הכירו אותן: 10 הדוגמניות החדשות של ויקטוריה סיקרט .

הכירו אותן: 10 הדוגמניות החדשות של ויקטוריה סיקרט

בכל שנה חברת ההלבשה התחתונה המפורסמת ויקטוריה סיקרט מוסיפה פנים חדשות שהולכות ללוות אותה במשך כל השנה עד לתצוגה המפורסמת. אז מי הן הדוגמניות שזכו להיות מלאכיות? הרשימה

כמדי שנה, נערכת תצוגת "מסדר הכנפיים" אותה עורכת חברת ההלבשה התחתונה הגדולה ביותר – ויקטוריה סיקרט. בתצוגה עולות "המלאכיות" שלה שהן בעצם הדוגמניות הכי נחשבות באותה התקופה. השנה נצטרך להתמודד עם פנים חדשות לאחר הכרזתה על פרישתה של ג'יזל בונדשן דוגמנית העל מישהו צריך למלא את החלל החסר. קבלו 10 הדוגמניות החדשות שמצטרפות לחבורה הישנה.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

אלסה הוסק

אלסה הוסק, היא דוגמנית שבדית בת 26. הוסק דגמנה בעברה כבר עבור מספר מותגים מובילים כמו דיור, דולצ'ה וגבאנה, ולילי פוליצר. הדוגמנית כבר השתפשה אצל סיקרט בכך שהשתתפה עד ב-5 תצוגות אופנה של ויקטוריה סיקרט, והשנה היא מקבלת השנה את הכנפיים באופן רשמי.

©צילום מסך מהאינסטגרם
©צילום מסך מהאינסטגרם

 

ג'סמין טוקס

ג'סמין טוקס היא טופ מודל אמריקאית, שנולדה וגדלה בקליפורניה, כלומר הביץ' גירל המושלמת. טוקס נמצאת בעולם הדוגמנות מגיל 15, ומצאה את עצמה על המסלול בזכות אמה שהיא מעצבת האופנה. טוקס כבר כבשה את תצוגות האופנה אצל קלווין קליין, קרולינה הררה, ולואי ויטון.

 

©צילום מסך מהאינסטגרם

 

קייט גריגורייבה

קייט גריגורייבה היא טופ מודל רוסיה עסוקה במיוחד. גריגורייבה בת ה-25 עוסקת חוץ מקריירת הדוגמנות המסגסגת שלה, באהבתה לריקודים, אבל גם  שמה את הלימודים במקום הראשון - היא יוצאת בוגרת בית הספר לאמנות ותואר ראשון בשיווק.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

 

טיילור היל

טיילור היל היא אחת הדוגמניות הכי צעירות אבל גם הכי מנוסות בתצוגה. היל בת ה-19, התגלתה בחוות סוסים כאשר הייתה בת 14. ב-2013  היל הופיעה על הקטלוג של "Intimissimi", וב-2014 כבר הפכה לפנים של רוזה צ'ה, ודגמנה לחברת ההלבשה "H&M".

מרתה האנט

מרתה האנט מוכרת לנו כה-BFF  של הזמרת המפורסמת טיילור סוויפט, ובזכות סוויפט אפשר להגיג היא מקבלת גם את הכנפיים. האנט בת ה-26, התגלתה במקום הולדתה בצפון קרולינה בתחרות דוגמנות וצעדה במסלולים עבור פראדה, דולצ'ה וגבאנה וטום פורד.

 

©צילום מסך מהאינסטגרם

 

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

סטלה מקסוול 

אם חשבתם שלהיות חברה הכי טובה של סוויפט זה שווה, קבלו את סטלה מקסוול ה-BFF של מיילי סיירוס. מקסוול
בת ה/24 צעדה כבר עבור אלכסנדר מקווין, H&M, פומה ועוד הרבה מותגים מצליחים.

 

©צילום מסך מהאינסטגרם
©צילום מסך מהאינסטגרם

לייס ריביירו 

לייס ריסיירו היא פצצה ברזילאית בת 24 שלא מפחדת להראות את הצדדים הספורטבים והגבריים שלה - היא אוהבת כדורגל, כדורעף ובעיקר אגרוף. היא צעדה בעבר כבר על המסלול עבור מארק ג'יקובס, ז'אן פול גוטייה, רוברטו קוואלי וראלף לורן. בנוסף, בסוף 2010 היא נכנסה לרשימת הדוגמניות המובילות בעולם ועכשיו מקבלת את הכנפיים של החברה.

 

©צילום מסך מהאינסטגרם
©צילום מסך מהאינסטגרם

 

רומי סטריד 

רומי סטריד היא דומגנית הולנדית בת 19 שננמצאת רק בתחילת דרכה, אך הספיקה כבר לצעוד עבור פראבל גורונג, מייקל קורס, וורה וואנג בשבוע האופנה בניו יורק, ועבור אלכסנדר מקווין ואיב סן-לורן בפריז. בנוסף, התחביבים שלה הם עיצוב ובישול.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

 

©צילום מסך מהאינסטגרם

 

שרה סמפאיו 

שרה סמפאיו היא דוגמנית פורטוגזית מצליחה בת 23. סמפאיו ידועה בעיקר בשל עבודתה בחברה של ויקטוריה סיקרט ופרסומה בגיליון "ספורטס אילוסטרייטד" בשנת 2014 ועכשיו קודמה להיות גם מאלכית. סמפאיו גם זכתה בגלובוס הזהב הפורטוגזי בשנים 2011, 2012 ו-2014 בתור הדוגמנית הטובה ביותר.

 

©צילום מסך מהאינסטגרם

 

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

מוניקה (ג'ק) יגצ'יאק

ג'ק מגיעה אל החברה היישר מפולין. ג'ק בת 21 החלה את קריירת הדוגמנות בגיל 13 בקאסט של הסוכנות GAGA מודלס ולאחר מכן השתתפה בפרסומת עבור מותג היוקרה הרמס. מוניקה בכינויה ג'ק, באה ממשפחה ספורטיבית וכן זהו אחד התחביבים שלה בנוסף לבישול.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות