טרנדים שחייב: כך תשדרגו את תלבושת בית הספר שלכם. צילום מסך מיוטיוב

טרנדים שחייב: כך תשדרגו את תלבושת בית הספר שלכם

לחלק מאיתנו ישנן תלבושות בית הספר שמגבילות אותנו בלבוש שלנו - אספנו לכם כמה DIY מגניבים שתוכלו להישאר טרנדים ובסטייל גם כשהולכים לבית הספר

טרנד הפרזנים: ווסטים

כדי לשדרג את תלבושת בית הספר, ניתן לשים עוד פריט מעל חולצת בית הספר שישרדג לכם את המראה למראה מושלם. בשביל זה, בחרנו לכם ווסט שמתאים לטרנד הפרנזים שמשתלט עלינו מרגע לרגע. 

אז איך עושים? קחו טי שירט ישנה שאתם לא צריכים וגזרו את הצווארון, ואת השרוולים (התחילו מעט מתחת לשרוול ולא בדיוק רק את השרוול). ואז הפרידו בין שתי שכבות החולצה וגזרו את החולצה באמצע לשני חלקים. עכשיו הגיע שלב הפרנזים - גיזרו מלמטה פסים לרוחב כל החולצה והשתדלו שכולם יהיו על אותו האורך. לסיום, מתחו את הפרנזים כדי שיקבלו צורה יפה יותר. 

 

טרנד השרשרות הצמודות: צ'וקר ותליון

אין משהו יותר טוב מלשדרג את חולצת הטי שירט הפשוטה של בית הספר עם שרשרת. אנחנו דווקא החלטנו ללכת עם טרנד השרשרות הצמודות או כפי שניתן לקרוא להם שרשרות צ'וקר שניתן לראות המון השנה. 

אז איך עושים? קחו חוט שחור עבה או חבל קטן שיכול להתאים לגודל הצוואר שלכם. עכשיו זה החלק המסובך - קנו סוגרים בחנות וחברו אותם לקצוות של החוט והכניסו תליון שאתם רוצים. עכשיו כדי להכין צ'וקר העניין קצת מסתבך - קחו 2 חוטים שחורים וחברו אותו לספר עם קליפס ולכו לפי הצעדים האלו: 

 
 

ג'ינס מגניב: ג'ינס בויפרנד

יש לכם ג'ינס ארוך שאתם לא לובשים? תהפכו אותו לטנרדי ומגניב.

אז איך עושים? לבשו את הג'ינס הפוך וסמנו את המקומות בהם אתם רוצים לגזור או לעשות קרעים, גזרו כל פעם 2 פסים מקבילים ואז תלשו את החוטים עם פינצטה. 

 

טאי דאי: סניקרס

רוצים סניקרס צבעוניות וטרנדיות? כאן נכנס טרנד הטאי דאי שהופך כל פריט משעמם לצבעוני ובמיוחד מהפנט. 

אז איך עושים? קחו סניקרס לבנות שנמאס לכם מהם והוציאו להם את השרוכים. קחו טושים בכל מיני צבעים וצבעו פסים, עיגולים, צורות ובקיצור תתפרעו איתם על הסניקרס. לקחו אלכוהול לחיטוי והתחילו לטפטף בעזרת טפטפת על הצבעים וחכו שהם התפשטו על סניקרס. לאחר שהכל יהיה יבש, טפטפו נקודות כדי ליצור צורות של בועות על הסניקרס. אל תשכחו לנגב את הסולייה שלא תהיה צבעונית גם. 

 

קעקועים זמניים: לא רק לקנייה

אם בתלבושת בית הספר לא נותנים לכם לשנות הבגדים, אז תתפרעו על העור שלכם בקעקועים זמניים שהם אחד מהטרנדים הבולטים ממש העונה.

אז איך עושים? הכינו לעצמכם שבלונה מראש - אתם יכולים להדפיס או לצייר, ניתן על דף רגיל אבל עדיף נייר מדבקה. קחו צבעים מטאליים (בדקו שהם בריאים לצבוע את הגוף) והתחילו לצבוע עם מכחול על השבלונה שמונחת על הגוף. לאחר שהורדתם את השבלונה עברו ותקנו את הצורות כדי שיצאו יפות וסימטריות.

 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

תגובות