מוכנה לשטח? פריטים שאת חייבת בקיץ החם ביותר. צילום: טמבלר

מוכנה לשטח? פריטים שאת חייבת בקיץ החם ביותר

הקיץ עומד בפתח ואף אחת מאיתנו לא רוצה שיתפוס אותה לא מוכנה. אספנו בשבילכן את הטרנדים החמים שהם פריטי חובה בכל ארון קיצי ואופנתי - מראש ועד כף רגל

למה? כובע!

אפשר לומר הרבה דברים על חשיבות הכובע בקיץ - על השמש הקופחת, על הקרינה שמשפיעה על עור הפנים ואפילו על השיער שמתייבש. אך יש להניח שלא היינו טורחים להזכיר אותו, לולא היה הכובע אחד הפריטים הטרנדים ביותר הקיץ. הכובע כבר מספר עונות הפך לפריט אופנה לוהט וגם בקיץ הזה הוא צפוי להמשיך להיות כזה. בקיץ הזה ניתן יהיה לצפות בסוגים שונים של כובעים כמו כובעי הפנמה, הטמבל, כובעי שמש רחבים ובכיסויי ראש למיניהם שיכולים להוסיף המון ללוק הנכון.

או פנמה © צילום מסך מהאינסטגרם
כובע טמבל הכי חכם העונה
כובע טמבל הכי חכם העונה © צילום מסך מהטמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

משקפי שמש לא רק לשמש

משקפי השמש כבר מזמן הפכו מסתם פריט הגנה על העיניים מפני השמש, לאקססוריז לוהט לכל דבר שמשדרג כל לוק. השנה התחדשו משקפי השמש בצורות חדשות ובשלל עיצובים. כך שבטוח שכל אחת תמצא לעצמה זוג אחד, לפחות, אליו היא מתחברת. הקיץ הזה ישלטו ברחוב הישראלי משקפי המראה, משקפי הקליפס, משקפיים בעלות מסגרת עם הדפסים שונים - חיות, פרחים ועוד ומשקפי מסכה שיכסו לכן חלק נרחב מהפנים.

שומרת על דיסטנס
שומרת על דיסטנס © צילום מסך מהטמבלר

איך אפשר בלי ללכת לים?

קולקציות בגדי הים השנה מצביעות על קשתות רחבות של סגנונות שיאפשרו לכל אחת למצוא את בגד הים שמתאים לה מבין שלל האפשרויות. הקולקציה השנה נעה בין קריצה לסגנונות וינטג' משנות ה-60 וה-70, בגזרת מותן גבוהה המחטבת את הבטן ועד בגדי הים הברזילאיים והמינימליסטיים הצצים להם בכל חוף. השנה יהיה ניתן למצוא בחופי ישראל נשים הלובשות בגדי ים בשלל צבעים והדפסים, בגדי ים שלמים עם חתכים שמוסיפים המון סטייל למראה, בגדי ים עם חזייה בעלת שכבה מתנופפת, וכמובן גם בים כמו בכל מקום, נמצא את סגנון הבוהו שיק שהשתלט לאחרונה על המלתחה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

גלבייה - לא רק במדבר

אם כבר דיברנו על בגד הים, לא נשכח להמליץ לכן מה ללבוש מעליו ולהישאר כמובן אופנתיות. בדרך לים, על הבר שותות שייק ואפילו סתם כך להסתובב על החוף - ברור שמדובר בגלביות ושמלות הבוהו הזרוקות. הן נוחות, אווריריות ומתאימות לכל מבנה גוף. הקיץ הזה טרנד הגלביות ממשיך לכבוש אותנו בסערה, יש כאלו שיגידו שהטרנד מאוס, אבל הכל תלוי איך להפוך אותו לחדשני ומתאים לטרנדי העונה. בקיץ הזה הגלביות והשמלות צפויות להיות בשלל צבעים, טקסטורות, אורכים שונים וגזרות שונות, כך שכל אחת תוכל למצוא את האחת המתאימה לה.

אם כבר אז כבר © צילום מסך מהטמבלר

איך אפשר בלי תיק?

התיק הוא "החבר הכי טוב של האישה", איתו היא הולכת לכל מקום. קולקציות התיקים לקיץ הקרוב לא מבשרות שינוי קיצוני בצורות והצבעים. מי שלא ירצה לשנות יותר מידי את הסטייל שלו לא יצטרך להשקיע הרבה השנה. בקיץ הקרוב אנו הולכים להמשיך לראות את תיקי הצד הקטנים המתאימים ליציאה בערב, תיקי הגב והתיקים הקלאסיים הגדולים. אך השנה לצד התיקים הקלאסיים נוכל גם לראות את תיקי הפרנזים בהשראת שנות ה-70 שיתאימו למראה הכולל של נערות הבוהו שיק, תיקי רשת שיתאימו גם לים ועד תיקים עם הדפסים אופנתיים. נראה שהקיץ כל בחורה, בכל סטייל שהוא, תמצא את התיק שיהפוך אותה למתוקתקת.

© צילום מסך מהטמבלר

הפריט הקדוש - הנעליים

הנעליים הן אחד הדברים החשובים ביותר בהכרעת הלוק המנצח. הנעל היא חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט שלך - כמו שאת מקדישה הרבה זמן בבחירת הבגד, כך את צריכה להשקיע הרבה זמן בבחירת הנעל האופנתית הנכונה. בקיץ הקרוב צפויה לנו קולקציית נעליים רחבה ואופנתית במיוחד, המשלבת בתוכה שלל סגנונות ושלל צבעים.

בין סוגי הנעליים השנה אנו צפויים לראות גם את נעלי העקבים הדקים המלווים אותנו לאורך השנה. אך הקיץ הצטרפו לקטגוריית העקבים האופנתיים העקבים העבים שיכולים לעזור למתקשות לעקם פחות את הרגליים. ברור לכולם שכשנוח לך את יפה יותר. גם את העקבים השקופים נראה יותר הקיץ, כי כל אחת רוצה להרגיש מתישהו סינדרלה. השנה נוכל לראות גם סנדלים עם רצועות רבות סטייל גלדיאטור, נעליים בטקסטורה של עור נחש שנשארו איתנו מהקיץ הקודם, נעלי פלטפורמה למיניהן ונעלי ספורט אופנתיות ושיקיות לספורטיביות שבנינו.

© צילום מסך מהטמבלר
תגובות