8 דברים שצריך לעשות לפני שעולים לטיסה. צילום מסך מטמבלר

8 דברים שצריך לעשות לפני שעולים לטיסה

אז מה אם עוד רגע חוזרים לבית ספר? החגים עוד שנייה פה ובטוח שיש איזו טיסה מתוכננת. כדי שלא תהיו בלחץ, ומרוב התרגשות לטוס אתם תשכחו לקחת דברים חשובים, אספנו לכם 8 דברים שאתם חייבים לעשות לפני שעולים לטיסה

1. תמונות, תמונות, תמונות

אם לא הצטלמת, לא היית. תצלמו את נמל התעופה, תצלמו אתכם מחכים על המזוודות, תעדו כל רגע כי כשתגיע תקופת הבגרויות תמיד תרצו להיזכר כמה כיף הייתה "ההתרגשות שלפני הטיסה", בזמן שיש עליכם מלא חומר ללמוד.

2. שידרוגים קטנים

כדי שהתמונות יצאו מגניבות יותר, קנו מלא אקססוריז טיסה. כלומר, כיסוי לדרכון, משקפי שמש, כרית עם פרינט מגניב וכדומה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

3. רעב מתפרץ

יכול להיות שבמהלך הטיסה הרעב יתקוף אתכם, גם אם הטיסה היא חצי שעה, לכן היכנסו אל הדיוטי פרי וקנו נשנושים שתוכלו להעביר איתם את הטיסה. 

© צילום מסך מהטמבלר

4. הכל כאן?

תבדקו אלפי פעמים שלא שכחתם כלום. גם הדברים הקטנים ביותר כמו מטען, כי תזכרו ברגע שעליתם לטיסה אין דרך חזרה. 

© tumblr

5. לקרוע את האוזניים

תכינו לעצמכם פלילסט במכשיר שלכם עם כל השירים האהובים עליכם, כדי שתוכלו להעביר את הטיסה בכיף. בנוסף, תוכלו להוריד סרט או סרטונים שיוכלו להעביר לכם את הטיסה. וכמובן אל תשכחו את האוזניות שלכם, כי לא כולם במטוס אוהבים לשמוע את "נוי והדר" בלופים.

© צילום מסך מהטמבלר

6. תעשו השלמות

לא הספקתם לקנות קרם הגנה לפני הטיסה? שכחתם את כלי האיפור האהוב עליכם? היכנסו אל הדיוטי פרי ותעשו את ההשלמות הקטנות שחסרות לכם לחופשה, כי יכול להיות שתצטרכו אותם ישר כשתנחתו.

© עדן לוי

7. מצב טיסה

אל תשכחו להעביר את כל המכשירים החשמליים שלכם למצב טיסה, אנחנו לא רוצים שהבטרייה שלכם תבזבז ובטח שלא יהיה קרינה מופרזת. 

8. חכם בשמש

הכל תלוי לאן אתם טסים. אם אתם טסים לארץ קרה, תדאגו שיהיה לכם ג'קט מוכן מראש, אם אתם טסים לארץ חמה, תדאגו שיהיה לכם כובע וקרם הגנה מוכן מראש. 

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות