האם חברת האופנה "גולברי" מביאה גם קולקציה לנערות?. צילום: יחסי ציבור

האם חברת האופנה "גולברי" מביאה גם קולקציה לנערות?

בתחילת השבוע התקיימה תצוגת האופנה של גולברי ואפילו הפרזנטורית המיתולוגית - איילת זורר קפצה לגיחה קצרה לארץ, אז מה הטרנדים הכי לוהטים שנראו על המסלול בקולקציית אביב-קיץ 2015? הכל בכתבה הבאה

ממש בתחילת השבוע, התקיימה תצוגת האופנה של חברת "גולברי" באולמי "טראסק", נמל תל אביב. בתצוגה שהושפעה בעיקר מהדפסי פסים ומשבצות, לא זכינו לראות צבעים זוהרים ומשוגעים, למעט צבע בולט כמו אדום ששלט בתצוגה או שמלות פרחוניות אלגנטיות - בנות זמננו, הקולקציה הייתה מאוד חדה ומתוחכמת. אמנם זה בא בהפתעה, אבל נדמה כי הקולקצייה הנוכחית פונה אל קהל יעד צעיר.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

אם בעבר גולברי נחשב מותג לנשים מבוגרות - כעת יש גם בגדים מגניבים ויום-יומיים שגם נערות תל אביביות יכולות להנות מהם, והדפסי המשבצות הם רק דוגמה אחת לייחודיות המשולבת בכל סוגי הבגדים: חולצות, טוניקות ושמלות. בין הדוגמניות שדיגמנו את הקולקצייה החדשה היו: טהוניה רובל, שלומית מלכה, דורון מטלון, אלכסה דול, נטלי דדון ואפילו הפרזנטורית הקבועה - איילת זורר שהגיעה לגיחה קצרה ארצה, בזמן צילומי סרטה החדש באיטליה. 

איילת זורר חותמת את התצוגה
איילת זורר חותמת את התצוגה © אלינה רבינוביץ'
© יחסי ציבור
פתחה את התצוגה 
פתחה את התצוגה © יחסי ציבור
את התצוגה פתח עמיר חדד - ממשתתפיי דה וויס בצרפת, שהודח בגמר. לאחר מכן זכתה שלומית מלכה בכבוד לצאת ראשונה אל האולם, על המסלול / אשר היה מאוד אסתטי, נקי ושילב את צבעיי גולברי / הלא הם לבן וסגול. בין הסלבס שפקדו את התצוגה היו גם פליטי ריאליטי / כאשר רוב מוחלט מהם היו כוכבי ה"מירוץ למליון" כמו, שני ושי, יוכי ולינור ורומי וקורל מהעונה הקודמת. גם לינור שפר, אלדד וקארין מבית האח הגדול כיבדו אותנו בנוכחותם, כמו כן גם סלבס כמו ג'קי אזולאי, מיכל אמדורסקי, אמירה בוזגלו ורבים אחרים, מאחר ותצוגת האופנה הייתה עמוסת כוכבים.
שמלה עכשווית
שמלה עכשווית © יחסי ציבור
פרחונית ואלגנטית
פרחונית ואלגנטית © יחסי ציבור
טהוניה לא נעלמת לשום מקום
טהוניה לא נעלמת לשום מקום © יחסי ציבור

 לסיכום, חברת האופנה גולברי מציעה קולקציה אלגנטית ורצינית - הפעם לא לנשים בלבד, אלא מרחיבה את קהל היעד שלה גם לבנות עשרה צעירות ואף נערות שרוצות להתלבש בסגנון יותר מהודר ונוצץ, בגוונים יותר קודרים ומצד שני גם כאלו יותר מוארים. אז אם לא הספיק לכם להנות רק מתמונות להמחשה, אנו ממליצים שבפעם הבאה שתבקרו בקניון תקפצו לאחד הסניפים של גולברי ותציצו בקולקציה החדשה לאביב-קיץ 2015.

שמלות בנות זמנינו
שמלות בנות זמנינו © יחסי ציבור
 
תגובות