טרנד שאי אפשר לפספס: בגדים סרוגים בכל מיני צורות. צילום מסך מהטמבלר

טרנד שאי אפשר לפספס: בגדים סרוגים בכל מיני צורות

לא צריך להתקשר לסבתא שתסרוג לכן סריג חדש. לא מדובר באותו סריג של החורף אלא בסגנון חדש ומלא סטייל שכולנו הולכים להתאהב בו. הבדים הסרוגים הגיעו אלינו מהחורף היישר אל הקיץ, ואנחנו כאן בכדי לספר לכם על הסגנון החדש שכבש אותנו ובגדול. כל הפרטים על הסגנון החדש והצעות להפיכת מראה זה לנכון ואופנתי

בגדים סרוגים לקיץ הוא סגנון חדשני ומיוחד שלא הרבה יעזו ללבוש. אולי זה בגלל המחשבה על החום, או שבעצם בגלל השוני והייחודיות של סגנון זה משאר סגנונות הלבוש לקיץ. רק ישנה בעיה קטנה והיא לדעת איך לשלב את הלוק בצורה אופנתית ולא מוגזמת. בדיוק בשביל זה, אספנו לכן מספר פריטים וטיפים איך להפוך את הלוק, ללוק אופנתי ושיקי בהחלט.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

זמן ללכת לים

קיץ, זהו הזמן המושלם ללכת לים או לבריכה. וגם פה הסרוגים נכנסים לתמונה. אפשר למצוא בגדי ים שלמים או אפילו ביקיני סרוגים בשלל צבעים. ולאלו מאיתנו שפחות אהבו אבל עדיין רוצות להישאר בסגנון, יכולות לזרוק על עצמן שמלה או חולצה רחבה סרוגה, שמקנה מראה אופנתי ביותר בייחוד עם בגד ים קטן המבצבץ מתחת.

בקיץ לובשים שמלה

איך אפשר לעבור קיץ בלי ללבוש שמלה, שמלה ושוב פעם שמלה. ולכל אלו שהמוטו הזה מדבר אליהן יש גם שמלה סרוגה. מה שעוד יותר כיף הוא שאת יכולה ללבוש את השמלה בערב וביום. בערב - תעמיסי באקססוריז, תוסיפי זוג עקבים ותיק קלאץ' שיגרום ללוק שלך להיות מנצח. ביום - תזרקי על השמלה וסט ג'ינס וזוג סניקרס או כפכפים, וכך תראי בלוק קליל ואופנתי.

© צילום מסך מהטמבלר

תיקים

גם התיקים נדבקו בסגנון הזה, וניתן למצוא הקיץ תיקים סרוגים אופנתיים ומגניבים שמוסיפים המון לאאוטפיט. רק חשוב לזכור, שסרוג עם סרוג לא הולך כל כך טוב ביחד. כך שאם בחרת בתיק סרוג אל תלבשי באותו היום בגד סרוג.

חולצות

החולצות הסרוגות מגיעות אלינו בשלל דגמים. חולצות בטן, קולר, גופיות, טי שירט ועוד. כך שכל אחת תוכל למצוא לעצמה את הגזרה שהיא אוהבת. אפשר לשלב את החולצה כמובן עם גינס קצר וליצור לוק מגניב, עם חצאית בייסיק או כל העולה בדמיון שלך.

© צילום מסך מהאנסטגרם

סטים

גם בסרוגים טרנד הסטים ממשיך. אפשר למצוא סט סרוג של חצאית וחולצה או חולצה ומכנס. במקרה הזה לא צריך להתאמץ בכלל, וכבר יש לך לוק מהמם.

© צילום מסך מהטמבלר
תגיות
תגובות