אוהבים אופנה? אז אתם כנראה עושים את 8 הדברים הבאים. צילום מסך מהטמבלר

אוהבים אופנה? אז אתם כנראה עושים את 8 הדברים הבאים

בטח כבר קרה לכם שנתקלתם באנשים בעלי סטייל ושאלתם את עצמכם איך הם עושים זאת? בניגוד לאמונה רווחת, חובבי אופנה הם לא על-אנושיים אלא פשוט מוכנים היטב. לפניכם דברים שכל אוהבי אופנה עושים. אתם יכולים להתחיל לאמץ זאת עכשיו

כל חובבי האופנה יודעים שסטייל אמיתי מתחיל ברגע שהם מתעוררים. לפעמים, כאשר אנו פוגשים אותם אנו לא מבינים איך אפשר להיות כל כך מוקפד, מלא בטעם אישי בשעות כל כך מוקדמות וכמה זמן לקח להם לבחור את האאוטפיט המוצלח. בשביל זה אנו חולקים איתכם את ה"סודות" מארונם של חובבי האופנה ומקווים שגם תאמצו אותם.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

1. מתכננים את האאוטפיט בלילה שלפני

לפעמים אנחנו תוהים, כאשר נתקלים באנשים בעלי סגנון ייחודי, איך נוצר "קסם לבוש" שכזה. הסוד הוא לתכנן את התלבושת עוד בלילה שלפני על מנת לחסוך לעצמכם את ההתרוצצות בבוקר שלמחרת, לקבל עוד כמה דקות שינה או כמה דקות להוסיף תכשיט, קלאץ' או פריט מיוחד אחר.

© צילום מסך מהטמבלר

2. עוקבים אחרי חובבי אופנה אחרים לקבלת השראה

המקום הכי טוב לקבל השראה הוא האינסטגרם ובלוגי האופנה כדי לקבל רעיונות מגניבים ואינסופיים למראה יומיומי ומעבר לו. הגלריה שלכם מלאה בצילומי מסך שאתם אומרים לעצמכם "יום יבוא ואלבש את זה". בנוסף, בשיטוטי הרשת שלכם אתם נדלקים על פריט שראיתם ברשת ולא תוותרו עד שתשיגו אותו. כמובו אאוטיפיטים רבים נבחרו בקפידה.

© צילום מסך מהטמבלר

3. מתאימים את הלבוש לעונה

זה נשמע די פשוט, אבל תמיד ליתר ביטחון לחובבי האופנה יהיה עשרות אפלקציות שמראות מה המצב של מזג האוויר בכל רגע נתון כדי להימנע מטעויות אופנה מביכות ושתמיד המעיל או הגופייה תהיה מוכנה לתמונה אופנתית.

© צילום מסך מהטמבלר

4. לובשים רק בגדים שמתאימים ומחמיאים

כל מבין אופנה יודע, למרות שאתה אוהב משהו במלתחה שלך, אם זה לא מתאים, הגיע הזמן להיפטר מזה. אין טעם להשאיר פריט אופנתי אם הוא לא מחמיא לצורת הגוף שלך. 

© צילום מסך מהטמבלר

5. בוחרים את האביזר המושלם

אם תהיתם כיצד אנשים נראים כל כך טוב ומלאי שיק בג'ינס וטי שירט זה בגלל שהם מוסיפים אביזר אחד שירים את ההופעה. זה יכול להיות צעיף מיוחד, זוג עגילים או צמיד בוהו הורס שישדרג את המראה הקליל.  

©צילום מסך מהטמבלר

6. מתאימים את עצמם לאירוע

האנשים הלבושים היטב בחדר תמיד יהיו אלה שקבלו את תזכיר קוד הלבוש. הם תמיד נראים מלוטשים ומתאימים למקום, זוכרים לשקול לאן הולכים ואת מי יראו. אנשים אופנתיים הם אנשים חכמים - לדוגמא, אישה אופנתית מחזיקה במלאי הארון שלה נעליים נוחות. היא יודעת מתי לצאת עם נעלי עקב או להסתמך על זוג פשוט ונוח.

© צילום מסך מהטמבלר

7. תמיד מסתובבים עם "ערכת חירום אופנה"

אי אפשר לדעת מה יקרה במהלך היום, אולי בדיוק כשלבשתם את החולצה שאתם הכי אוהבים מרפי יצוץ ויגרום לכך שהיא תיקרע בדרך זו או אחרת. משום שטעיות כאלה קורות והרבה, חובבי אופנה מסתובבים עם ערכות חירום שכוללות: חוט, מחט, סיכות ביטחון, פלסטרים וכדומה. כך שהם תמיד יהיו מוכנים להופעתו של רוכסן שבור, או מכפלת שהסתבכה.

© טמבלר

8. נשארים נאמנים לסגנון שלהם

הם לעולם לא נכנעים לטרנדים ושומרים על הסטייל האישי שלהם גם ביומיום, דבר שתמיד מחמיא וזה למה תמיד יש להם מה ללבוש.

© צילום מסך מהטמבלר

 

תגובות