ביקורת בשמים: מי הם הבשמים החדשים לחג הפסח? . צילום: GIPHY

ביקורת בשמים: מי הם הבשמים החדשים לחג הפסח?

בנוסף לבגדים החגיגיים שאנו לובשים בחג הפסח, אסור לשכוח גם להתבשם. ביקורת על הבשמים החדשים לחג ולאביב

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

בריטני ספירס - Rocker Femme fantasy          

הפעם בריטני לא מפתיעה ולטובה. לסדרת הבשמים של בריטני ספירס יש המון קונות שאוהבות את ניחוח הבושם שלה, את הריח היא משאירה על קו מתוק ותוסס. נכון שהריח לא השתנה הרבה וגם זאת לא הייתה כוונתו מכיוון שהוא נוצר בהשראת התמציות של הבושם "פנטזי" (הבושם המקורי של ספירס), אבל אנחנו ממש אהבנו את תוספת ניגודיות של העדינות והחוזק בריח. בנוסף, המחיר ממש הגיוני לבושם המיועד לנערות ועיצוב הבושם פשוט מנצנץ ורוקנ'רולי. אז אם את אוהבת ריחות על גבול המתקתק והאקזוטי "Rocker Femme fantasy" הוא בשבילך.

© יחסי ציבור

ציון בסולם פרוגי (1-5):

VIVA LA JUICY GOLD COUTURE - ג'וסי קוטור

הדבר הראשון שאנו חייבים לציין, זה המראה העוצר נשימה של הבושם, בהתחלה רואים את האריזה, מתרשמים ולאחר מכן רואים את הזהב והפפיון השחור של הבושם ובכלל מתאהבים. עד פה הכל נשמע מושלם נכון? אז לא שופטים את הבושם לפי היופי שלו, הריח חריף וחד, מה שיכול להרשים בנות שאוהבות ריח ממש פראי. יש משהו בריח שלא מסתדר בערבוב הניחוחות שלו, יש ניגודיות בין המתוק לחריף שלא מסתדר בהתחלה. לכן את הציון הבא העלה בעיקר המראה המדהים.

© יחסי ציבור

ציון בסולם פרוגי (1-5):

Feel

אנחנו נורא אוהבים את הקונספט של בושם בר, בנוסף בקולקציה 14 בשמים לנשים, 8 לגברים ו-2 נוספים יוניסקס. האריזה בהחלט לוקחת את הציון לבושם, הריח חזק, ומתאים לאנשים שאוהבים ריחות עוצמתיים. 

ציון בסולם פרוגי (1-5):

Desigual - Sex

הבושם "sex" מהווה כחלק מקולקציית הבשמים החדשה של "Desigual". אנחנו ממש אוהבים את העיצוב הצעיר, הרענן והמגניב - עיגולי הגלקסיה מגניבים לחלוטין, והפקק העטוף בבד הוא הצלחה מוצלחת של ניסיון להביא וינטג' לבושם. הריח הוא משלב מין רוגע, מתיקות, ופירות-אוכמניות שמביאים לנו מין שלווה לניחוח הבושם. הבושם הזה נטו לבחורות שאוהבות ריחות שהם מעט מתקתקים בכיוון האוכמניות.

© יחסי ציבור

ציון בסולם פרוגי (1-5):

תגובות