השינוי הקיצוני של קיילי ג'נר: מלוק ייחודי למראה זול. צילום: טמבלר

השינוי הקיצוני של קיילי ג'נר: מלוק ייחודי למראה זול

קיילי ג'נר - האחות הקטנה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, הייתה ידועה בלוק המיוחד שלה, מה קרה לפאשניסטה שגרם לה להגזים בצורת הלבוש שלה?

קיילי ג'נר הייתה פאשניסטה בהתהוות, הייתה זו שקים קרדשיאן הייתה פונה אליה ומתייעצת מה ללבוש, מתי ועם מה, אז מה קרה לאלילת האופנה של פעם? ניחוש פרוע - היא מנסה לרצות את הקהל, בגלל שהגדירו אותה כל פעם מחדש כמתלבשת הטובה ביותר במשפחה, היא ניסתה להמציא את עצמה מחדש (בהתחשב בזה שהיא רק בת 17 ומותר לה), רק חבל שהנסיון נכשל והתוצאה לא הטיבה עימה, המראה של ג'נר הפך לזול.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

קים מספרת על הטמבלר של קיילי
קים מספרת על הטמבלר של קיילי © צילום מסך מטמבלר

השיער 

קצר, ארוך, בלונדיני, ואומברה / אין משהו שג'נר הקטנה לא ניסתה כבר. לאחרונה אנו רואים שבכל שבוע ג'נר צובעת את שיערה בצבע אחר, פעם ורוד צמר גפן ופעם כחול בתולות ים, אנחנו מעדיפים את ג'נר בעלת השיער השחור / צבעי הקשת בענן נראים לא מתאימים לצורת הפנים שלה, ובכל זאת, כמה בחורה יכולה להיות מזויפת? בנוסף, אין כאן שום הבאת טרנד חדש, כי פשוט כולן כבר עשו את זה. אנחנו ממליצים לג'נר לחזור למקור או כמו שאמא שלה, קריס ג'נר אומרת "הם גורמים לה להיראות כמו סוכריית סקיטלס".

דומה לסקיטלס
דומה לסקיטלס © צילום מסך מטמבלר
קיילי צבעונית
קיילי צבעונית © צילום מסך מטמבלר

הלבוש

בגלל הרצון להוכיח את עצמה כל פעם מחדש - קיילי החלה להתלבש לא בהתאם לגילה, בבגדים שמבגרים אותה ב-10 שנים לפחות, על כל אחד אחר התלבושות שלה היו עובדות, אבל לה הן לא מחמיאות בגלל גילה הצעיר, קיילי תחזרי להתלבש מיינסטרים בבקשה.

בקואצ'לה בשנה שעברה
בקואצ'לה בשנה שעברה © צילום מסך מטמבלר
בקואצ'לה של השנה הנוכחית
בקואצ'לה של השנה הנוכחית © צילום מסך מטמבלר

הלוק הגאנגסטרי והחבר החדש

קיילי החלה לאמץ גישה הרבה יותר קשוחה מרוב המשפחה - שבוחרת ללבוש תמיד את בגדי המעצבים הגדולים ביותר, והיא מתהדרת במראות גאנגסטרים, אולי זה בכלל בגלל החבר החדש טייגה שמבוגר ממנה ב-12 שנים?

השפעה רעה? טייגה וקיילי
השפעה רעה? טייגה וקיילי © צילום מסך מטמבלר

השפתיים

קיילי ניפחה לעצמה את השפתיים בשלל טריקים מגוונים - אותם תוכלו לראות בסרטון הבא, השפתיים שלה אמנם מעוררות תשומת לב כלפייה אך הן לא אמיתיות, לא חבל לך להשקיע כל כך הרבה זמן באיפור כל יום? 

משקיעה כל בוקר
משקיעה כל בוקר © צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך מטמבלר
 
תגובות