עולים על ביקיני: התאימי בגד ים למבנה הגוף שלך. צילום מסך מאינסטגרם

עולים על ביקיני: התאימי בגד ים למבנה הגוף שלך

כיום בעידן המודרני, תוכלו למצוא שלל ומגוון רחב של גזרות בגדי ים שיאפשרו לכן להיראות מצוין ולהרגיש בנוח עם הגוף שלכן. בשביל להסתובב על החוף עם בגד הים הנכון, תצטרכי להכיר את הגזרה שלך, ישנן 3 סוגים של מבני גוף: אקטומורף, מזומרף, אנדומורף - גלי מה שלך!

אקטומורף

את מבנה הגוף הזה בדרך כלל משייכים לבנות בעלות גוף קטן ורזה.  ישנם  עוד סימני זיהוי למבנה הגוף האקטומורף - חזה שטוח, כתפיים קטנות, מותן צרה וידוע כמבנה גוף שמקשה לאפשר עלייה במשקל. לבנות בעלות מבנה הגוף הזה הכי מתאים להסתובב על החוף בביקיני, בנוסף בנות בעלות סוג הגוף הזה יכולות לגוון בסוגי הביקיני ולשים בגד ים ברזילאי, סטרפלס ומשולשים על מנת להבליט את המבנה הרזה והיפה ולטשטש את המראה של החזה השטוח. עדיף שלא ללבוש בגד ים שלם, ואם בכל זה הלכתם על המראה השלם - עדיף לשים בגד ים בעל חתכים רבים או בגדי ים בעל פתחים בצדדים (ה-"Side Boobs").

 

שבת מושלמת בים👌שבוע טוב שיהיה, שלום, אהבה ובשורות טובות ❤

A photo posted by Paulina Albershtein (@paulinaalbershtein) on

 

Celebrating my new #selfiestick ✌ #reethirah #island #Maldives

A photo posted by Or Daniel (@ordaniel01) on

 

Weekend makes me smile 😄😃😀 by my love @yardenha @maorkidushim @ditimesser @adidaswomen

A photo posted by שביט ויזל Shavit Wiesel (@shavitwiesel) on

מזומרף

לבנות בעלות מבנה גוף מזומרף הן בדרך כלל בנות אתלטיות העוסקות בספורט במשך תקופה ארוכה מחייהן. מה שמאפיין בדרך כלל את סוג הגוף הזה הם גוף קשה וחזק, רגליים מעט עבות משרירים, צורה מלבנית ומעט נפוחה באזור הכתפיים. לבנות האלו אנו ממליצים ללבוש בגדי ים מהסוג המחטב. כלומר, בגד ים שהחלק העליון שלו והחלק התחתון שלו "יתפסו" בצורה נכונה את שני חלקי הגוף - בעלי פוש-אפ, תחתון גבוה, וברזלים בחזייה. ללוק קצת יותר מגניב מומלץ לשים בגד ים שלם, גיטרה עם מעט חיתוכים, טנקיני, וביקיני עם תחתונים בגזרה גבוהה.

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

A photo posted by shiransendel (@shiransendel) on

אנדומורף

אנדומורף הוא מבנה גוף רך ועגול שניתן לזהות אותו בשרירים לא כלכך בולטים ואגן מעט רחב. לבנות בעלות מבנה האנדומורף, נמליץ בעיקר על בגדי ים שלמים שמעט פתוחים בחזה על מנת לאפשר חיטוב באזורים המלאים ולאפשר מראה נוח צנוע ומרענן. בנוסף, בגד הים טנקיני הוא בגד ים שגם יחמיא לגוף. אם בכל זאת בחרת ללכת על ביקיני, יש לשלב את החלק העליון עם תחתון בגזרה גבוהה.

 

Perfect Monday 🙏☀🌊

A photo posted by Esti Ginzburg Keizman (@estiginzburg100) on

 

A photo posted by Roni Duani (@roniduani) on

 

A photo posted by Noa Tishby (@noatishby) on

תגובות