מצעד הסלפוש: תמונות היופי הקיציות של השבוע . צילום מסך מהאינסטגרם

מצעד הסלפוש: תמונות היופי הקיציות של השבוע

השבוע בפינה - עוד לא יצאנו לחופש, ובכל זאת סלבס רבים מעלים תמונות קיציות ולנו רק נשאר לקנא. לירן כוהנר נינוחה, נדב גדג' מפתיע, נטלי דדון בבגד ים אדום הורס וסופיה ריצ'י בלוק שכל טינייג'רית חולמת לבקש

במקום החמישי: לירן כוהנר

לירן כוהנר שבימים אלה בארצות הברית, לא ויתרה על שמלה דמויית גלביה וסנדלים תנכ"ים שחורים. השמלה בגזרת אוברסייז, לא מתאימה לכל מבנה גוף אבל על כוהנר הכל נראה מעולה, הסנדלים התנכ"ים שחזרו הקיץ מתאימים ללוק. אך לפעם הבאה, לא בהכרח חייב להתאים את התיק לנעליים. העיקר שרואים שנוח לך. 

מדד הלייקים: 2.4 אלף

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום הרביעי: הראל סקעת

זה הלוק של הראל סקעת טרם עלה להופעת החימום שלו לפני עלייתם של וואן ריפובליק. אהבנו מאוד את החולצה עם הנצנצים הנותנת שמץ של רוקיסטיות, הג'ינס קצת בנאלי ומשעמם אך החולצה מחפה על כך.

מדד הלייקים: 3.5 אלף

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום השלישי: נטלי דדון

מי היה מאמין שבסך הכל צריך שני פריטים כדי להיראות מעולה? הצבע האדום מתאים לעור השזוף של נטלי דדון והקרדיגן החום אפילו אם הוא קצת פרום נותן מראה כללי מקסים ונינוח. BTW, אהבנו את כובע הקש בצד. 

מדד הלייקים: 3.7 אלף

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום השני: נדב גדג'

נדב גדג', ילד הזהב שלנו הפתיע. גדג' נפרד מהחליפות המחוייטות וסוף סוף הראה לנו קצת חוש סטייל. מי שתמיד יהיה בשבילנו הזוכה הגדול בארוויזיון ועצם השתתפותו בגיל כה צעיר היא גאווה בפני עצמה, העלה תמונה השבוע בלוק יוצא מן הכלל. החליפה הלבנה מגניבה, הסניקרס והשעון כמובן מוסיפים לספורטיביות שבמראה. הכל נראה פשוט מצוין.

מדד הלייקים: 10.3 אלף

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום הראשון: סופיה ריצ'י

האחות הקטנה של ניקול והבת של ליונל ריצ'י, רק בת 16 וכבר הופכת לדוגמנית מצליחה. בלוק הזה היא מככבת בשער לגליון החדש של המגזין ומותג האופנה ASOS. האיט גירל הזו, מוכיחה שבקיץ לא בהכרח לובשים רק צבעים קרים ומציגה לוק קליפורני מושלם לימי החום. 

מדד הלייקים: 27.2 אלף

© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

תגובות