היוש או ביוש: עדי הימלבלוי מדהימה כל פעם מחדש.

היוש או ביוש: עדי הימלבלוי מדהימה כל פעם מחדש

השבוע ב"היוש או ביוש" - מי המפורסמת שהצליחה בלוק ונכשלה בלוק השבוע? למה עדי הימלבלוי כבשה אותנו? ומה הבעיה שלנו עם יובל שרף? הצביעו ללוקים הכי היוש או לגמרי ביוש!

עדי הימלבלוי

לאחר חודש וחצי, עדי הימלבלוי חוגגת ברית לבנה ליאו, ונראת זוהרת מתמיד. צבע השמלה האדום מאיר להימלבלוי את הפנים היפות שלה, אורך השמלה מדויק והגזרה גורמת להימלבלוי להרגיש בנוח ומשוחררת ולכן השמלה עושה את הלוק למושלם.  השמלה המשוחררת, החיוך, והיופי שלה עושים את הלוק הזה להיוש

© ענת מוסברג
 

רוני דלומי

מאמא מיה! מה עובר על רוני דלומי? דלומי הגיעה אל השקת המחזמר "MAMMA MIA" לבושה בלוק מסובך. נכון, היא לבושה בשמלה עם פרינט שלגמרי כבש אותנו הקיץ, אבל הצווארון דלומי, הצווארון, למה את עושה את זה לנו. אם צורת השמלה הייתה לא עם צווארון, יכול להיות שהיא הייתה עוברת, אבל זאת לא הבעיה היחידה - האיפור מיושן, העקבים לא קשורים ורק אנחנו תוהים איך זה שדלומי בלי תיק, קלאץ' ושאר ירקות? בגלל הניחוח המיושן, אבל לא המשובח דלומי מקבלת ביוש

© איציק בירן
 

יובל שרף

אנחנו באמת צריכים לומר משהו? לנו פשוט נמאס מיובל שרף, היא כל כך טובה בסטייל שלנו לא נותרות המילים בפה. אבל בגלל שאנחנו מעט קטנונים (או הרבה) אנחנו נעיר כמה דברים קטנים אל שרף, ואז היא תוכל להמשיך להפיל אותנו מהכיסא כל פעם מחדש - הלוק יפה אבל מעט משעמם כי נדמה שראינו אותו אלפי פעמים עלייך, ואין שום חידוש אופנתי ובועט בלוק, אז סבבה? עכשיו תוכלי להמשיך להדהים אותנו ולקבל מאיתנו היוש.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

 
© שוקה כהן
 

בפינת הזיגזג: עדי שילון

זאת לא הפעם הראשונה שעדי שילון משתתפת בפינה בתוך היוש או ביוש, אבל אם פעם זה היה 2 הצלחות בשבוע היום אנחנו רוצים לדבר על כישלון אחד והצלחה אחת. מימין ניתן לראות עדי זהובה וכנראה שבאמת לא כל הנוצץ זהב, אנחנו שונאים שילוב של כל הפריטים באותו הצבע בלי אפילו שבירה של פריט אחד, נכון סחטיין על התעוזה, אבל זה פשוט ביוש. לעומת זאת, שילון השמאלית לובשת לוק שובר צבעים, קולי, קייצי ולגמרי היוש. איזה לוק יותר טוב לדעתכם? 

© איציק בירן, שוקה כהן
 
תגובות