מחלום למציאות: רצה להיות רוק סטאר והפך להיות מותג על. TM &©2015 Paul Frank industries LLC. All Rights Reserved

מחלום למציאות: רצה להיות רוק סטאר והפך להיות מותג על

לפני כ-20 שנה, בחור אמריקאי בשם PAUL FRANK המציא את דמותו של JULIUS הקוף כדי לקדם את להקת הרוק שלו. כמו בכל סיפור אמריקאי טוב, ההתחלה הייתה תמימה ואף אחד לא דמיין שהדמות הזאת תהפוך למותג מסחרר

כש-PAUL FRANK היה בן 13 הוא חלם להיות כוכב רוק. יחד עם חבריו הוא הקים להקה והחל לצעוד לעבר הגשמת החלום. זמן קצר לאחר מכן הוא מצא את עצמו נהנה יותר מיצירת עטיפות הקלטות (לאלו מכם שזוכרים מה זו קלטת) ואביזרי במה. הוא אפילו הכין ערכות תופים מאוירות ומגברים מותאמים אישית שיצר מחומרים שונים.

בעת לימודיו בקולג' לאומנויות בהאנטינגטון, הוא חבר ללהקה ששמה היה בירדהאוס 4. באותו הזמן המשיך פול לעצב לעצמו ולשאר חברי הלהקה רצועות גיטרה מיוחדות וטי-שירטים. לאט לאט החל להרחיב את מגוון הפריטים שעיצב אל מחוץ לגבולות הלהקה ותפר בעצמו ארנקים.

© TM &©2015 Paul Frank industries LLC. All Rights Reserved

בתקופת הקולג' הוא התיידד עם בחור בשם ריאן היוזר, מי שהפך בשלב מאוחר יותר למייסד שותף של המותג  "PAUL FRANK". ריאן היה זה שהציע לו למכור את הארנקים, שעד כה היה נוהג לחלק בחינם. תחילת הדרך לא הייתה קלה. המותג נתפס בעיני החנויות כמותג לילדים בלבד, אבל בחזון שלו PAUL FRANK ידע שאת המותג ניתן להתאים גם לבני נוער ולמבוגרים.

כיום מדובר באחד המותגים המעטים שניתן למצוא גם בחנויות ילדים ובדיסנילנד וגם בפסטיבלים נחשבים בחו"ל ובחנויות בוטיק אקסקלוסיביות.

© TM &©2015 Paul Frank industries LLC. All Rights Reserved

כשפול נשאל למה הוא מייחס את ההצלחה שלו, הוא הדגיש שני דברים חשובים:

גמישות."היו פריטים שלא הצליחו להימכר בכלל. אם חנות מסוימת דיווחה שהיא לא מצליחה למכור את הפריטים היינו לוקחים את זה כביקורת בונה ומשנים את הדברים בהתאם".

"להיות מרוצים מהמקום בו אנחנו נמצאים בכל זמן נתון: "לא משנה אם הצלחנו למכור 5 ארנקים לאנשים שאנחנו מכירים, או 300 טי-שירטים לחנות ביפן, תמיד היינו מרוצים מהמכירה והחשבנו זאת כהצלחה".

© TM &©2015 Paul Frank industries LLC. All Rights Reserved

עם הזמן וההצלחה, המותג הצליח לפתח שיתופי פעולה עם אייקונים גדולים בעולם המוזיקה, כמו וואן דיירקשן ופו פייטרז (ידעתם שהוא עיצבם להם רצועות לגיטרה?!). אך שיתופי הפעולה המיוחדים של פול פרנק עם תרבות הפופ אינם נגמרים כאן. עוד בימיו המוקדמים ג'וליוס הקוף הופיע על חולצות ומוצרי אופנה לצד אייקון מאוייר אחר שאולי שמעתם עליו- הלו קיטי.

כיום ניתן למצוא אינסוף סוגי פריטים ממותגים של פול פרנק - מביגוד לילדים ומבוגרים ועד אופניים, משקפי שמש, מצעים, הנעלה, תיקים, מוצרי בית ספר, כלי נגינה, אוזניות והרשימה רק הולכת ומתארכת.ברחבי העולם מפוזרות כיום מאות חנויות קונספט ומחלקות המוקדשות כולן לpaul frank (מתוכן 100 רק בסין!). וישנם אפילו בתי קפה paul frank בתאילנד ובטייוואן.

© TM &©2015 Paul Frank industries LLC. All Rights Reserved

 

תגובות