MATCH: התאימו את זוג משקפי הראייה המושלמים בשבילך. צילום מסך מהטמבלר

MATCH: התאימו את זוג משקפי הראייה המושלמים בשבילך

עשיתם בדיקת ראייה וגיליתם שאתם צריכה להרכיב משקפיים או שיש לכם זוג משקפיים אבל בא לכם להתחדש בזוג חדש. המבחר הגדול של המשקפיים בוודאי מבלבל גם אתכם. אז החלטנו לעשות סדר ולעזור לכם להתאים את המשקפים למבנה הפנים שלכם

בשנים האחרונות אנו יכולים לראות (או לא ממש לראות) שכמות מרכיבי המשקפיים התרחבה. המשקפיים כיום הם פריט אופנתי בנוסף למשפרי ראייה. חלק מהאנשים מתעניינים יותר באיך המשקפים נראים עליהם וחלק מתעניינים יותר בנוחות.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

בעבר, המשקפיים לא היו אופנתיים בלשון המעטה, בטח נתקלתם בתמונות של ההורים שלכם במשקפיים שבהם הם נראו כמו חייזרים. בשנים האחרונות חל מהפך והמשקפיים הפכו להיות יותר ויותר אופנתיים. יש הרבה יותר מבחר, ולכן קשה יותר להחליט איזה משקפיים הכי יתאימו לנו. אז קודם כל לפני שהולכים לקנות משקפיים תשאלו את עצמכם מספר שאלות: איזה צבע הכי יתאים לכם, או אולי בכלל יתאימו לכם משקפיים עם טקסטורה. אך הדבר שהכי חשוב בבחירת משקפיים שיתאימו לכם הוא צורת הפנים. זהו הסוד להצלחת ההתאמה המושלמת.

© shutterstock

סוגי הפנים והתאמת המשקפיים המושלמת

פנים עגולות

פנים עגולות הן כשמן - פנים עגלגלות בצורת עיגול. בדרך כלל אנשים נוטים לחשוב שפנים עגולות הן פנים מלאות ויש אותן רק לאנשים מלאים, אז זה לא כך. פנים עגולות יכולות להיות גם לאנשים רזים. המטרה בבחירת משקפיים לאנשים עם פנים עגולות היא להוסיף ניגוד לקימורים הטבעיים של הפנים ולהימנע ממסגרות שידגישו את הצורה העגולה של הפנים. לבעלי פנים אלו מומלץ לבחור משקפיים רחבים יותר מאשר גבוהים שיעזרו לטשטש את הפנים העגולות. בעיקר משקפיים מלבניות ומרובעות. כמו כן מומלץ להשתולל בשלל הדפסים, צבעים וקישוטים שמוסיפים המון למראה ומוסיפים ניגודיות למראה הפנים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

פנים בצורת לב

פנים בצורת לב הן כאלה שהחלק הרחב יותר שלהם הוא למעלה באזור המצח והחלק הצר ביותר הוא בתחתית באזור הסנטר. בבחירת המשקפיים לפרצוף בצורת לב, המטרה היא למזער את רוחב החלק העליון של הפנים ולהרחיב את הסנטר עם מסגרת מלבנית או אובלית. פרצופי לב צריכים להימנע ממסגרות ברוחב מוגזם באזור המצח, כמו מסגרת חתולית, כדי לא להבליט אותו עוד יותר.

© צילום מסך מהאינסטגרם

פנים מרובעות

כן כשאומרים פרצוף מרובע האסוציאציה הראשונה שעולה היא בובספוג, אך לא לזה התכוונו. פנים מרובעות הן פנים רחבות בעלות מצח רחב, עצמות לחיים רחבות וסנטר רחב וזוויתי. בעת בחירת משקפיים לפנים מרובעות המטרה היא להאריך ולרכך את הזוויתיות הטבעית בפנים ולהימנע ממסגרות שיכולות להפריז בחדות של תווי הפנים. אנשים עם פנים מרובעות צריכים לבחור משקפיים רחבים יותר מאשר גבוהים - חתוליות או מרובעות, בצבע נטרלי שעוזר לרכך את הפנים ובעלי מסגרות גדולות.

© youtube

פנים אובליות (פני אליפסה)

לפנים אובליות יש צורת ביצה. אלו פנים בעלי פרופורציה מאוזנת כך שהמצח והסנטר באותו הרוחב. צורת הפנים הזו היא האידיאלית. אנשים עם צורת פנים זו הם ברי מזל כי הם נראים טוב כמעט בכל זוג משקפיים. בעת בחירת המשקפיים לאנשים אילו, צריכה להיות שמירה על האיזון הטבעי של הפנים. מסגרות רחבות יעזרו מאוד לשמור על האיזון הטבעי. גם משקפיים עם עיטורים שונים וטקסטורות יראו נהדר על בעלי מבנה פנים שכזה.

ולפני שאתם רצים לקנות משקפיים חשוב לשים לב גם להתאמת צבע המסגרת שתבחרו לצבע עור הפנים שלכם. לבעלי עור כהה יתאימו מסגרות בצבעים חמים כמו בורדו וחום, לבעלי עור בהיר יתאימו מסגרות צבעוניות שיוסיפו צבע לפנים ולבעלי עור פנים צהבהב נבחר מסגרת בגוונים קרים כמו כחול או ירוק.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות