הפאשניסט: הכירו את סטפן גאגבה בן ה-16. צילום: ליאור קסון

הפאשניסט: הכירו את סטפן גאגבה בן ה-16

הפעם בפינת "הפאשניסט" - הוא רק בן 16 וכבר הספיק לדגמן בתצוגות ענקיות, להיות אלוף הארץ בהיפהופ, להיות תלמיד מצטיין ולמרות כל הלחץ לשמור על סטייל משגע

סטפן גאגבה, בן 16, במקור מטוגו (מדינה במערב אפריקה), דוגמן ב'קסטרו', 'רנואר', פרזנטור של 'TNT', אלוף הארץ בהיפ-פופ גאון לא קטן, ועל הדרך דובר לא פחות מחמש שפות. הוא הפאשניסט שלנו השבוע כי אנחנו לגמרי אוהבים את הדרך בה הוא מצליח לשלב בין כל התחביבים שלו ועדיין מופיע, כל פעם מחדש, בסטייל ובלוק מטורף.

עוד במדור הסטייל בפרוגי

© שי קדם

"דברים שמשדרים את מי שאני"

לגאגבה יש סטייל מאוד מיוחד. "הפרטים האהובים עלי הם מכנסי סקיני וכל מיני חולצות מגניבות" מספר לנו איך הוא מרכיב את הסטייל שלו. בשביל להתלבש כמוהו אתם לא צריכים 'ללכת רחוק', גאגבה אוהב לקנות את הבגדים שלו במותגים המוכרים "אני אוהב הכי לקנות ב-H&M ,ZARA, PULL&BEAR, FOREVER 21". הסגנון שלו הוא קיצי ומגניב, "אני לא כל כך אוהב חורף, קר. וקיץ זה יותר מכנסים קצרים, חולצות קצרות. אלו דברים שמשדרים את מי שאני".

© ליאור קסון

"מאז שאני קטן לא חשבתי שיש לי את זה"

בנוסף לעולם האופנה, גאגבה רוקד היפ-הופ וכבר מספר שנים ומספר על כך שזאת אחת מהאהבות הכי גדולות שלו בחיים "מאז שאני קטן לא חשבתי שיש לי את זה, ופתאום לפני שנתיים ראיתי כל מיני סרטים וסירטונים כאלה והבנתי שממש בא לי גם".

אז איך למדת את זה?

"הייתי לפעמים לומד תנועות מסרטונים והייתי מצליח ישר.ראיתי שיש משהו מעבר ופשוט המשכתי עם זה. הלכתי לקבוצות ריקוד ומהר מאוד הגעתי להיות אלוף הארץ". גאגבה לא מוותר על הסטייל שלו גם כשהוא רוקד ומספר לנו שאת הסגנון לבוש שלו הוא שואב מעולם הריקוד "יש לי סגנון מאוד שהוא שלי, סגנון שאני שואב מהעולם שלי, מהריקוד, מהאופנת רחוב, מהיפ-הופ האפרו-אמריקאי".

 

אם חשבתם שהחוץ מסטייל יפה, וריקוד, לגאגבה יש עוד כישרון אחד, הוא מדגמן לחברות האופנה הכי גדולות בארץ, לפני כמה שבועות חברת סוכנות הדוגמנות "Teeys Team" גילתה אותו והחלה לשלוח אותו אל הקמפיינים האלו. גאגבה בניגוד לאהבה הלוהטת שלו לריקוד וסטייל, בדוגמנות הוא יותר חושש ולא בטוח במקומו "הסוכן שלי דחף אותי לזה. אבל בלי שום קשר אני ממש אוהב בגדים ואופנה, אני מתחבר לזה אבל לא הייתי בטוח אם אני בנוי לדבר כזה".

איך אתה מצליח להתמודד גם עם העבודה הקשה וגם עם העומס בלימודים של מבחנים ובגרויות?

"אני בבית ספר שקוראים לו קמפוס 'אנקורי' בראשון לציון. הבית ספר הזה מאפשר לך לעשות המון דברים, ואם יש יום צילום או כל דבר אחר הם דואגים להשלים לי את החומר אם זה בשיעורים פרטניים. הבית ספר מאוד מפרגן ותומך בקריירה שלי. לדוגמא לאחרונה התקיימה את התצוגה של 'רנואר' ואת התצוגה של 'קסטרו' וגם השתתפתי בפרסומת חדשה, כל אלה היו שישה ימים שנעדרתי, שלושה ימים בצילומים ועוד שלושה ימים של מדידות וחזרות, זה המון זמן שאני נעדר מבית הספר ובכל זאת תומכים בי. בגדול אני מצליח לשלב את הכל ביחד, אם זה הריקוד והדוגמנות פעם אני פה ופעם אני שם".

בכל זאת, זה לא משהו רגיל בגיל 16 לעשות את זה, איך החברים בבית הספר מגיבים?

"הגעתי רק השנה, אבל מהתחלה התחברתי למלא. למשל בגלל שאני הפרזנטור של TNT אז כמה חברים ראו את התמונות שלי בחנויות וסיפרו לכולם, כולם נורא פרגנו והתחברו אלי יותר. כמובן שיש גם את אלה שחושבים שאני סנוב אבל גם יש את אלה שמשוויצים בי"

© רונן קרוק

וככה לסיום, איזה טיפים אתה רוצה לתת לגברים שאוהבים אופנה?

"שיעזו! שילכו בדיוק לפי הטעם שלהם ולא לפי הזרם והיו שונים כי בתכל'ס זאת הדרך הכי טובה לבטא את עצמך".

 

 

תגובות