היוש או ביוש: נטלי דדון וירדן הראל החליפו בגדים?. צילום: ענת מוסברג

היוש או ביוש: נטלי דדון וירדן הראל החליפו בגדים?

תודו שהתגעגעתם. אחרי שהייתה תקועה בפיג'מת סאטן שחורה, מתחת לפוך הורד, היוש או ביוש חוזרת לתת ביקורת אופנה על כל הסלבס הכי שווים והפעם בגרסה קיצית ולוהטת. השבוע בפינה - אלכסה דול נותנת לנו אשליה אופטית, נינט טייב במגפיים בקיץ ולנו יש מאהב סודי. הצביעו והשפיעו!

נטלי דדון 

טוב נטלי אכזבת אותנו. אבל הפעם רק אותנו. כל כך צפינו לחזור ועכשיו אנחנו צריכים לקבל ממך היוש? את מלכת הביוש שלנו! נטלי דדון חגגה את יום ההולדת ה-32 שלה, לבושה בשמלה משוחררת, מגניבה וקייצית. לא היינו אומרים שעפנו לשמיים מהלוק, אבל לעומת הביושים המחרידים שהיו לפני, אנחנו גאים בך ומאחלים לך מזל טוב. וכמובן שנהיה מעט קטנונים ונגיד שאת חייבת לקצר מעט את השמלה. 

© ענת מוסברג
 

אלכסה דול

ביוש, היוש, ביוש. אלכסה דול עשתה לו אשלייה אופטית בלוק הבא - בסך הכל, גופייה צהובה וחצאית עור עם עקב, לא נשמע כל כך רע, אבל הלוק הזה פשוט לא נראה טוב על דול. אז לקחנו כדור לכאבי ראש, ועכשיו שנרד לפרטים נבין למה הלוק הזה ביוש:התיק - עור ונחש = שילוב רע, שרשרת שן = כל כך 2008, עור בחורף = אמא תביאו לנו מים.

© ענת מוסברג
 

סתיו סטרשקו

סתיו סטרשקו אנחנו אוהבים אותך. איך זה שמכל הנשים שהגיעו לאירוע הביוטי סיטי, סתיו לבש את הלוק הכי נשי ואופנתי מכולן? סתיו באוברול שהורס את הבריאות ומתאים בול לגזרה שלו, נעלי עקב מגניבות שמרימות את הלוק, תיק צד קטן, ומשקפי שמש והכל - בשחור ובהיוש. BTW - אנחנו חושבים שבגלל הפגרת חורף שהיינו, היא גרמה לכולם להוציא את בגדי החורף השחורים השבוע רק כדי שנראה אותם. 

© ענת מוסברג
 

ירדן הראל 

מה. ירדן האם אנחנו רואים טוב? אולי ירדן ונטלי החליפו בבגדים השבוע? ירדן הראל עד עכשיו הייתה ידועה בלוקים המדהימים שלה, אבל הלוק הזה בהחלט ביוש. אנחנו יכולים איכשהו יכולים לקבל את השילוב של ורוד עם ורוד ואת האימרה שאופנתית שבזה, אבל השמלה הזאת פשוט לא מחמיאה. בנוסף, היהלומים בחגורה השחורה פשוט מוזרים, והשסע מוזר לגוף. ירדן זה הביוש הכי כואב שהענקו עד עכשיו, בבקשה תחזירי להיוש שלך. 

© ענת מוסברג
 

הגיעה לכך רק בזכות עצמה: נינט טייב

שחור עם שחור עם שחור ונינט טייב - מה חדש? טוב אנחנו מודים שאנחנו נופלים בקסמייה של הלוק הרוקסטי של נינט בכל פעם מחדש. על כל אדם אחר צבע השחור בחום הנוראי, שיער מבולגן ולוק מתאמץ היה מקבל בהחלט ביוש, אבל נינה - זה היוש. ואנחנו לא עושים אפליות, אבל הלוק הזה, רק על נינט פשוט נראה מעולה. דרך אגב, אנחנו מפעילים מזגן רק מלראות מגפיים, נינה פעם הבאה אנחנו רוצים לפחות סנדל. 

© ענת מוסברג
 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

תגובות