היפים והצעירים: מאיה פנטורין כובשת את הפסגה. צילום: טל עבודי

היפים והצעירים: מאיה פנטורין כובשת את הפסגה

בסדרת כתבות חדשה בפרוגי אנחנו חושפים את הדוגמנים הצעירים והחמים בפינה - "היפים והצעירים". השבוע היא מאיה פנטורין. היא עוד לא בת 18, וכבר כובשת את פסגות הדוגמנות, אבל בין צילומים לצילומים היא חולמת ובגדול - בין אם זה כדורגל, רפואה, וריקוד וכמובן לא מוותרת על החלום לשרת בחיל הים "על צבא אני לא מתכוונת לוותר". ריאיון

קוראים לה מאיה פנטורין, היא בת שמונה עשרה, היא עומדת להתגייס ועכשיו היא כובשת את הפינה שלנו. היא רק שנה מדגמנת והיא הספיקה להשתתף בפרויקטים מאוד מכובדים בארץ ובעולם "השתתפתי עד היום בתצוגת האופנה של פקטורי וגולברי, עשיתי את עמנואל תיקים והצטלמתי למעצבים שונים. הייתי בפריז ושם הייתה לי תמונה באל איטלי". מספרת פנטורין. היא מיוצגת ע"י הסוכנות יולי, סוכנות ידועה ומצליחה מאוד. יש לה עקרונות ומוטו שאותו לא נשכח מהשיחה: "את הכי יפה שנוח לך".

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

דוגמנות - קיץ או חורף?

"אני אישית אוהבת יותר את הקיץ בגלל שאני אוהבת את הים ובקיץ הולכים הרבה לים. אני אוהבת את הפירות שבקיץ ואת האווירה הקיצית" מוסיפה ואומרת שלמרות אהבתה לקיץ, את הצילומים היא מעדיפה לחורף "אני מתחברת יותר לצילומים של החורף, כיוון שאני אוהבת יותר את האופנה שלה החורף".

© רועי פרי

איך את מגדירה את הסטייל שלך?

אני מתלבשת איך שנוח לי, אני שמה רק מה שאני מרגישה בו בנוח מבחינת צניעות וחשיפה, כי לדעתי את הכי יפה שנוח לך".

 פריט חובה: "אני חושבת שהפריט שחובה שלי בארון זה שמלה שחורה".

מעולם לא לבשת: "חצאית ג'ינס. זה פשוט לא אני".

לא מסוגלת להיפרד: "הטבעת שלי, היא מזהב עם זכוכית ירוקה. אמא שלי קנתה לי אותה לפני כמה שנים ביום ההולדת שלי ומאז לא הורדתי אותה".

© טל עבודי

"כבר מגיל קטן אמרו לי שאני צריכה ללכת לכיוון הזה"

עד גיל 12, פנטורין חשבה שהיא הולכת לכבוש בכלל את פסגת הכדורגל,  על החלום הזה היא וויתרה והמשיכה בעולם הריקוד, גם על זה היא וויתרה והמשיכה אל עולם הדוגמנות "כבר מגיל קטן אמרו לי שאני צריכה ללכת לכיוון הזה, הרבה סוכנים פנו אליי ובסופו של דבר בשנה שעברה בחודש אפריל בחרתי ללכת עם הסוכנות יולי". אבל זה לא קרה במקרה, אמא של מאיה היא דוגמנית לשעבר ולימדה אותה הכל על עולם הדוגמנות "היא לימדה אותי בהתחלה ללכת על נעליי עקב, איך ללכת לאודישנים ומה לשדר. היא כל הזמן נותנת לי טיפים אך אני חושבת שהדבר הכי נכון הוא לחוות את הדברים וכך לקבל ניסיון".

אם כל החלומות האלה לא הספיקו לכם, היא בכלל חולמת להיות רופאה, אבל לא מוותרת על הדוגמנות "אני מאוד רוצה לשלב בין שני התחומים האלה ואני לא רוצה לוותר על אחד מהם. כרגע אני עדיין לא בכיוון של ללמוד רפואה אבל אני מאוד מתעניינת בזה".

© טל עבודי

איך הסביבה שלך מגיבה לעבודת הדוגמנות?

"החברות שלי מאוד מפרגנות לי, גם המשפחה מאוד מפרגנת. הם מתלהבים מכל תמונה והפקה חדשה שיש לי ובעיקר תומכים בי" אומרת ומוסיפה "אני מעדיפה להסתכל רק על הפרגון והאהבה שנותנים לי, אני לא מתעסקת בקנאה ובעיקר לא מייחסת לזה חשיבות. אני משתדלת לא לראות את זה בעין לא טובה". 

© רועי פרי

את עתידה להתגייס לצה"ל בעוד מספר חודשים. יש תפקיד שהיית רוצה לעשות?

"אני עדיין לא יודעת מה התפקיד שלי, אבל הייתי רוצה לשרת בחייל הים. המדים מוצאים חן בעניי, אני אוהבת את הים ואח שלי משרת שם".

את חוששת שהשירות יפגע לך בקריירה?

"אני מאמינה ומקווה שאני אצליח לשלב בין הצבא  לדוגמנות. על צבא אני לא מתכוונת לוותר ואני חושבת שזה בראש ובראשונה".

© טל עבודי
תגובות