ביוטי סיטי 2015: התצוגה שתשאב אתכם לסרט תקופתי. צילום: שירז ואנונו

ביוטי סיטי 2015: התצוגה שתשאב אתכם לסרט תקופתי

אירועי ה"ביוטי סיטי" השנה הם בסימן הוליווד ובהשראת הכוכבות הגדולות שהכתיבו מודלים של יופי נשי בקולנוע לאורך השנים. נראה כי לא רק האיפור לקח חלק בנושא, אלא שילוב אירועי הפתיחה בתצוגה מקומית עשה פלא. צפו בתמונות מתוך התצוגה

אירוע היופי של סופר-פארם, "ביוטי סיטי" הכיל בתוכו תצוגת אופנה גדושה ומרשימה בסימן הוליווד בהשראת כוח נשי, הכוכבות הגדולות שהכתיבו את מודל היופי לאורך השנים, משנות ה-40 עד לשנות ה-2000. פרט למקום המסוגנן בגני התערוכה, ששילב בתוכו חברות קוסמטיקה רבות בעיצוב מגוון. לכל חברת קוסמטיקה ביתן משלה בהשראת עשור מסויים בקולנוע, הדבר המרשים ביותר באירוע הפתיחה היה התצוגה. התצוגה כללה שלושה חלקים הורסים לגמרי, בהתחלה, הדוגמניות מהפרסומות המוכרות של "סופר פארם" היו לבושות בבגדי ים באווירת הפרסומות וצעדו על המסלול עם נגיעות של שנות ה-20.

עוד כתבות בערוץ הסטייל:

© שירז ואנונו

החלק השני, התרכז באייקוניות אופנה מסרטי הוליווד ידועים והשמלות שהוצגו היו בהשראתם. כגון: "ארוחת בוקר בטיפאני" ו"גבירתי הנאווה" בכיכובה של אודרי הפבורן, "גברים מעדיפים בלונדיניות" בכיכובה של מרלין מונרו ועוד. מה שיפה בחלק הזה הוא שהדוגמניות לא סתם צעדו על המסלול, לכל דוגמנית הייתה פוזה מיוחדת בהתאם לדמות שלפיה הלבישו אותה וכשהן הגיעו לסוף המסלול הפתיעו את הקהל. הפוזה של מרלין מונרו למשל, הייתה הנשיקה המפורסמת.

© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו

בחלק השלישי שחתם את התצוגה, צעדו הדוגמניות לבושות בשמלות מודרניות ועשירות שעוצבו על ידי שלושים מעצבים מוכשרים. השמלות היו בסגנון הוט קוטור, לא קוונבנציונליות, שהתאימו בעיקר לשטיח האדום שעליו צועדות כוכבות הוליווד המודרניות.

© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
© שירז ואנונו
תגובות