג האופנה "קלווין קליין" מחזיק בתואר חתיך השנה החולפת, טוב עם תארים לא מתווכחים.

© טמבלר
© טמבלר

5. לוק המינגס - להקת "5SOS"

לוק המינגס הוא רבע מאחת להקות הבנים המצליחות של השנים האחרונות 5SOS ומאחוריו עומדות שורות ארוכות של מעריצות שצורחות לתשומת לב, מה מייחד אותו מבין שאר הלהקה? הוא בלונדיני, מנגן, שר, כותב, שכחנו משהו? גם אם כן, אנחנו בטוחים שכבר נשבתם בקסמו.

© GIPHY
 
תגובות