אקססוריז לבנים: כך תשדרגו את הלוק המושלם. צילום מסך מהטמבלר

אקססוריז לבנים: כך תשדרגו את הלוק המושלם

שנת 2015 האופנה מתפתחת ואיתה גם הטרנדים והשינויים הכי לא צפויים. אם פעם אקססוריז היה רק לבנות, היום זה גם לבנים!

שלא תטעו, האקססוריז שייכים גם לעולם הגברי. אם עד עכשיו חשבתם שהאקססוריז מיוצגים רק על ידי המין הנשי, כנראה שבאמת לא הייתם מעודכנים, האקססוריז הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה הגברי כדי להפוך את הלוק ליפה ומעניין יותר. כיום, ככל שתהיו מאובזרים יותר בתכשיטים, כך תראו טוב יותר ותפגינו נוכחות של סטייל. ניתן למצוא אקססוריז מכף רגל ועד ראש - תכשיטים ואביזרים שיהפכו אתכם ליותר יפים ויעשירו את המראה שלכם, ואקססוריז שתצטרכו לשים עליהם יותר דגש. 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

שעון 

נתחיל בפריט חובה - שעון. שעון הוא אקססוריז לכל דבר. הוא נותן ליד מראה עשיר ונקי ומוסיף ללוק מראה אלגנטי. בקניית שעון יש לעשות בחירה נכונה של צבע, כדי לתת את ההתאמה המושלמת ללוק. בנוסף, השעון הוא אקססוריז שנוהגים לענוד אותו רוב הזמן. לכן, כאשר אתם קונים שעון הקפידו שצבעו יהיה כסף או זהב משום שצבעים אלה ניטרליים ולכן הם יכולים לבוא טוב עם כל אקססוריז. בנוסף, כסף וזהב הם צבעים אשר ימשיכו להיות טרנדיים בעתיד כך שלא תצטרכו להחליף את השעון כל כך מהר.

© צילום מסך מהטמבלר

צמידים 

קודם כל, זכרו להתמקד בפחות צמידי טניס אלא יותר בצמידי מבד. תרבו בצמידים מחרוזים אותנטיים, צמידי עור חום ושחור, צמידים עם תליונים וכך תתנו ליד שלכם מראה שיקי ואופנתי יותר ותתחברו לטרנד הבוהו שיק שכבש אותנו העונה. תשתדלו לגוון בין הצמידים ואל תשלבו יותר מידיי צמידים כדי להוסיף שיקיות ללוק. כך, תעשו את זה בסטייל ובאלגנטיות.

© צילום מסך מהטמבלר

שרשראות

שרשראות הן טרנד יוניסקס שפקד אותנו הקיץ. ניתן למצוא המון סוגי שרשראות ובניהן - טרנד הנוצות, לכן מומלץ לרכוש שרשרת עם תליון של נוצה על מנת להיות טרנדי. ואם אתם פחות מעוניינים ליישם את הטרנד החדש אז תענדו לפחות שרשרת אחת עם תליון מגניב. 

© צילום מסך מהטמבלר

טבעות

כמה שיותר טבעות זה יותר יפה. הקפידו לקנות טבעות בצבע זהב, זה משתלב יפה יותר עם שאר האקססוריז. תשתדלו לקנות טבעות עדינות שלא מושכות צומת לב יותר מידיי אך מוסיפות ללוק ומשלימות אותו. 

© צילום מסך מהפיטרסט
תגיות
תגובות