לכבוד שבועות: הטרנדים הלבנים שכובשים אותנו השנה. צילום מסך מהטמבלר

לכבוד שבועות: הטרנדים הלבנים שכובשים אותנו השנה

כמו כל חג עברי, שבועות זו ההזדמנות לאמץ את כל הטרנדים הלבנים לכבוד הקיץ. הטרנד הלבן משלב את כל האלמנטים הנכונים לחג- נינוחות, אביביות, רוגע וטוהר, ומאפשר קבלת מראה יומיומי ואלגנטי בו זמנית

לבן הוא ללא ספק ה-צבע של הקיץ הקרוב - הוא משדר נינוחות, רוחוניות, יוקרה, רוגע ואלגנטיות. הצבע הלבן, תמיד היה בפרטי הלבוש, אך המראה הנכון לעונה בשונה מאחרות הוא שילוב של כמה שיותר לבן. לכבוד שבועות, חג שמזכיר לנו את פתיחת הקיץ, אחרי החורף שהיה מלווה בצבעים חמים הגיע תורו של הצבע הלבן העדין והאוורירי לכבוש אותנו מחדש.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

שיער אומברה לבן

השנה, נשים צעירות רבות החלו לצבוע את שערן בצבעי לבן-אפור בעקבות קיילי ג'נר ולאחרונה, נראה כי גם גברים רבים מאמצים את הטרנד שמציף את האינסטגרם תחת ההאשטאג grannyhair#. חייב להודות, שיש משהו בגוון השיער הזה שהופך אוטומטית למיוחד וייחודי. מי יודע, אולי הצבע האפור זה הבלונד החדש.

© צילום מסך מהטמבלר
 

נעלי סניקרס בלבן

אחד הטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב הוא נעלי הסניקרס. מאז ומתמיד היו נעלי הסניקרס מצויות בכל מקום מכירה שהוא, אך לכבוד הקיץ הקרוב הנעליים האלו מקבלות שיקוף אחר לחלוטין- נעלי ספורט קלילות ששימשו לנוחות בלבד עם ג'ינס או טייץ מקבלות תפנית ונמצאות משולבות גם עם שמלות וחצאיות. את הסניקרס ניתן למצוא גם עם הגבהת פלטפורמה (לנמוכות שבינינו) והדפסים שונים.

© צילום מסך מהטמבלר

ג'ינס לבן

ג'ינס לבן משמש כפתרון המושלם במיוחד למי שרוצה להרגיש קז'ואל. הג'ינס הלבן פרץ אי שם בשנות ה-80 ומאז חזר לכבוד העונה בשילוב חלק, קרעים ובגרסה קצרה יותר - שורט. הטוב בג'ינס לבן הוא הנוחות, השימושיות והצבע הניטרלי. 

© צילום מסך מהטמבלר

איילינר לבן

האיילינר הלבן מעניק מראה נקי ורענן לעין. הטוב בצבע הזה טמון בעיקר לבעלות עיניים קטנות מכיוון שהאיילינר הלבן נותן תחושת פתיחות בעין ואשלייה של עין גדולה יותר ו"מורמת".

© צילום מסך מהטמבלר

סרט פרחים לשיער

פרחים הם האקססוריז המושלם העונה ויוצרים מראה רומנטי, קליל, אביבי ובמיוחד מסמלים עכשיו את חג השבועות. סרט המונח על היקף הראש מתאים לכל סוגי השיער, במיוחד על שיער משוחרר ופזור.

© צילום מסך מהטמבלר
 
תגובות